מגה כפר סבא - סחורה לא טריה?

מגה כפר סבא - סחורה לא טריה?

שלום ערכתי הרבה פעמים קניות במגה יכין בכפר סבא, לקניתי 4 חלב של תנובה רק שלא שמתי לב ששלושה מהם פג תוקף (לא ראיתי תאריכים) ונאלצתי להחזיר 3 חלב מקולקלים לקופה ראשית אחרי יום ולקחת חדשים, זה היה לפני 3 שבועות. שבוע אחרי שוב הייתי מגה לערוך קניות ולקחתי חציל בטחינה של צבר גם הוא היה מקולקל ועל הקופסה לא כתוב תאריך אחרון לשיווק. מעניין למה עובדי מגה שמים אוכל לא טרי למעלה וטרי במחסן או אם זה חלב, לא טרי למעלה, טרי למטה בפנים במקרר. או שהם לא שמים לב ומשאירים מה שלא טרי או שמחכים שאנשים יקנו מבלי לשים לב לתאריך אחרון לשיווק כדי למכור חדשים הבעיה היא שהם מחזיקים יותר מדי סחורה טרייה. (ככה אני חושב) מי שקונה במגה לשים לב לתאריך אחרון לשיווק לפני שהוא לוקח מהמדפים ןמהמקררים. אני קונה גם ב"רמה" ברעננה יש שם סחורה טובה וטרייה אבל לנסוע לרעננה אין טעם, מה עם "יד-יצחק" בכפר סבא? יש עוד סופרים טובים בכפר סבא? תודה
 
אני הכי ממליצה על יד יצחק

קודם כל הוא מאוד מאוד מסודר, יש שם ה-כ-ל. בנוסף מעולם לא החזרתי לשם סחורה לא טרייה. מלבד סלט אחד שקניתי שהם מכינים שם בעצמם ומאז הפסקתי לקנות את זה. מאוד ממליצה, מאז יד יצחק אני לא יכולה ללכת למקומות אחרים. השפע והטוב של המוצרים לא משתווה לאף מקום אחר. חוץ מזה שבסוף גם עוזרים לארוז את הכל בשקיות.
 

ba r2 0 1 0

New member
אחת הסיבות שביד יצחק עוזרים לארוז

בסוף זה שהמסופים של הקופה קצרים...
 
למי אכפת למה

זה החלק שאני הכי שונאת בקניות. והסיבה שהם אורזים זה שזה כוח עבודה זול נחסית (בני נוער) וזה חוסך המתנה בתורים. אם תשים לב ביד יצחק מעולם לא חיכיתי יותר מאיש אחד, כלומר היה מישהו לפני שהיה במהלך התשלום ואני חיכיתי, במקומות אחרים זה יכול להגיע גם ל4 אנשים.
 

ba r2 0 1 0

New member
רק אמרתי....

בכל מקרה זה באמת נוח.... (למרות שאני לא עושה כל כך קניות...
 

ba r2 0 1 0

New member
חחח יאלה!

ההורים שלי עושים קניות ביום שני (היום) אז נוכל להיפגש רק שבוע הבא אני אצטרף אליהם! חחחחח אפשר לעשות שם גם מפגש פורום! זה סופר גדול לא ישימו לב אפילו! אפילו נוכל לעשות שם פרסום לפורום! חחחחחחח
 
מי שלא שומר כשרות

שילך לקנות בטיב טעם בנתניה.. זה עולם אחר לגמרי. אני לא יכול לשוות בין הסופרים הרגילים לטיב טעם. יש שם כזה מגוון, דברים שלא ידעתם שקיימים בכלל. בקשר למחירים.. אני לא ממש מתעסק עם זה , אבל לדעתי זה גם יותר זול.
 

badboy3919

New member
מר. חייזרים

רשת החנויות "טיב טעם" היא אחת הרשתות היקרות ביותר לקנות בה מוצרי מזון בסיסיים ובכלל לערוך קניות שם,אני מסכים שזוהי חנות יחודית ובה מוצאים כל מיני דברים שבמקומות אחרים לא מוצאים (ואל תדאג,גם אני קונה שם דברים "כאלו") אבל לעשות את כל המוצרים שאחרים אפשר לוותר ופשוט ללכת ליד-יצחק או משהו.
 
אולי אתה צודק..

אני קונה שם בגלל המגוון אף פעם לא עשיתי השוואת מחירים בכלל 80 אחוז מהקניה שלי היא מוצרים יחודיים לטיב טעם.. בגלל זה כל קניה ממוצעת שלי היא באיזור ה 1000 ש"ח , אני מאמין שזה מעל הממוצע של יד יצחק , אבל אין לי ספק שאני מהאוכל שלי נהנה הרבה יותר
 
תראה.

א) אני בטוח שמנהל המשמרת (אחמ"ש) תמיד ישמח לשמוע את התלונות שלך, וידאג לפצוי הולם. ב) כמו שכתבו מעלי, אני ממליץ בחום על "יד יצחק".
 
למעלה