קיים גם קיים
NLP זה קלאסי למכירות.
בכל תהליך מכירה אתה מתחיל מלהאזין ללקוח. ב- NLP אתה לומד להבחין בעיוותים הכללות והשמטות שאנשים עושים ולומד מתי לשאול איזו שאלה כדי לדעת יותר טוב למה הם מתכוונים מה הם חושבים. כשאתה עושה את זה הלקוח מרגיש שאתה ממש איתו וממש מבין אותו.
 
כמו כן לומדים גם כלי השפעה כמו יצירה של כימיה ואמון שזה מאוד חשוב במכירות, ולומדים כלים שממש משנים תפיסה של אדם כך שאתה יכול לעזור ללקוח להתגבר על הפחד שלו מלקנות ולעשות את הצעד הזה שבסופו של דבר הוא רוצה ויועיל לו. וכל זה אפשרי בשיחת טלפון.
 
ניר דובדבני מתבסס המון על NLP בשיטת המכירות שלו והוא כנראה מלמד הכי הרבה מכירות בישראל.
 
טוני רובינס משתמש ב- NLP גם כשהוא מוכר (או יותר נכון כשהאנשים מטעמו מוכרים הם משתמשים ב- NLP כי הוא כבר לא עושה מכירות על הבמה אבל פעם הוא עשה..).
NLP זה קלאסי למכירות.
בכל תהליך מכירה אתה מתחיל מלהאזין ללקוח. ב- NLP אתה לומד להבחין בעיוותים הכללות והשמטות שאנשים עושים ולומד מתי לשאול איזו שאלה כדי לדעת יותר טוב למה הם מתכוונים מה הם חושבים. כשאתה עושה את זה הלקוח מרגיש שאתה ממש איתו וממש מבין אותו.
 
כמו כן לומדים גם כלי השפעה כמו יצירה של כימיה ואמון שזה מאוד חשוב במכירות, ולומדים כלים שממש משנים תפיסה של אדם כך שאתה יכול לעזור ללקוח להתגבר על הפחד שלו מלקנות ולעשות את הצעד הזה שבסופו של דבר הוא רוצה ויועיל לו. וכל זה אפשרי בשיחת טלפון.
 
ניר דובדבני מתבסס המון על NLP בשיטת המכירות שלו והוא כנראה מלמד הכי הרבה מכירות בישראל.
 
טוני רובינס משתמש ב- NLP גם כשהוא מוכר (או יותר נכון כשהאנשים מטעמו מוכרים הם משתמשים ב- NLP כי הוא כבר לא עושה מכירות על הבמה אבל פעם הוא עשה..).