מגורים בסביבת מגדל העמק

carmiron2006

New member
מגורים בסביבת מגדל העמק

שלום, אני תושב באר-שבע, בן 29. סיימתי לימודי וכנראה שאתחיל לעבוד באיזור תעשיה רמת גבריאל. איני מכיר את האזור בכלל ולא יודע היכן לגור. כרגע אין ברשותי מכונית (אולי תהיה לאחר שאתחיל לעבוד). האם מישהו יכול להמליץ לי על מקומות (איזורים באופן כללי) שאפשר לשכור דירת חדר/יחידת דיור קטנה? כמו כן מה המחירים פחות או יותר? אני מגיע לבד ולצערי כל החברים שלי גרים בדרום, לכן חשוב לי שהסביבה תאפשר כל מיני פעילויות (סרטים, חוגים כלשהם, חברה בגילי)בשעות הפנאי. תודה.
 

dafgol

New member
שלום לך ו../images/Emo50.gif בדרכך החדשה ../images/Emo70.gif

עד כמה שידוע לי . בדר"כ החברה מסייעת למצוא דיור ראשוני לעובדים שלה. בכל אופן הכי קרוב לרמת גבריאל מבחינת מגורים זו שכונת רבין , הרבה מעובדי ההיטק ובכלל מעובדי החברות ברמת גבריאל גרים פה. אני גרה בשכונה הזו וזו שכונה חדשה יחסית עם בנייה "טרייה" לא ידוע לי פה על דירות חדר. מציעה לך לפנות למחלקת כ"א בחברה בה תעבוד ולבקש מהם עזרה או מס' טלפון של משרד תיווך. לי לא ידוע על דירות להשכרה בסביבה , אבל אם אשמע אשמח לעדכן אותך. לגביי פעילויות....ממממ...לא רוצה לבאס אותך אבל....בשביל סרטים צריך קולנוע....סרטים זה רק ב
D.V.D , לגביי חוגים אפשר לברר במתנ"ס ( החוגים היחידים שאני מכירה בנתיים זה של ההבן שלי....זה בטח לא יעניין אותך...
) לגביי החברה....לאט לאט בונים מעגל חברים. כשבעלי ואני הגענו הנה לא הכרנו אפחד......לאט לאט דרך איפה שבעלי עבד אז , איפה שאני עובדת , שכנים וכו'....רוכשים מעגל חברים חדש. בכולופן ברגע שתסגור עם החברה בה תעבוד ( איזו חברה עם מותר לשאול?) בוודאי יהיה יותר קל להתארגן.
ותעדכן אותנו, אולי אפילו נוכל לעזור
 

carmiron2006

New member
תודה.

כרגע עדיין מוקדם לתת פרטים על החברה כי עוד לא התקבלתי ויש לי עוד ראיון. אם אתקבל אשמח לספר לך על החברה ולעדכן אותך. אמנם זה נשמע היה מוקדם מדי לשאול על מגורים בסביבה, אך תמיד טוב לבדוק מבעוד מועד. תודה וביי עד לפעם הבאה.
 

dafgol

New member
../images/Emo50.gif ונשמח אם תעדכןמה קורה

ואני מסכימה איתך, תמיד כדאי לרחרח ולבדוק מבעוד מועד
בראיון ובכלל
 
למעלה