מגמת קולנוע בתיכון

TikvaBonneh

New member
מגמת קולנוע בתיכון

הבת שלי רוצה ללכת לתיכון עם מגמת קולנוע. ראיתי שבגלילי וברבין יש מגמות קולנוע. איזה מהן טובה יותר? ומבחינה אקדמית, איזה מהם על רמה גבוהה יותר? הילדה שלי היא תלמידה טובה, חברותית ובלי בעיות משמעת משום סוג. איזה תיכון יתאים לה יותר מבחינת האוירה?
 

Super Chuly

New member
רבין (ולא בגלל שאני לומדת שם..)

המגמה בתיכון רבין (שבה אני לומדת) היא כיום המגמה השלישית הכי טובה בכל הארץ מבחינת ציוד, נושאי לימוד, איכות, וכן הלאה... כמו כן, ידוע גם שבוגרי המגמה בכל מקרה, אני ממליצה ואשמח לתת עוד פרטים בהצלחה! ליהי :)
 

Super Chuly

New member
רק עכשיו שמתי לב לטעות

*ידוע שבוגרי המגמה מגיעים להישגים בצבא ובחיים האזרחיים... ליהי :)
 

TikvaBonneh

New member
עשרת הגדולים?

תודה ליהי, זה מאוד מעניין. מי עורך את הדרוג בין מגמות הקולנוע בארץ, והיכן אפשר לראות אותו? ואיזה בתי ספר הם בשני המקומות הראשונים? ועוד שאלה , אנחנו מהוד השרון. האם יש ברבין ילדים מהוד השרון או שהוא נועד רק לתושבי כפר סבא?
 
כשאני למדתי ברבין

לא היו אנשים מהוד השרון, אבל כן היו מכוכב יאיר, אלפי מנשה, רמות השבים וכו'. אני לא יודעת אם מישהו מהוד השרון יכול ללמוד בכפר סבא- צריך לברר את זה.
 

nofar17

New member
כן.

חברה שלי שגרה בהוד השרון, לומדת עכשיו בגלילי.
 

nofar17

New member
במקרה היא במגמת אומנות

אז היא הייתה מוכנה מראש, היא ביררה על המגמה והכינה תיק עבודות מראש. היא למדה פה גם בחטיבה.
 

Super Chuly

New member
בעקרון

לא נראה לי שיש בעיה עם זה שאתם מהוד השרון, אלא אם כן לכם מפריע המרחק שיהיה עליה לעבור כל בוקר בדרך לבית הספר ובצהריים בחזרה ממנו. הדירוג נקבע על פי תקציב המגמות, הציוד איתו הן עובדות, התכנים הנלמדים, הזכיות בפסטיבלי הסרטים הקצרים, וכן הלאה. הדרוג אינו מוגדר באופן רשמי, הוא פשוט ידוע לנוגעים בדבר (רכזי המגמות, תלמידים ומורים). כיום המגמה הטובה ביותר היא בתלמה ילין, השניה הטובה ביותר היא בתיכון אחד העם בפתח תקווה, וכפי שכבר אמרתי- המגמה השלישית הטובה ביותר בארץ היא של תיכון רבין בכפר סבא (אנחנו מאוד גאים בזה). בהצלחה לך ולביתך במציאת בית ספר! ליהי :)
 
למעלה