השאלה היא עד כמה אוכפים את ההתחייבויות
ולמה אתה חושב כך? המכרזים בהחלט מתחשבים
בפרמטרים של הוספת נסיעות (בכל מכרז כמות הנסיעות של הקווים הקיימים וקווים חדשים עולה ב40-50 אחוזים - זה לא מעט.
ניטור וטיפול בעומסים. משרד התחבורה מחייב במכרזים החדשים שיוצאים בשנה האחרונה התקנת מערכות חיישנים לזיהוי מספר הנוסעים בשתי הדלתות. כל שבוע יופעלו כל האוטובוסים של המפעיל על אותו קו שנדגם ושבוע לאחר מכן כל האוטובוס יעברו לקו אחר.
חלק שלם מדבר על הנהג ומה נדרש ממנו ומהמפעילה בכל מכרז.
הקפדה על זמנים זה תמיד היה פרמטר לקנסות שעוברים לקופת המדינה. משרד התחבורה מדגיש זאת בכל מכרז ומכרז.
השאלה היא עד כמה אוכפים את ההתחייבויות
בשנה האחרונה אני נוסע באופן קבוע ב461 מלוד לתל-אביב.
בשעות 8-9:30 בבוקר יש עומס באופן קבוע, מתחנת רכבת לוד, עד צריפין. חוץ מיום ראשון שיש עוד נסיעה אחת בשאר הימים מוניות השירות חוגגות.
אף אחד לא חושב לתגבר את קו 158 לצריפין
שנוסע בתדירות מצחיקה.
ביום ראשון 3 נסיעות.
ובשאר הימים נסיעה אחת ב6:40.
ביום שישי חברת קוים החליפה את סופרבוס, ועד עכשיו (רביעי בערב) הנסיעות לא מופיעות באפליקציות זמני-אמת.
השבוע נסעתי פעמים עם נהגים שלא ידעו תעריפים, ולא ידעו באיזה קוד לחייב נוסעים.
אחד הנהגים לא ידע לטעון ערך נקוב לרב-קו. הוא אמר לי שהוא חדש, שיום קודם אמרו לו לבוא בבוקר והעלו אותו על האוטובוס.