אני חושבת שאריק הייטיב להסביר ../images/Emo13.gif
השורה התחתונה היא - לסיים במלונות עין בוקק אחרי שירדת במעלה יאיר - זה המסלול הקל יותר שהוא כמעט כולו במגמת ירידה והרווח שלכם - הירידה האתגרית במעלה יאיר. ירידה של כקילומטר או שניים (לא זוכרת בדיוק). יתרון נוסף - באזור המלונות תמצאו שפע של מוניות לחזור חזרה לרכב בערד וגם... אם אין לכם התנגדות עקרונית לעניין - טרמפים!
אם תמשיכו לכיוון מצדה הדרך תהיה מעט יותר ארוכה (בזמן לפחות) וכוללת עליות ירדות שאני מצאתי שהן מאוד אתגריות ומגרות מצויין את סף חומצת החלב - עובדות י
פה על "כוח מתפרץ" ועקשנות!
אני אהבתי את האתגר הכושרי הזה
בכל מקרה מציעה לכם - להגיע לתצפית מעלה יאיר ולהחליט שם - לפי מצב הצבירה והכוח שלכם (ומצב המיים שברשותכם.. - איך אתם מעדיפים להמשיך). הצעה ידידותית - אל תחשבו על הקפצת רכבים לקצה המסלול לפני תחילת הרכיבה - זה לוקח הרבה מדי זמן ומיותר - כשיש מלא אופציות של מוניות ונהגים בדואים חביבים...! וגם - מציעה לכם לא לקבוע מראש עם נהג בדואי כלשהו אם אתם מסיימים בסוללה במצדה כי יכול מאוד להיות שתגיעו לסוף הטיול ותמצאו בסוללה טרמפ לעלות למעלה ללא תשלום! כמו: אוטובוסים של מטיילים, סתם בדואי עם טנדר, חבורה אחרת של רוכבי אופנים שהשאירו שם רכבים... וכד'. ועוד דבר - כשתגיעו לאנדרטאת
יאיר פלד אני ממליצה לך לקרוא מי היה הבחור ואיך נהרג ולמה האנדרטה שלו מוצבת דווקא שם ואיך הוא קשור אליך, אלי = אלינו = רוכבי האופניים - בקישור
פה. מומלץ - להדפיס ולשמור בקאמל בק - ואז, כשתגיעו לאנדרטה להוציא ולקרוא ולהקריא לכולם! (יום הזכרון בפתח... זה יכול להתאים).