מגרד פדחת ולא מבין..

ortodox

Member
מגרד פדחת ולא מבין..

שלט רחוק של מרידיאן ( מהגדולים האלו ) הפסיק פתאום להגיב. יודע שיכולות להיות לפחות אלף סיבות חוץ מסוללה, אבל מבקש תובנה ממי שמכיר במקרה, כי היה לי דבר דומה עם שלט זהה לפני כמה שנים וגם אחרי ששהה במעבדה משך איזה שבועיים, הרימו שם ידיים.
 
תובנות:

בקשר שבין שלט רחוק ויחידה נשלטת, אחד מ-2 היחידות עשוי להיות תקול. לא סביר ששניהם.
כדי לבודד את האריה במדבר (מונח של טכנאי ח"א) יש לבדוק אם השלט פוקד על עוד יח' או ששלט אחר (אוניברסלי או זהה מושאל) שולט על היחידה.
משברור מי מה-2 אשם, לוקחים את היחד התקולה למעבדה.
בפעם הזו למעבדה יותר טובה מזו של הפעם שעברה.
רוב הפעמים מה שמתקלקל זה ה-LED IR שפשוט נשרף. יש להחליף אותו ב-LED מקורי.
הייתי מציע לך ליצור קשר עם מרידיאן אנגליה, הם יותר חכמים מהסוכן בארץ, בטח גם יותר הגונים.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
מה שנכתב נכון. בד"כ זה השלט ולא המכשיר.
זו יכולה להיות הלחמה שהתרופפה. זה יכול להיות מגע רע לסוללה. זה יכול להיות
נזק של קורוזיה שאירעה בשל מגע בג'יפה שזלגה מהסוללה וזה יכול להיות ויכול.
במקרים שונים, גם ציפוי הפחם שעל משטח הגומי/סילוקון או ווטאבר שנלחץ כלפי
המשטח האלקטרוני נפגע ולא מעביר יותר, אבל אז, רק חלק מהלחצנים לא מגיב.
גם תזוזות בין משטח הסיליקון למשטח האלקטרוני (נדיר) יכול לגרום לכך.
ו.. כמובן שגם הצ'יפ עשוי להיפגע.
כדאי שאדם מנוסה יבדוק, ואם יש לך אפשרות לבדוק האם השלט כן או לא מתפקד בסביבה
אחרת מה טוב. הצרה היא, שלא לכל שלט יש תחליף ולא כל תחליף מתאים לכל מטרה.
מילא אם ניתן עדיין "ללמד" שלט לומד שיבצע את הפעולה, אבל אם השלט המקורי
מת לגמרי, הרי שהדבר כבר אינו בר ביצוע.
הייתי מציע לך ניסיון לעזרה במידה שאתה גר בקרבתי, ואם בא לך, פנה אלי באישי.
משה
 
למעלה