מגרש האימונים של מכבי פ"ת במרכזה של "מלחמת עולם" עירונית.

משה12333

New member
מגרש האימונים של מכבי פ"ת במרכזה של "מלחמת עולם" עירונית.

כל היצרים וכל השנאות וכל התיעוב ההדדי מתנקזים למשחק אחד במחזור מבחני הסיום של ליגות הנוער, למשחק הדרבי הלא ייאמן בין מכבי פ"ת שרוצה להישאר בליגה הראשונה לבין הפועל פ"ת שרוצה לעלות לליגה הראשונה על חשבונה של מכבי פ"ת.

המנצחת במחזור המבחנים תהיה בליגה הראשונה והמפסידה בליגה השניה.

לפי חוקי ההתאחדות לכדורגל, המשחק היה אמור להיערך במגרש האימונים שמוגדר כ"איצטדיון הביתי" של קב' הנוער של מכבי פ"ת כי זהו משחק בית שלה.

המשטרה מיד הוציאה צו סגירה למגרש האימונים כדי למנוע את קיום המשחק בו.

מגרש האימונים הזה בכלל לא מיועד לקהל אלא רק להורי שחקני הנוער/הילדים שמעודדים את בניהם מידי פעם. יש בו "יציע" קטן לכל אורך צידו המערבי שיכול להכיל כמה עשרות הורים מעודדים. שאר ההורים מתקבצים להם בעמידה מאחורי הגדר בצידו הדרומי של המגרש בין החניה הקטנה לבין המגרש עצמו.

למשחק הזה צפויים להגיע אלפי אוהדים עירוניים!!!

הנהלת מכבי פ"ת (משפחת לוזון) פנתה לבית המשפט כדי שיבטל את צו הסגירה של המשטרה אך מחשש לשלום הציבור בית המשפט סירב לבטלו.

בלית ברירה המשחק יתקיים באצטדיון ר"ג עם עלויות עצומות למשפחת לוזון בנוסף להפסד האירוח במגרש הביתי של הקבוצה (אצטדיון המושבה העירוני סגור לצרכי תחזוקה עד לפתיחת העונה הבאה).

כל המתחם של מכבי פ"ת (מגרשי אימון/נוער, מגרשי טניס, משרדי הנהלת המועדון) הוא בעל חזות ארעית כי באמת הוא עתיד להיהרס.

כל השטח שבין רח' חיה פיינשטיין לבין בית העלמין סגולה כולל היום מבנים ארעיים של עסקים קטנים, שטחי חול, כבישים משובשים, תחנת דלק ואת מתחם מכבי פ"ת.

כל השטח יפונה לטובת הקמת מסילת רכבת ותחנה של רכבת ישראל כדי ליצור חיבור בין רכבת ישראל לרכבת הקלה שבתחנה המרכזית.

מסילת הרכבת תיבנה לאורכו של רחוב חיה פיינשטיין. רחוב זה ימשיך צפונה ויתחבר לאיזור התעשיה סגולה כשהמסילה שלצידו תמשיך ותתחבר למסילה המרכזית של קו ת"א-בני ברק-פ"ת-ראש העין-הוד השרון-כפ"ס-רעננה-הרצליה-ת"א.

המשך "מלחמת העולם" צפוי בשבוע הבא כשתורה של הפועל פ"ת לארח את מחזור המבחנים אבל גם לה יש רק מגרש אירעי (שצפוי גם הוא להיהרס בעתיד לטובת סלילת כביש עוקף פ"ת) ליד צומת סירקין.
 

משה12333

New member
צירפתי פה תמונה של האיזור. ניתן לראות את שני מגרשי האימון של

מכבי פ"ת בצד ימין למטה.

ליד המגרשים ניתן לראות את כל המתחם האירעי שיפונה לטובת מסילת הרכבת שתעבור ממערב לבית העלמין.

השכונה שבצד שמאל היא שכונת אם המושבות (נקראת גם בשם: הדר המושבות).

 
האם יש לך סימוכין אקטואליים להקמת מסילת ותחנת רכבת בתוואי

הזה?
האם ידוע לך באיזה טווח שנים, אם בכלל צפוי לקרות דבר כזה?
לא סיסמאות שיווקיות חסרות בסיס, אלא ת'כלס. יש לך משהו?
 

darkshadow1

New member
ברור שלא- כי פשוט אי אפשר להקים מסילה כזאת.

1. פנייה מאזור מגרשי הכדורגל לכיוון כביש 40 תהיה ברדיוס סיבוב לא הגיוני מבחינת רכבת כבדה.
2. האזור בין בית הקברות לכביש 40 כבר בנוי- ידרשו פיצוי עתק לעסקים שיש שם או גישור אדיר ויקר מאוד
3. אם התחנה תהיה באזור המגרשים- היא תהיה במרחק של כחצי קילומטר מהתחנה הקרובה ביותר של הקו האדום, מה שיהפוך אותה לתחנת החלפה גרועה.
4. תחנה קרובה יותר לקו האדום היא אפילו פחות אפשרית
5. גם אם איכשהו יצליחו להקים שם מסילה- היא תגרום לעיקוף גדול שהרכבות פשוט יזחלו בו,במקום התוואי הנוכחי שהוא יחסית ישר.
&nbsp
ברור שהפיתרון ההגיוני לחיבור הקו האדום לרכבת ישראל הוא להאריך את הקו האדום בכ-2.5 ק"מ עד תחנת סגולה. זאת חלופה יותר טובה, יותר זולה ויותר הגיונית מהמסילה הדמיונית של משה12333. למען האמת- לא ברור לי למה הקטע הזה הוא לא חלק מהתכנון של הקו האדום.
 
האמת שהמסילה שלו לא דמיונית. בעבר היה תכנון לשלוחה שתצא

ממסילת הירקון בתוואי שמקביל לרחוב פיינשטיין ותגיע עד לתחנה המרכזית (חלקית בתוואי תת-קרקעי). יש אפילו רצועה ששמורה לרכבת (באתר המפות הממשלתי אפשר לראות את הרצועה הזו מגיעה עד למרכז העיר).
אבל התכנון הזה לעולם לא ייצא לפועל, בעיקר מכיוון שמדובר בשלוחה שלא תהיה שום יכולת לשלב אותה ברשת הארצית באופן סביר.

התכנון הראשוני של הקו הסגול היה להגיע עד לתחנת סגולה דרך כפר גנים ג' וב', מרכז פתח תקוה והתחנה המרכזית של פתח תקוה, אבל נת"ע ומשרד התחבורה קיצצו את הקטע הפתח תקוואי של הקו הסגול בגלל התנגדות של תושבים ושל עיריית פתח תקוה (מעניין מה יש למשה12333 לומר על כך...).

מה שאתה מציע (ולא הראשון) זה לחבר חלק מהקטע הגנוז של הקו הסגול בין התחנה המרכזית לבין תחנת סגולה לקו האדום.

זו תהיה חותמת על תעודת הפטירה הסופית של קטע הקו הסגול בפתח תקוה וההארכה הזו לא ממש תעזור למרבית תושבי פתח תקוה, כפי ששלוחת הקו האדום לתחנת קרית אריה ולדיפו לא עוזרת לתושבי פתח תקוה.
 

משה12333

New member
הדבר הלא ייאמן הוא צירוף המקרים שפשוט לא ייאמן שהביא למחזור

המבחנים את שתי הקבוצות העירוניות כשאחת נלחמת נגד ירידה ואחת נלחמת על עלייה, אחת על חשבון השניה.

מה הסיכויים שדבר כזה יקרה? מדובר פה על שתי קבוצות מאותה העיר ששונאות אחת את השניה שינאה עזה ושקיבלו הזדמנות חלומית לדפוק אחת את השניה.

גם ראש העיר וגם שרת הספורט וגם המשטרה הבינו את חשיבות המשחק ביניהן ואת ההשלכות הציבוריות שיש לו.

מסילת הרכבת המדוברת אכן תצא אל הפועל. בשוליים העליונים של התמונה שצירפתי רואים את דרך אם המושבות מצפון לשכונת אם המושבות. בסמוך לכביש הזה עוברת מסילת הרכבת בין תחנת קריית אריה (אצטדיון המושבה) לתחנת סגולה (מתחם ירקונים).

ממסילת הרכבת הזאת תצא שלוחה קצרה עד למיקום הנוכחי של מתחם מכבי פ"ת.

המתחם של מכבי פ"ת נמצא בצומת שאליו מתחבר קצהו הצפוני של רחוב בר כוכבא. רחוב בר-כוכבא הוא הרחוב של התחנה המרכזית שנמצאת במרחק לא גדול מהקצה הצפוני שלו.

בתחנה המרכזית יש תחנה גם לרכבת הקלה שעוברת ברחוב אורלוב וכך נוצר החיבור המדובר בין רכבת ישראל לרכבת הקלה.

ניתן להסתכל בתב"ע של האיזור ולראות בו את שלוחת מסילת הרכבת הזאת.
 

mishat

New member
התב"ע כבר בוטלה, מה הטעם להסתכל עליה ? אין כרגע תב"ע לאזור..

התב"ע עליה אתה מדבר בוטלה לפני מספר שנים.
יותר מזה, גם אם מאוד מאוד ירצו, לא נשארה רצועה לרכבת, בגלל המבנה החדש של מרכז צים. אין רוחב מספיק בין סוף הבניין, לתחילת בית העלמין (אלא אם יפנו חלק מבית העלמין).

לא מובן לשם מה אתה אומר שתהיה שם רכבת. מה זה נותן לך ? יש מספיק מה לדבר על פתח-תקוה, אבל לחזור ולטעון שוב ושוב שתהיה שם רכבת - בשביל מה ?
 
לא תהיה שם שום רכבת

גם אם היה רוחב מספיק לרצועת רכבת, התושבים של פרויקט One לא יסכימו שתעבור שם רכבת.
ואין כיום שום הגיון תחבורתי ליצור שלוחה נידחת של רכבת כבדה לתוך פתח תקוה. הרכבת עצמה לא תיזום שום דבר כזה.

אם פתח תקוה רוצה באמת לקדם תחבורה ציבורית בתוכה, שתסיר את התנגדותה לקו הסגול.
 

משה12333

New member
נו באמת. תסתכל בתמונה שצירפתי. המסילה בתב"ע היא בצבע אפור.

אתה יכול לראות שהיא חוצה את דרך אם המושבות (שעדיין לא נסללה) פעמיים ע"י גשרים כי הרכבת תיכנס לתוך פ"ת עד לתחנה ואז תצא מיד חזרה להמשך דרכה.

אתה יכול לראות את הכביש והמסילה שייבנו בסמוך לבית הקברות (שצבוע בצהוב) שממנו "יגולחו" קברים בחלקה המשולשת שחורגת משטח בית העלמין.

מרכז צים מסומן בתב"ע בצבע אפור ואתה יכול לראות שהכביש והמסילה עוברים מאחוריו בינו לבין בית העלמין "המגולח".

תכנס לאתר של רשות מקרקעי ישראל ושל רכבת ישראל ותצפה בתכניות.

דרך אגב, החריגה של הקברים היא לא במקרה. היא נסיון ילדותי ומכוון שנועד "להסתיר" את מתחם האנטנה הסלולרית העצומה שאתה יכול לראות בצילום הלווין מקודם מאחורי מרכז צים.

 
אני מכיר את זה. זו תוכנית עתיקה.

בא נראה אותך מביא קישור מאתר רכבת ישראל לתוכנית כזו.
כתבת להיכנס לאתר רכבת ישראל - בבקשה, תיכנס ותביא קישור לתוכנית הזו.

אני חוזר על שאלתי: האם יש לך סימוכין אקטואליים בקשר לתוכנית הזו?
האם אתה יודע שהתוכנית הזו תתבצע ואם כן, מתי?

התוכנית הזו, אגב, כללה תחנת רכבת ממש בתחנה המרכזית ולא כפי שכתבת בשטח מגרש האימונים של מכבי.

אתה ודאי יודע שבניית התחנה המרכזית מחדש דווקא כן עומדת להתבצע, כבר מהשנה הבאה. האם תוכניות התחנה המרכזית החדשה כוללות תחנת רכבת כבדה?
שנינו יודעים שלא.

אתה גם יודע בדיוק כמוני שכבר כיום המציאות בשטח הזה שונה ממה שמופיע בתב"ע הזו.
למשל החיבור בין רחוב פיינשטיין לרחוב מבצע יפתח ולכביש הגישה לקונסרבטוריון העירוני נראה אחרת לגמרי מהתב"ע הזו.
אתה באמת חושב שבין הקונסרבטוריון לבין פרויקט One תעבור רכבת כבדה?
ושים לב שבתב"ע יש סימון מקווקו, כי האפשרות המעשית היחידה בקטע המקווקו היא שהרכבת תהיה תת-קרקעית.
אף אחד לא ישקיע בתוואי תת קרקעי כזה.
ואין ברכבת ישראל אף קו שפועל עם שינוי כיוון הרכבת באמצע הקו.

מצטער, אבל לי אי אפשר לספר סיפורים על פתח תקוה.
חשבתי שאולי יש לך מקורות נסתרים יותר אקטואליים מתב"ע ישנה ולא רלוונטית.

אם וכאשר יהיו לך, אשמח לראות.
 

משה12333

New member
אתה לא יודע אבל ממש ממש לשם נכנסה ועוד איך רכבת כבדה ולא סתם

רכבת כבדה אלא רכבת משא!

בקצה הצפוני של רחוב חיה פיינשטיין היתה פעם כניסה שמאלה לתוך חניה ענקית של מרכז קניות. בסמוך לגדר של החניה, מצפון לה, תמיד עמדה רכבת משא עם קרונות נמוכים ושטוחים כמו שרואים בסרטים המצוירים ועליהם היו גזעים ענקיים וארוכים של עצים מסודרים בערימה לאורך כל אחד מהקרונות.

גם לאחר שרכבת ישראל ביטלה את הקו של הרכבת הזאת, עדיין עיריית פ"ת לא עקרה את המסילה וכל מי שנסע ברחוב גיסין וברחוב יגע כפיים עד לתחילת שנות האלפיים, נתקל עם הגלגלים במסילה המיותרת הזאת שחצתה את הכבישים סתם בשביל היופי.

צירפתי פה הרבה תמונות:

תמונה מס' 1,2,3 : עוד מפות תב"ע של המסילה המתוכננת.

תמונה מס' 4: מפה של המסילה המתוכננת.

תמונה מס' 5: צילום אווירי של מיקום הקונסבטוריון העירוני החדש. אתה יכול לראות שהוא בכלל לא מפריע לתוואי המסילה כי הוא ממוקם הרחק הרחק מערבית לה.

תמונה מס' 6: צילום של פרוייקט one and only ומאחוריו מרכז צים ומאחוריו הקונסבטוריון ומאחוריהם, הרחק הרחק בשוליים של השטח הריק רואים את מסילת הרכבת שממנה תתפצל השלוחה החדשה לתוך פ"ת. לא הפרוייקט ולא מרכז צים ולא הקונסבטוריון בכלל מתקרבים לתוואי המסילה החדשה.

תמונה מס' 7,8: ציטוטים מהאינטרנט לגבי הפרוייקטים העתידיים של רכבת ישראל.

לפ"ת תהיה תחנת רכבת שלישית, בנוסף לקריית אריה וסגולה, במקום המתחם של מכבי פ"ת.

דרך אגב, ליד התחנה העתידית הזאת עומדת כעת תחנה היסטורית מקום המדינה בקצה הצפוני של רחוב פינסקר אבל מפחיד להסתובב שם היום כי המתחם מוכר כמתחם עסקים של עבריינים מאד אלימים שהעירייה מפחדת להתעסק איתם.















 
אני יודע ועוד איך - רכבות משא היו מגיעות למפעל עץ לבוד שהיה

ליד ההיפר שוק. אני יודע הרבה יותר ממה שאתה סבור.
יותר מזה בעבר הרחוק רכבות היו מגיעות עד תחנת פתח תקוה הישנה שהייתה דרומית לרחוב גיסין.
אבל לידיעתך המסילה ההיא אינה המסילה שאתה מדבר עליה כעת.
המסילה ההיא היתה בכיוון צפון-מזרח - דרום-מערב וחצתה את רחוב גיסין בצומת עם רחוב פינסקר. רחוב מבצע יפתח נמצא בתוואי של המסילה הזו. ורחוב הרכבת בסגולה נקרא כך בגלל אותה שלוחה היסטורית.

לגבי יגיע כפיים - זה מוכיח שאתה לא יודע על מה אתה מדבר. המסילה ביגיע כפיים הייתה שלוחת מסילה אחרת שהתפצלה ממסילת הירקון הרבה יותר מערבית והגיעה למפעל עץ הזית בקרית אריה.
אין שום קשר בין שתי השלוחות ההיסטוריות הללו.

העתקת אילו ציטוטים ממקור עלום - בבקשה תביא קישורים לאותו מקור. מאתר רכבת ישראל - זה לא. ממתי הציטוטים הללו? מאיזו שנה?

מצטער - אני מבקש סימוכין אקטואליים, לא היסטוריים.

וכבר כתבתי לך, לי אי אפשר לספר סיפורים על פתח תקוה.

אתה מדבר על מסילה שתהיה הרחק ממזרח למרכז צים ולקונסרבטוריון ובאותה נשימה על תחנה היסטורית שנמצאת ליד התחנה העתידית.

צר לי, אבל אני מכיר את פתח תקוה (כולל את ההיסטוריה שלה) וכנראה לא פחות טוב ממך.

לסיכום - לא הצלחת לשכנע שיש לך מקורות מוסמכים, אמינים ואקטואליים בקשר למסילה שאתה כותב עליה.

אתה מנסה למכור סיפורים למי שלא מכיר את המציאות בפתח תקוה. אני מכיר אותה.
 

משה12333

New member
הבאתי את הדוגמא של המסילה ברח' יגע כפיים לכך שזו לא בעיה

לרכבת ישראל להיכנס לאן שהיא רוצה עם רכבת כבדה שמתפצלת מהקו הראשי שלה שמצפון לפ"ת. אני יודע שזו שלוחה נפרדת שלא קשורה לשלוחה השניה.

צירפתי מפה של המסילה של מפעל עץ-הזית. המפעל נסגר ב-1997 והעירייה רק ב-2010 אישרה לעקור אותה. עד אז, כל תושבי העיר נתקלו במסילה שסתם חצתה את הכביש.

היום, בשטח המפעל עומד לקום פארק העסקים גב-ים.

תסתכל בתב"ע פת/78/1241 על האישור הסופי של העירייה לעקור את המסילה הזאת.

 
זו לא בעיה להתפצל לשלוחה אבל רכבת ישראל לא מפעילה שום קו

נוסעים שבו באמצע הקו הרכבות מחליפות כיוון.
והשלוחות הללו שימשו רכבות משא, לא רכבות נוסעים.

ברשת של קווי נוסעים שלוחות זה דבר לא רצוי.
קח את הדוגמה של תחנת הראשונים שנמצאת בשלוחה - תדירות הרכבות אליה וממנה עלובה.
אבל תחנת הראשונים נמצאת בשלוחה שעתידה להתחבר בעתיד למסילה ראשית (מסילת האיילון הדרומי) וגם בכיוון מזרח היא תתחבר למסילה למודיעין ולירושלים.
זה לא המצב עם השלוחה שתוכננה בעבר בפתח תקוה.
השלוחה הזו לא נמצאת בשום תוכנית אקטואלית והיא לא תבוצע.
לו הייתה כוונה לבצעה, תחנה של רכבת כבדה הייתה משולבת בתוכנית של התחנה המרכזית החדשה שעומדת להיבנות החל מהשנה הבאה.

התוכניות הקונקרטיות שקיימות כיום הן להגדיל את הנגישות של תחנות קרית אריה וסגולה ובתוך העיר להתבסס על קישור לקו האדום של הרכבת הקלה.
לא תהיה תחנת רכבת כבדה בסביבת התחנה המרכזית או בכל מקום אחר בתוך העיר.

ואנחנו נוכל לבחון בעוד חמש-עשר-עשרים ואף שלושים שנה מי משנינו צדק.
 

משה12333

New member
תסתכל גם במפה הזאת ותראה שרכבת ישראל חדרה אפילו יותר דרומה

מרחוב גיסין והגיעה בעבר ממש ממש ליד ציר אורלוב של הרכבת הקלה.

רכבת כבדה יכולה לפנות בקשת ויש לכך דוגמאות רבות במדינה. אם אתה מכיר את המסילה של הרכבת ליד אולם הדרייב אין בת"א, הרכבת באה ממזרח ופונה בקשת כזאת דרומה או צפונה לאיילון או שהיא באה מהאיילון ופונה מזרחה באמצעות המסילות הקשתיות האלה.

הרכבת שתגיע לתחנה החדשה בפ"ת לא תפריע לאף אחד כי משני הצדדים שלה לא יהיו שטחי מגורים אלא רק כבישים, שטחי מסחר ובית העלמין.

.

 
אתה עונה לא לעניין. ברור שרכבת יכולה לפנות בקשת

אתה יודע כמה פעמים אני נוסע בקשת הזו שכתבת עליה עכשיו?
זה לא קשור למה שכתבתי.
רכבת ישראל לא מפעילה רכבות שבאמצע הקו הופכות את כיוונן ולכן מה שכתבת באחת ההודעות שלך שהרכבת יכולה להיכנס לשלוחה ממערב ולהמשיך בנסיעה מזרחה כשהיא יוצאת ממנה או להיפך, זה דבר שהרכבת לא מיישמת באף קו נוסעים.
ואם התחנה בשלוחה תהיה תחנת קצה ההתייחסות אליה ברשת תהיה בהתאם, כאל תחנה נידחת וטורדנית.
לכן ברשת של קווי הנוסעים שלוחות כאלו לא רצויות.

ומה שרואים במפה שצירפת עכשיו זה את המסילה ההיסטורית לתחנת פתח תקוה ההיסטורית, שכבר הוזכרו בשרשור הזה.
אין שום קשר לשלוחה שאנחנו עוסקים בה עכשיו שלא תצא אל הפועל.

אם אתה רוצה להוכיח אחרת - תביא סימוכין אקטואליים, אמינים ורשמיים שמעידים על כוונה להקים בעתיד הנראה לעין את השלוחה הזו.
אבל נראה לי שכבר הוכחת שאתה לא באמת כותב מידיעה אלא מהרהורי ליבך ומסתמך על תוכניות ישנות ולא רלוונטיות.
 

משה12333

New member
אנחנו מנהלים דו-שיח של חרשים ולכן אבהיר את כוונתי:

אני מדבר על 3 שלוחות רכבת לתוך פ"ת: שתיים היסטוריות שכבר נעקרו ממקומן ע"י העירייה ואחת עתידית שעדיין לא נבנתה. הבאתי את השתיים ההיסטוריות רק כדי להוכיח שרכבת ישראל יכולה להיכנס לתוך פ"ת.

השלוחה ההיסטורית הראשונה: מסילת הרכבת של מפעל עץ-הזית שחצתה את הכביש של רח' יגע כפייים. היא כבר נעקרה ממקומה.

השלוחה ההיסטורית השניה: מסילת הרכבת של רחוב הרכבת שהזכרת פה שעברה מאחורי ההיפר-שוק שהזכרת פה ושחצתה את הכביש בצומת של גיסין-פינסקר. היא כבר נעקרה ממקומה (צירפתי פה עוד מפה שלה).

השלוחה השלישית: שלוחה עתידית שתגיע עד למיקום הנוכחי של מתחם מכבי פ"ת שייהרס לטובתה.

הקטר של רכבת ישראל כל הזמן משנה את כיוון הנסיעה שלו קדימה או אחורה כשהוא מגיע לקצה המסילה. פעם הוא מושך את הקרונות ופעם הוא דוחף. למשל, כשהוא נכנס לתחנות של כפר סבא הוא מושך את הקרונות ואז כדי לצאת מכפר סבא הוא דוחף אותם בחזרה כי בכפר סבא הוא מגיע לקצה המסילה.

כך גם יהיה בפ"ת. הוא ימשוך את הקרונות בדרך לתחנה וידחוף אותם בדרך החוצה מהתחנה (הקטר הוא חשמלי. מנוע חשמלי יכול להסתובב באותה מידה לשני הכיוונים. כיוון הסיבוב נקבע ע"י קוטביות המתח בהזנה שלו).

 
מה חידשת בהודעה הזו? לא הבהרת שום דבר

אני יודע שמדובר בשתי שלוחות מהעבר ואחת שאתה סבור שתהיה בעתיד.
וגם לגבי פעולת הקטר לא חידשת דבר.

המפתח במה שכתבת כעת זה "מגיע לקצה המסילה" - כאשר הרכבת מגיעה לקצה המסילה היא מגיעה לקצה הקו ובכיוון השני מתחילה נסיעה חדשה.
וכשמדובר בשלוחה עבור תחנה אחת בלבד השילוב של אותה שלוחה ברשת קווי הנוסעים מבחינה תפעולית מכביד על הרכבת וגורם לתדירות נמוכה, כפי שקורה עם תחנת הראשונים.
ולכן, בפעם המי יודע כמה, שלוחות כאלה לא רצויות.

ומהיכן הבאת את "שתגיע עד למיקום הנוכחי של מתחם מכבי פ"ת שייהרס לטובתה" עד עתה לא הבנתי.
בתב"ע שאתה מתייחס אליה השלוחה הייתה אמורה להגיע עד לתחנה המרכזית או אף עד למרכז העיר בחלק תת-קרקעי, ולכן הקצה הדרומי של השלוחה מופיע מקווקוו. אין שום תוכנית לתחנה במיקום של מגרש האימונים של מכבי והרכבת גם לא יכולה להגיע לשם על פני הקרקע.
זו המצאה שלך שלא מבוססת על שום דבר.
 

משה12333

New member
שים לב טוב לשתי המפות של התב"ע שצירפתי כעת. אתה יכול לראות

בבירור שרחוב חיה פיינשטיין ייהרס בחלקו הדרומי מהצומת של ציר גיסין ועד למעגל התנועה שקיים היום בחיבור לרחוב מבצע חורב.

הכביש הרחב החדש במקומו ומסילת הרכבת ייסללו מהמיקום הנוכחי של מתחם מכבי פ"ת לכיוון צפון. הכביש החדש והמסילה הם במרחק רב מזרחה מקטע הכביש הנוכחי של חיה פיינשטיין שצפוי להיהרס.

המסילה בשום פנים ואופן לא ממשיכה דרומה מעבר לצומת של גיסין אלא מסתיימת במיקום הנוכחי של מתחם מכבי פ"ת.

שים לב גם שמעל המסילה יעברו 5 כבישים שיחצו אותה בנוסף לדרך אם המושבות העתידית שתעבור מעליה פעמיים.

מהמפות אתה יכול גם להבין מדוע נבנה שם מעגל תנועה בקצה רחוב מבצע חורב ומדוע הוא מאד מוזר כרגע בשימוש הנוכחי שלו ומאד לא בטיחותי. ניסו לשפר לו את הבטיחות באופן זמני ע"י סימון פסים לבנים בתוכו שמחייבים את הנהגים שבאים מדרום להסיט את המכונית שמאלה בעת הכניסה למעגל כדי שיבחינו ברכב שבא משמאלם.

משתי המפות האלה אתה יכול להבין בדיוק את כל התכנונים בצורה הטובה ביותר.



 
למעלה