מגהבוס מבטלת את רוב קוויה באנגליה.

Ccyclist

Well-known member

במשך 20 שנה חברת מגהבוס הפרטית הפעילה רשת קווים בינעירוניים בבריטניה. היא היתה בתחרות מול חברות פרטיות אחרות: National Express המבוססת שהיתה פעם מולאמת, Flexibus שהוזכרה בפוסט המצורף ואחרות. תחום האוטובוסים הבינעירוניים בבריטניה נחשב משני לרכבות, אך מחיריהם זולים יותר והם מושכים אוכלוסיות חלשות יותר. בלונדון יש כ 13 תחנות טרמינל לרכבות הבינעירוניות ורק תחנת אוטובוסים בינעירוניים ראשית אחת - Victoria Coach Station.

בהתחלה ההבטחה של מגהבוס היתה בתחום המחיר, עם מספר מוגבל של כרטיסים בהזמנה מראש עם מחיר מצחיק של £1.

כיום החברה אומרת שאין ריווחיות בקווים בתוך אנגליה למעט קו בודד מבריסטול לקורנוול. החברה מבטלת את כל שאר קווים בתוך אנגליה. היא תמשיך להציע קווים לסקוטלנד וקווים אחרים למרחקים גדולים, כולל לאירופה.

זו לא חברה שאי פעם נסעתי בה, אבל היה לה מקום בתרבות הפופולרית. בתמונה המצורפת - המנחה דארא אוברין, מנחה אירי של תוכנית פאנלים ב BBC שבוטלה לפני כמה שנים, מושווה בשידור חי ל"איש המגהבוס" - הדמות האייקונית של החברה שתמונתו הופיעה על אחורי האוטובוסים שלהם.
 

קבצים מצורפים

  • 0bb75ada35965718167c9006ee265ed9.jpg
    0bb75ada35965718167c9006ee265ed9.jpg
    KB 23.3 · צפיות: 3

Ccyclist

Well-known member

במשך 20 שנה חברת מגהבוס הפרטית הפעילה רשת קווים בינעירוניים בבריטניה. היא היתה בתחרות מול חברות פרטיות אחרות: National Express המבוססת שהיתה פעם מולאמת, Flexibus שהוזכרה בפוסט המצורף ואחרות. תחום האוטובוסים הבינעירוניים בבריטניה נחשב משני לרכבות, אך מחיריהם זולים יותר והם מושכים אוכלוסיות חלשות יותר. בלונדון יש כ 13 תחנות טרמינל לרכבות הבינעירוניות ורק תחנת אוטובוסים בינעירוניים ראשית אחת - Victoria Coach Station.

בהתחלה ההבטחה של מגהבוס היתה בתחום המחיר, עם מספר מוגבל של כרטיסים בהזמנה מראש עם מחיר מצחיק של £1.

כיום החברה אומרת שאין ריווחיות בקווים בתוך אנגליה למעט קו בודד מבריסטול לקורנוול. החברה מבטלת את כל שאר קווים בתוך אנגליה. היא תמשיך להציע קווים לסקוטלנד וקווים אחרים למרחקים גדולים, כולל לאירופה.

זו לא חברה שאי פעם נסעתי בה, אבל היה לה מקום בתרבות הפופולרית. בתמונה המצורפת - המנחה דארא אוברין, מנחה אירי של תוכנית פאנלים ב BBC שבוטלה לפני כמה שנים, מושווה בשידור חי ל"איש המגהבוס" - הדמות האייקונית של החברה שתמונתו הופיעה על אחורי האוטובוסים שלהם.

ערך האוטובוסים הבינעירוניים בבריטניה.

לפי הערך הם מגיעים שבריר ממספר ממספר הנוסעים שהמערכת הרכבתית מסיעה. לפי הערך הסיבה לכך היא זמני הנסיעה הגבוהים יותר באוטובוסים. אמצעי המוגבל ל 100 קמ"ש לא יכול להציע זמני נסיעה דומים לאמצעי שמהירותו 160 קמ"ש ואף 200 קמ"ש במסילות הראשיות. בנוסף - תדירות הרכבות לערים העיקריות בבריטניה כפולה או יותר מכפולה מתדירות האוטובוסים.

יש לאוטובוסים יתרון מחיר, אך מחיר זמן הנסיעה הארוך, לעיתים 50% יותר או אפילו פי 2 מהרכבת הופך את האוטובוסים הבינעירוניים לעניין לשכבות חלשות יותר.
 

Ccyclist

Well-known member
איך והאם יינתן השירות ?

חברות אחרות יתנו את השירות, בין אם באוטובוסים (שירות פרטי מסחרי לא מוכתב מלמעלה) או ברכבות (שירות שכיום קיים בשיטת זיכיונות, אך יעבור בקרוב הלאמה)

זו חברה פרטית במסלולים שהיא יזמה.
 
למעלה