מבקש להצטרך לפורום, ושאלה....

moosh

New member
מבקש להצטרך לפורום, ושאלה....

אני אמור לסיים את הקורס שלי במאי... ואשמח להצטרך לפורום... ושאלה קטנה: האם מישו מכיר דרך בטוחה לרדת אל הבולענים של ים המלח? בתומ"ר, יונתן.
 
אאל"ט כרגע הצטרפת

בהצלחה במבחן. בקשר לבולענים- הדרך הבטוחה ביותר היא ללכת לשם הדרכת אלי רז, אבל להביא בחשבון שגם הוא נפל פעם לבולען. לא אעיז להכניס לשם קבוצה, אבל אם אלך (ואיני מציע לך לעשות זאת) אלך עם עוד שניים לפחות תוך שמירה על מרחק בין האנשים כך שאם אחד יפול האחרים יוכלו לחלץ אותו.
 

moosh

New member
תודה, כבר הייתי שם עם אלי רז...

אבל אני רוצה לכת לצלם בקרבת בולענים עם עוד כמה חברים, אז...(בעיה)
 
תראה...

קודם כל- אלי רז הוא המומחה מס' 1 לנושא. הוא גם אמיץ מספיק להכנס עם קבוצה אחריו- אני לא. אני מוכן להכנס בעצמי למקום, אבל בשום אופן לא לקחת אחריות על אחרים. הוא בוודאי יכול לייעץ לגבי מקומות בטוחים. שנית- כל מי שיתן לך עצה כלשהי בפורום יסתכן בהפללה עצמית במקרה שתיישם את העצה ותיפול לבולען וגם אם מישהו אחר יקרא, לא יבין ויעשה שטויות. טיפ לעבודה אחרי הבחינה- לכסת"ח, חכסת"ח ולכסת"ח. למזלי מנסיון של אחרים.
 
"חכם לא נכנס למקום שפיקח יודע אולי לצאת ממנו"

 

יענקיק

New member
הבולענים של ים המלח

למוש המומחה לחקר הבולענים באזור ים המלח ובאזור קיבוץ עין גדי.הוא חבר קבוץ עין גדי הגיאולוג אלי רז. הוא חוקר שנים את הבולענים באזור,וגם נפל לתוך אחד מהם תוך כדי בדיקת בולען.לכן אני ממליץ לך להתקשר לתיירות עין גדי לתאום פגישה או סיור משותף עם אלי רז באזור. בתודה יעקב פרלשטיין(יענקיק)
 
למעלה