מבקש הסברים אם אפשר

miko1810

New member
מבקש הסברים אם אפשר

היום אמרו לי שבשנה הבאה יהיו שינויים בעניין הטור ומי שלא ישתתף במספר מסוים של מירוצים, לא יוכל להשתתף בטור. האם זה נכון? או האם ישנם חוקים חדשים בכלל?
 

Mont Ventoux

New member
יהיה שינוי כללי בכל המבנה של מירוצי

ה-uci (איגוד האופניים הבינלאומי). בגדול: ליגה א' באופניים תהא מורכבת מ-18 קבוצות שיחוייבו להשתתף בכל התחרויות של הפרו-טור. מדובר על כ-28 מירוצים, הכוללים את הקלאסיקות והגראנד טורים ובניהם כמובן גם את הטור דה פראס. אולם כיוון שבטור דה פראנס יש מקום ליותר מ-18 קבוצות, משמעו שהטור עדיין יכול להזמין קבוצות 'חיצוניות' לקחת חלק בטור. הפרו-טור - פרטים נוספים
 

KobeRider

New member
אולי כאן המקום לפתוח (שוב) את הדיון

אני אישית, ואני חושב שאני בדעת מיעוט, בעד האירגון מחדש של עולם האופניים. אומנם קבוצות חזקות ביותר ישרדו, ולקבוצות חלשות או יותר מדויק שחסרות גב כלכלי חזק, יהיה הרבה יותר קשה לפורץ ולזכות בתארים עם כל העומס שיהיה על הרוכבים. אבל, רבים היתרונות על החסרונות. מאז שהפורום נפתח אני ספרתי עשרות הודעות בסגנון של 1. חבל שלא רואים את קונגו (החלף ברוכב החצוף האהוב עליך) וארמסטרונג (החלף ברוכב הוותיק האהוב עליך) מתחרים ראש בראש. 2. מי כבר מתחרה בוואלטה (החלף בג'ירו) - איך אפשר להשוות מול הטור דה פראנס??? 3.לא חוכמה שאולריך (ניתן להחליף בכל לוזר אחר) זכה במירוץ האחרון (או זה שלפניו)- לא הייתה לו שם את הרכבת הכחולה (כתומה, ירוקה) שהכתיבה קצב מטורף. הרי היום, כל פיפס שארמסטרונג עושה זוכה לכותרות בכל העולם, ובמיוחד בארה"ב. אבל כותבים עליו רק 3 חודשים בשנה. מה היה קורה לו היו כותבים על כל מירוץ בו הוא (קבוצתו) משתתף? היו כתבות על עולם האופניים כל חודש. ואנשים לא היו חושבים שאופניים=סרטן=ארמסטרונג. (וכמו שיאיר נוהג לפתוח ולסיים כל הודעה שלו בזמן האחרון) אני ממש לא נגד ארמסטרונג.
 

miko1810

New member
אז אם ככה

נוכל לראות שנה הבאה את חזרתה של התקופה הרומנטית באופניים, תקופה בה כולם השתתפו בכמעט כל המירוצים! תקופה בה ראינו את הגדולים עם החצופים, עם הצעירים, עם החדשים! איי, זה הולך להיות משהו!! כשאמרו לי את זה היום ברכיבה, חשבתי שאולי לא הבנתי, אבל זה נכון! או, זה יהיה פנטסטי!! אני מאוד שמח!
 

TomerE1

New member
רגע... משהו לא ברור לי...

אותם קבוצות יהיו מחויבות לרכב בכל המירוצים - האם זה אומר שכל הרוכבים של אותם קבוצות יחויבו להשתתף בתחרויות האלו? נגיד הקבוצה של ארמסטרונג (בשנה הבאה דיסקברי) כוללת 20 ומשהו רוכבים (אני לא יודע את המספר המדויק) ואילו בטור יש לה רק 9 רוכבים. זאת אומרת שארמסטרונג יכול לבחור את המירוצים שלו ואילו הקבוצה שלו לא יכולה, הלא כך? כי אם כן אז למעשה אין הבדל משמעותי מהיום....
 
שנה הבאה יקראו לקבוצה של ארמסטורנג

דיסקברי??
כי אם כן - ממש לא מתאים להם השם הזה...(כמו שלא מתאים לארמסטרונג חולצה ירוקה
)
 

KobeRider

New member
יש הבדל משמעותי

לא רק ארמסטרונג ממוקד לטור ומדלג על כל מירוץ שפוגע לו באימונים - זאת כל הקבוצה. כל הקבוצה מתאמנת יחד, וראינו את הביצועים והתוצאות בנג"ש הקבוצתי האחרון. אפילו אם חלק מהרוכבים לא יתחרו כל הזמן, עדין הקבוצה ככקבוצה תצטרך לתמוך במספר אחד שלה לאורך כל העונה.
 
הקבוצות אמנם יהיו חייבות להשתתף בכל

גרנד טור, אבל כל קבוצה תצטרך לבחור מתוך חמשת הרוכבים הבכירים שלה לפחות שניים שישתתפו בכל אירוע (או משהו בסגנון), מה שמבטיח שבכל גרנד טור נראה רוכבי עילית
 
מה זה הפרו-טור?

בדיוק נתקלתי בכתבה נחמדה על הנושא במגזין אופניים. אני לא מכיר את הכתב
אבל קיבלתי את הרושם, שמדובר באדם רציני שהשקיע שעות כדי לדלות כל פיסת מידע על הפרו טור.
 
למעלה