מגרש חניה מסוכן

מגרש חניה מסוכן

אמחורי רחוב רוטשילד, בגב של החנות "וילונות הנרי" למי שנכיר, ישנה חנייה גדולה, החניה כולה מורכבת מחולות ומכל מיני בליטות של מה שכנראה פעם היה דרך סלולה. אתמול לקח לי 15 שעה לצאת מהחנייה הזאת, אחרי ששקעתי בחול וספגתי כמה נפילות לתוך בורות. החניה פשוט מסוכנת, למה אי אפשר לעשות שם חנייה מסודרת? או שיפנו את כל הבליטות והחול או שיעשו חנייה סלולה. פשוט בושה. האם רק לי זה מפריע או שמישהו נתקל באותה חנייה?
 

badboy3919

New member
כן,גם אני מכיר את החנייה הזאת

ואני מסכים עם כל מילה שלך,החנייה הזאת מזעזעת מבחינת כל הבורות והחול שיש שם ובעיקר הצפיפות.אני חושב (וזאת הערכה שלי) שהבעיה בסלילה של חנייה מסודרת במקום היא שהשטח הוא בעצם שטח פרטי ולא של העירייה ולכן רק כאשר בעל המקום יחליט לעשות במקום חנייה מסודרת אז זה יתבצע. בכל מקרה,אם השטח פרטי או לא או שהולכים לעשות שם חנייה מסודרת אני ממליץ בחום על החנייה שנמצאת ממש בסמוך לאותה החנייה המדוברת של העירייה שעולה 3 ש"ח לשעה והיא כן מסודרת,סלולה,עם הרבה מקומות חנייה ומאד נוחה. בקיצור,בפעם הבאה,לשלם 3ש"ח ויהיה הרבה יותר נוח לך.
 

פרם שי

New member
וזאת בדיוק הסיבה!

השטחף עד כמה שידוע לי ממש לא פרטי. אם הוא היה פרטי, אתה חושב שהבעלים היה נותן לחנות שם? לא. זה שטח ציבורי. האינטרס הברור של העירייה לא לסדר שם, זה כי צמוד לשם יש חניה שהעירייה מרוויחה ממנה כסף. אם הם יסדרו את השטח הזה, הם יפסידו כסף. והסיבה שהם לא מסדרים ומתקינים גם שם מדחנים, זה כי הם מחויבים לכמות חניות ציבוריות מסוימת בעיר.
 

ba r2 0 1 0

New member
אני לא בטוח אם במוקד יידעו לענות

על זה.... אבל שווה לנסות...! תריך את הכתובת, או תיאור של האיזור... משהו!
 
בין רחוב רוטשילד לירושלים

יש מגרש חנייה של העירייה ולאחר מכן מן מגרש חולי מלא בבורות ובלוטות מאבן. אפשר לקרוא לזה מגרש אימונים לרכבי 4X4
 

פרם שי

New member
צריך לברר במחלקת

ההנדסה, לדעתי. תכנון עיר אדר' יאיר גרול, טלפון: 7649176/7 אינפורמציה זיקה פאר, טלפון: 7649177
 
חניה מאוד לא נוחה..../images/Emo85.gif

לא שאני נוסע או משהו.. אבל אפשר לראות שהחנייה הזאת בכלל לא נוחה וקשה לצאת ממנה..
 
אני נכנסתי לשם עם אמא שלי כמה פעמים

אף פעם לא נתקלתי בבעיה
 
אוקי אז אני מבינה שאין לך רישיון

ולמה אני שואלת? כי אני חושבת שאדם שאין לו רישיון ויושב ליד נהג לא יכול להבין את הקושי. רק שאתה מתחיל ללמוד נהיגה אתה מפתחת מודעות לזה.
 
למעלה