מדד השירות: נוסעי אוטובוס חרדים נהנים יותר

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
אתה טועה ומטעה

שוב האוטובוס לשירות הציבור
רוב רובם של נוסעים בתחבורה הציבורית בירושלים הם החרדים,
ולכן אגד פועל לפי הכלל ה"האוטובוס לשירות הנוסעים" ולא להפך,
אוטובוסים צריכים לצאת לפי הצרכים של הציבור שאותו הם משרתים,
כך גם כשיש משחקי כדורגל, מה שונה טיש אצל הרבי ממשחק כדורגל?
בשני המקרים צריך לשנע המון אנשים בזמן קצר ולהיערך בהתאם.

לכן יש קווים עבור החרדים כי הם חיים באזורים מוגדרים, והמחירים זולים כי ההוצאות קטנות יותר.

ולגבי המחסור בנהגים לאחר מבצע "עמוד-ענן", לו היה מחסור בכל הארץ לכולם, הרי שכמובן לא הייתי מלין מאומה, אולם רק החרדים סבלו ממחסור בנהגים והציבור החילוני לא, ועל כך אני מלין.

ואגב החברה החרדית הייתה שמחה לומר תודה רבה ל"אגד" ולכל המפעילים השונים ולהפעיל תחבורה בכוחות עצמה, בעלות הרבה יותר זולה ממה שיש היום, יש בחברה החרדית המון מפעילים פרטיים עם הרבה ניסיון וידע, וניתן לקחת משם מומחים ולהפעיל תחבורה ציבורית וולנטרית ללא כוונות רווח, וזה לא מתאפשר מסיבות פוליטיות.
אתה טועה ומטעה
או שאתה מאמין לטעויות שהטעו אותך במזיד ולכן אתה ממשיך באותו קו ההטעייה.
 

נתנאל531

Well-known member
לא התייחסת כמעט למה שכתבתי

שוב האוטובוס לשירות הציבור
רוב רובם של נוסעים בתחבורה הציבורית בירושלים הם החרדים,
ולכן אגד פועל לפי הכלל ה"האוטובוס לשירות הנוסעים" ולא להפך,
אוטובוסים צריכים לצאת לפי הצרכים של הציבור שאותו הם משרתים,
כך גם כשיש משחקי כדורגל, מה שונה טיש אצל הרבי ממשחק כדורגל?
בשני המקרים צריך לשנע המון אנשים בזמן קצר ולהיערך בהתאם.

לכן יש קווים עבור החרדים כי הם חיים באזורים מוגדרים, והמחירים זולים כי ההוצאות קטנות יותר.

ולגבי המחסור בנהגים לאחר מבצע "עמוד-ענן", לו היה מחסור בכל הארץ לכולם, הרי שכמובן לא הייתי מלין מאומה, אולם רק החרדים סבלו ממחסור בנהגים והציבור החילוני לא, ועל כך אני מלין.

ואגב החברה החרדית הייתה שמחה לומר תודה רבה ל"אגד" ולכל המפעילים השונים ולהפעיל תחבורה בכוחות עצמה, בעלות הרבה יותר זולה ממה שיש היום, יש בחברה החרדית המון מפעילים פרטיים עם הרבה ניסיון וידע, וניתן לקחת משם מומחים ולהפעיל תחבורה ציבורית וולנטרית ללא כוונות רווח, וזה לא מתאפשר מסיבות פוליטיות.
לא התייחסת כמעט למה שכתבתי
למאפיינים הייחודיים שקיימים רק בקווים המשרתים את הציבור החרדי.

לאחר משחקי כדורגל / הפגנות מוציאים אוטובוסים עירוניים, לא אוטובוסים בין עירוניים. לעומת זאת, מרבית התגבורים החרדיים הם הסעות בין עירוניות, ודו"ק. הרבה יותר קל וזול להוציא כמה מפרקיות לנסיעה קצרה עד ליעד מרכזי (והם חוזרות ועושות את הנסיעה שוב כמה שצריך), מאשר להוציא סדרה של אוטובוסים בין עירוניים בתגבור חרדי. חוץ מזה, להערכתי הפיזור לאחר משחקי כדורגל מאורגן הרבה פחות מאשר 'התגבור החרדי', ולא מדובר בקווים עירוניים / בין עירוניים אלא בהסעות, שיתכן ונשכרות בידי הגורמים שאחראים על ארגון המשחק, אשמח אם מישהו יאיר את עיני. עד כמה שאני זוכר, פיזור שהיה אחרי הפגנות גדולות נשכר על ידי מארגני ההפגנות.

הסיבה שלא נשמע קולו של הציבור החילוני לגבי צמצום השירות בזמן עמוד ענן הוא בגלל שהציבור החרדי הרבה יותר מאורגן ועומד על זכויותיו מכל ציבור אחר בישראל, וגם כי כנראה הוסבר לאנשים שהצמצום הוא על רקע גיוס אוטובוסים ונהגים, והנוסעים קיבלו זאת בהבנה.

לגבי ההצעה שלך להפעיל תחבורה ציבורית באופן פרטי, אתה בכלל לא מודע לכמות הסובסידות והתקציב הציבורי המושקע בתחבורה ציבורית (הנחות זכאים / ילדים / גמלאים). בהפעלה עצמאית ללא תמיכה ממשלתית, המחירים יהיו הרבה יותר יקרים, גם לו יצוייר שתמצא מי שיסכים להפעיל תחבורה ציבורית ללא כוונת רווח (שזה אומר שאת ההפסדים הוא יקח על עצמו...).
 

bangy1

New member
מאפיינים ייחודיים

לא התייחסת כמעט למה שכתבתי
למאפיינים הייחודיים שקיימים רק בקווים המשרתים את הציבור החרדי.

לאחר משחקי כדורגל / הפגנות מוציאים אוטובוסים עירוניים, לא אוטובוסים בין עירוניים. לעומת זאת, מרבית התגבורים החרדיים הם הסעות בין עירוניות, ודו"ק. הרבה יותר קל וזול להוציא כמה מפרקיות לנסיעה קצרה עד ליעד מרכזי (והם חוזרות ועושות את הנסיעה שוב כמה שצריך), מאשר להוציא סדרה של אוטובוסים בין עירוניים בתגבור חרדי. חוץ מזה, להערכתי הפיזור לאחר משחקי כדורגל מאורגן הרבה פחות מאשר 'התגבור החרדי', ולא מדובר בקווים עירוניים / בין עירוניים אלא בהסעות, שיתכן ונשכרות בידי הגורמים שאחראים על ארגון המשחק, אשמח אם מישהו יאיר את עיני. עד כמה שאני זוכר, פיזור שהיה אחרי הפגנות גדולות נשכר על ידי מארגני ההפגנות.

הסיבה שלא נשמע קולו של הציבור החילוני לגבי צמצום השירות בזמן עמוד ענן הוא בגלל שהציבור החרדי הרבה יותר מאורגן ועומד על זכויותיו מכל ציבור אחר בישראל, וגם כי כנראה הוסבר לאנשים שהצמצום הוא על רקע גיוס אוטובוסים ונהגים, והנוסעים קיבלו זאת בהבנה.

לגבי ההצעה שלך להפעיל תחבורה ציבורית באופן פרטי, אתה בכלל לא מודע לכמות הסובסידות והתקציב הציבורי המושקע בתחבורה ציבורית (הנחות זכאים / ילדים / גמלאים). בהפעלה עצמאית ללא תמיכה ממשלתית, המחירים יהיו הרבה יותר יקרים, גם לו יצוייר שתמצא מי שיסכים להפעיל תחבורה ציבורית ללא כוונת רווח (שזה אומר שאת ההפסדים הוא יקח על עצמו...).
מאפיינים ייחודיים
אין הרבה הבדל בארץ הקטנה שלנו בין קווים עירוניים ללא עירוניים,
הטענות של החרדים אינם על צורך פתאומי, אלא על דבר ידוע מראש שאגד צריכה להיערך אליו, יש לאגד 2 מתאמים לציבור החרדי שזה תפקידם (המשני) והם מודיעים מראש מתי צריך לתגבר ולא תמיד אגד מוכנה לתגבר מסיבותיה שלה.

ואגב כשאגד מחליטה לתגבר, היא מוציאה גם אוטובוסים עירוניים לנסיעות בין עירוניות (זה ממש לא נעים לנסוע מירושלים לבני ברק או לאשדוד באוטובוס עירוני)

החרדים מקבלים בהבנה שינויים בגלל צורך בטחוני, אף פעם אין טענות כל כך, יש לחרדים רגישות רבה לא פחות מהחילונים לכך, בעיני זו הסתה לטעון שלחרדים לא אכפת מגיוס מילואים (אגב אבי שירת במילואים 22 שנה - אני לצערי רק שש שנים שהופסקו ביוזמת הצבא (שח"ר - שרות חרדים - לא היה קיים בתקופתי )

החרדים טוענים שהעובדה שהחרדים גרים באזורים מוגדרים עלויות הנסיעה יהיו זולות ולא יהיה צורך בסובסידיות, החרדים ישמחו לקחת על עצמם את כל העלויות הנלוות, זה רק יחסוך כסף והרבה כסף שיכול ללכת למטרות טובות אחרות.
 

ארזS

New member
יש הבדל, אתה אולי לא בקיא בהם.

מאפיינים ייחודיים
אין הרבה הבדל בארץ הקטנה שלנו בין קווים עירוניים ללא עירוניים,
הטענות של החרדים אינם על צורך פתאומי, אלא על דבר ידוע מראש שאגד צריכה להיערך אליו, יש לאגד 2 מתאמים לציבור החרדי שזה תפקידם (המשני) והם מודיעים מראש מתי צריך לתגבר ולא תמיד אגד מוכנה לתגבר מסיבותיה שלה.

ואגב כשאגד מחליטה לתגבר, היא מוציאה גם אוטובוסים עירוניים לנסיעות בין עירוניות (זה ממש לא נעים לנסוע מירושלים לבני ברק או לאשדוד באוטובוס עירוני)

החרדים מקבלים בהבנה שינויים בגלל צורך בטחוני, אף פעם אין טענות כל כך, יש לחרדים רגישות רבה לא פחות מהחילונים לכך, בעיני זו הסתה לטעון שלחרדים לא אכפת מגיוס מילואים (אגב אבי שירת במילואים 22 שנה - אני לצערי רק שש שנים שהופסקו ביוזמת הצבא (שח"ר - שרות חרדים - לא היה קיים בתקופתי )

החרדים טוענים שהעובדה שהחרדים גרים באזורים מוגדרים עלויות הנסיעה יהיו זולות ולא יהיה צורך בסובסידיות, החרדים ישמחו לקחת על עצמם את כל העלויות הנלוות, זה רק יחסוך כסף והרבה כסף שיכול ללכת למטרות טובות אחרות.
יש הבדל, אתה אולי לא בקיא בהם.
 

נתנאל531

Well-known member
איך תסביר את זה

מאפיינים ייחודיים
אין הרבה הבדל בארץ הקטנה שלנו בין קווים עירוניים ללא עירוניים,
הטענות של החרדים אינם על צורך פתאומי, אלא על דבר ידוע מראש שאגד צריכה להיערך אליו, יש לאגד 2 מתאמים לציבור החרדי שזה תפקידם (המשני) והם מודיעים מראש מתי צריך לתגבר ולא תמיד אגד מוכנה לתגבר מסיבותיה שלה.

ואגב כשאגד מחליטה לתגבר, היא מוציאה גם אוטובוסים עירוניים לנסיעות בין עירוניות (זה ממש לא נעים לנסוע מירושלים לבני ברק או לאשדוד באוטובוס עירוני)

החרדים מקבלים בהבנה שינויים בגלל צורך בטחוני, אף פעם אין טענות כל כך, יש לחרדים רגישות רבה לא פחות מהחילונים לכך, בעיני זו הסתה לטעון שלחרדים לא אכפת מגיוס מילואים (אגב אבי שירת במילואים 22 שנה - אני לצערי רק שש שנים שהופסקו ביוזמת הצבא (שח"ר - שרות חרדים - לא היה קיים בתקופתי )

החרדים טוענים שהעובדה שהחרדים גרים באזורים מוגדרים עלויות הנסיעה יהיו זולות ולא יהיה צורך בסובסידיות, החרדים ישמחו לקחת על עצמם את כל העלויות הנלוות, זה רק יחסוך כסף והרבה כסף שיכול ללכת למטרות טובות אחרות.
איך תסביר את זה
שהמחירים בקווים החרדים נמוכים באופן בולט מול מקביליהם החילוניים, אם כביכול החרדים מופלים לרעה?

בתור דוגמא -
חיפה <-> ירושלים == 42 ש"ח (940 / 960)
קריית אתא / רכסים <-> ירושלים == 30 ש"ח (996 / 997 / 999)
 

נתנאל531

Well-known member
"בעיני זו הסתה..."

מאפיינים ייחודיים
אין הרבה הבדל בארץ הקטנה שלנו בין קווים עירוניים ללא עירוניים,
הטענות של החרדים אינם על צורך פתאומי, אלא על דבר ידוע מראש שאגד צריכה להיערך אליו, יש לאגד 2 מתאמים לציבור החרדי שזה תפקידם (המשני) והם מודיעים מראש מתי צריך לתגבר ולא תמיד אגד מוכנה לתגבר מסיבותיה שלה.

ואגב כשאגד מחליטה לתגבר, היא מוציאה גם אוטובוסים עירוניים לנסיעות בין עירוניות (זה ממש לא נעים לנסוע מירושלים לבני ברק או לאשדוד באוטובוס עירוני)

החרדים מקבלים בהבנה שינויים בגלל צורך בטחוני, אף פעם אין טענות כל כך, יש לחרדים רגישות רבה לא פחות מהחילונים לכך, בעיני זו הסתה לטעון שלחרדים לא אכפת מגיוס מילואים (אגב אבי שירת במילואים 22 שנה - אני לצערי רק שש שנים שהופסקו ביוזמת הצבא (שח"ר - שרות חרדים - לא היה קיים בתקופתי )

החרדים טוענים שהעובדה שהחרדים גרים באזורים מוגדרים עלויות הנסיעה יהיו זולות ולא יהיה צורך בסובסידיות, החרדים ישמחו לקחת על עצמם את כל העלויות הנלוות, זה רק יחסוך כסף והרבה כסף שיכול ללכת למטרות טובות אחרות.
"בעיני זו הסתה..."
מצטער, אבל אתה מייחס לי דברים שלא כתבתי וגם לא הייתי בכיוון שלהם, תקרא שוב את דברי ותדייק בהם. הוצאת מסקנות כזו מדברי נראית כשילוב של תחושת רדיפה ובכיינות.
 

mister K

New member
החרדים ממש לא מהווים את רוב הנוסעים!

שוב האוטובוס לשירות הציבור
רוב רובם של נוסעים בתחבורה הציבורית בירושלים הם החרדים,
ולכן אגד פועל לפי הכלל ה"האוטובוס לשירות הנוסעים" ולא להפך,
אוטובוסים צריכים לצאת לפי הצרכים של הציבור שאותו הם משרתים,
כך גם כשיש משחקי כדורגל, מה שונה טיש אצל הרבי ממשחק כדורגל?
בשני המקרים צריך לשנע המון אנשים בזמן קצר ולהיערך בהתאם.

לכן יש קווים עבור החרדים כי הם חיים באזורים מוגדרים, והמחירים זולים כי ההוצאות קטנות יותר.

ולגבי המחסור בנהגים לאחר מבצע "עמוד-ענן", לו היה מחסור בכל הארץ לכולם, הרי שכמובן לא הייתי מלין מאומה, אולם רק החרדים סבלו ממחסור בנהגים והציבור החילוני לא, ועל כך אני מלין.

ואגב החברה החרדית הייתה שמחה לומר תודה רבה ל"אגד" ולכל המפעילים השונים ולהפעיל תחבורה בכוחות עצמה, בעלות הרבה יותר זולה ממה שיש היום, יש בחברה החרדית המון מפעילים פרטיים עם הרבה ניסיון וידע, וניתן לקחת משם מומחים ולהפעיל תחבורה ציבורית וולנטרית ללא כוונות רווח, וזה לא מתאפשר מסיבות פוליטיות.
החרדים ממש לא מהווים את רוב הנוסעים!
בירושלים חיים למעלה מ-800,000 איש. החרדים הם לא רוב בעיר וגם לא רוב בקרב נוסעי התחבורה הציבורית.
אז נא לדייק ולא לכתוב דברים סתם!
 
כזכור לי קרוב לחצי מהנוסעים בוודאי לא רוב.

החרדים ממש לא מהווים את רוב הנוסעים!
בירושלים חיים למעלה מ-800,000 איש. החרדים הם לא רוב בעיר וגם לא רוב בקרב נוסעי התחבורה הציבורית.
אז נא לדייק ולא לכתוב דברים סתם!
כזכור לי קרוב לחצי מהנוסעים בוודאי לא רוב.
 

mister K

New member
מי אמר לך שההוצאות קטנות יותר?! זה לא נכון!

שוב האוטובוס לשירות הציבור
רוב רובם של נוסעים בתחבורה הציבורית בירושלים הם החרדים,
ולכן אגד פועל לפי הכלל ה"האוטובוס לשירות הנוסעים" ולא להפך,
אוטובוסים צריכים לצאת לפי הצרכים של הציבור שאותו הם משרתים,
כך גם כשיש משחקי כדורגל, מה שונה טיש אצל הרבי ממשחק כדורגל?
בשני המקרים צריך לשנע המון אנשים בזמן קצר ולהיערך בהתאם.

לכן יש קווים עבור החרדים כי הם חיים באזורים מוגדרים, והמחירים זולים כי ההוצאות קטנות יותר.

ולגבי המחסור בנהגים לאחר מבצע "עמוד-ענן", לו היה מחסור בכל הארץ לכולם, הרי שכמובן לא הייתי מלין מאומה, אולם רק החרדים סבלו ממחסור בנהגים והציבור החילוני לא, ועל כך אני מלין.

ואגב החברה החרדית הייתה שמחה לומר תודה רבה ל"אגד" ולכל המפעילים השונים ולהפעיל תחבורה בכוחות עצמה, בעלות הרבה יותר זולה ממה שיש היום, יש בחברה החרדית המון מפעילים פרטיים עם הרבה ניסיון וידע, וניתן לקחת משם מומחים ולהפעיל תחבורה ציבורית וולנטרית ללא כוונות רווח, וזה לא מתאפשר מסיבות פוליטיות.
מי אמר לך שההוצאות קטנות יותר?! זה לא נכון!
חלק מקווי החרדים הם כלל לא רווחיים ולך אין שום נתונים שמראים אחרת. אתה סתם כותב מה שנראה לך בלי לדעת באמת.
אפילו קו 402 לא הכי רווחי. הרבה נסיעות בקו יוצאות כמעט ריקות וזה מתקזז עם הנסיעות המלאות והתגבור בתקופת החגים.
הסיבה למחיר המוזל בקווי החרדים היא אחת: קומבינה שנעשתה בזמנו במחטף במשרד התחבורה. ההטבה הזאת מהווה אפליה ופסולה מכל וכל.
 

אורי404

New member


מי אמר לך שההוצאות קטנות יותר?! זה לא נכון!
חלק מקווי החרדים הם כלל לא רווחיים ולך אין שום נתונים שמראים אחרת. אתה סתם כותב מה שנראה לך בלי לדעת באמת.
אפילו קו 402 לא הכי רווחי. הרבה נסיעות בקו יוצאות כמעט ריקות וזה מתקזז עם הנסיעות המלאות והתגבור בתקופת החגים.
הסיבה למחיר המוזל בקווי החרדים היא אחת: קומבינה שנעשתה בזמנו במחטף במשרד התחבורה. ההטבה הזאת מהווה אפליה ופסולה מכל וכל.
 

droriko

New member
תלוי איזה קוים

מי אמר לך שההוצאות קטנות יותר?! זה לא נכון!
חלק מקווי החרדים הם כלל לא רווחיים ולך אין שום נתונים שמראים אחרת. אתה סתם כותב מה שנראה לך בלי לדעת באמת.
אפילו קו 402 לא הכי רווחי. הרבה נסיעות בקו יוצאות כמעט ריקות וזה מתקזז עם הנסיעות המלאות והתגבור בתקופת החגים.
הסיבה למחיר המוזל בקווי החרדים היא אחת: קומבינה שנעשתה בזמנו במחטף במשרד התחבורה. ההטבה הזאת מהווה אפליה ופסולה מכל וכל.
תלוי איזה קוים
הקוים הבינעירונים ברובם לא רווחיים כי רוב המסלול שלהם הם לא מעלים נוסעים. לעומת זאת הקוים הפנימים הם הכי רווחיים שיש.
 

mister K

New member
וכמובן שלא רק החרדים סבלו ממחסור בנהגים.

שוב האוטובוס לשירות הציבור
רוב רובם של נוסעים בתחבורה הציבורית בירושלים הם החרדים,
ולכן אגד פועל לפי הכלל ה"האוטובוס לשירות הנוסעים" ולא להפך,
אוטובוסים צריכים לצאת לפי הצרכים של הציבור שאותו הם משרתים,
כך גם כשיש משחקי כדורגל, מה שונה טיש אצל הרבי ממשחק כדורגל?
בשני המקרים צריך לשנע המון אנשים בזמן קצר ולהיערך בהתאם.

לכן יש קווים עבור החרדים כי הם חיים באזורים מוגדרים, והמחירים זולים כי ההוצאות קטנות יותר.

ולגבי המחסור בנהגים לאחר מבצע "עמוד-ענן", לו היה מחסור בכל הארץ לכולם, הרי שכמובן לא הייתי מלין מאומה, אולם רק החרדים סבלו ממחסור בנהגים והציבור החילוני לא, ועל כך אני מלין.

ואגב החברה החרדית הייתה שמחה לומר תודה רבה ל"אגד" ולכל המפעילים השונים ולהפעיל תחבורה בכוחות עצמה, בעלות הרבה יותר זולה ממה שיש היום, יש בחברה החרדית המון מפעילים פרטיים עם הרבה ניסיון וידע, וניתן לקחת משם מומחים ולהפעיל תחבורה ציבורית וולנטרית ללא כוונות רווח, וזה לא מתאפשר מסיבות פוליטיות.
וכמובן שלא רק החרדים סבלו ממחסור בנהגים.
המחסור הורגש בכל קווי אגד בארץ בלי קשר לחרדים או לא חרדים.

בקיצור, אמרת שלושה דברים לא נכונים שאינני יודע מהיכן בדית אותם או מי שיכנע אותך בהם...

"רוב הנוסעים בירושלים הם חרדים..."
לא נכון!
"המחירים זולים כי ההוצאות קטנות יותר..."
ממש ממש לא נכון!
"רק החרדים סבלו ממחסור בנהגים והציבור החילוני לא..."
לא נכון ובכיינות לשמה!

ובנוסף סלח לי על הביטוי, אבל מי שחושב שהמפעילים הקטנים במגזר החרדי יכולים להפעיל תחבורה ציבורית תקינה שתשרת את המגזר במקום אגד, פשוט חי בסרט. איזה "מומחים" יש שם בדיוק? הצחקת אותי...
אני רוצה לראות את המגזר החרדי מסתדר חודש אחד בלי אגד. אתם עוד תתחננו שאגד תחזור כי לאף מפעיל אחר אין את הניסיון והמרווח התפעולי שיש לאגד, על מנת לבצע את המשימה הקשה מאוד של שירות המגזר החרדי.
זה בכלל לא עניין של פוליטיקה אלא עניין של יכולת שאין למפעילים האלה. אגד מבחינתם ישמחו להיפטר כיום מחלק מקווי המגזר החרדי שלא מכניסים רווח כמו שחשבו אבל גורמים הרבה כאב ראש.
 

droriko

New member
צודק במאה אחוז

וכמובן שלא רק החרדים סבלו ממחסור בנהגים.
המחסור הורגש בכל קווי אגד בארץ בלי קשר לחרדים או לא חרדים.

בקיצור, אמרת שלושה דברים לא נכונים שאינני יודע מהיכן בדית אותם או מי שיכנע אותך בהם...

"רוב הנוסעים בירושלים הם חרדים..."
לא נכון!
"המחירים זולים כי ההוצאות קטנות יותר..."
ממש ממש לא נכון!
"רק החרדים סבלו ממחסור בנהגים והציבור החילוני לא..."
לא נכון ובכיינות לשמה!

ובנוסף סלח לי על הביטוי, אבל מי שחושב שהמפעילים הקטנים במגזר החרדי יכולים להפעיל תחבורה ציבורית תקינה שתשרת את המגזר במקום אגד, פשוט חי בסרט. איזה "מומחים" יש שם בדיוק? הצחקת אותי...
אני רוצה לראות את המגזר החרדי מסתדר חודש אחד בלי אגד. אתם עוד תתחננו שאגד תחזור כי לאף מפעיל אחר אין את הניסיון והמרווח התפעולי שיש לאגד, על מנת לבצע את המשימה הקשה מאוד של שירות המגזר החרדי.
זה בכלל לא עניין של פוליטיקה אלא עניין של יכולת שאין למפעילים האלה. אגד מבחינתם ישמחו להיפטר כיום מחלק מקווי המגזר החרדי שלא מכניסים רווח כמו שחשבו אבל גורמים הרבה כאב ראש.
צודק במאה אחוז
את אותו ויכוח בדיוק,אם אתה זוכר,היה לי עם אחד שזרק שעיריית בני ברק רוצה להויצא לדן ולהקים תחבורה ציבורית עצמאית,אני הסברתי לו למה הוא מקשקש שטויות.
 

droriko

New member
לא סתם ריבה לא מפרסמים את הדוחות שלהם

מדד השירות: נוסעי אוטובוס חרדים נהנים יותר
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4315892,00.html

התפרסמו מדדי השירות - החברות הטובות והגרועות ביותר.

כל המסמך הזה חשוד בעיני, כי קווים בפ"ת מופיעה בעשיריה הראשונה. וגם לא ברור איך משווים חברה קטנה כמו גלים לחברות ענק כמו אגד ודן.
לא סתם ריבה לא מפרסמים את הדוחות שלהם
כדי שלא נדע כמה שיטת העבודה שלהם היא מניפולטיבית ומעוותת.

אני לא אתפלא אם משרד התחבורה היטה את הנתונים כדי להראות שהרפורמה הצליחה ושהחברות החדשות שיפרו את השירות.
 

אורי404

New member
כתבה עם שגיאות כתיב וכתיבה לקויה

מדד השירות: נוסעי אוטובוס חרדים נהנים יותר
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4315892,00.html

התפרסמו מדדי השירות - החברות הטובות והגרועות ביותר.

כל המסמך הזה חשוד בעיני, כי קווים בפ"ת מופיעה בעשיריה הראשונה. וגם לא ברור איך משווים חברה קטנה כמו גלים לחברות ענק כמו אגד ודן.
כתבה עם שגיאות כתיב וכתיבה לקויה
למשל "הקנסות אינן ניתנים מיידית". דוגמא אחרת היא המשפטים האחרונים בכתבה, שלא טרחו מספיק לעבור עליהם ולהקפיד על סיום משפטים נורמלי, מאשר פסיקים אחרי פסיקים.

גם רב 'הדמויות' הן מקורות לא רשמיים: "על פי מקור בכיר" וכו'. כמעט ולא מופיע ציון שמות של האנשים.
אולי הממצאים נכונים, אך לדעתי רמת הכתבה (עם שגיאות הכתיב ועם ה'מקורות' השונים) ברמה בינונית ומטה.
 

alantan

New member
וגם
: יש נתונים, אין קשר לחרדים

מדד השירות: נוסעי אוטובוס חרדים נהנים יותר
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4315892,00.html

התפרסמו מדדי השירות - החברות הטובות והגרועות ביותר.

כל המסמך הזה חשוד בעיני, כי קווים בפ"ת מופיעה בעשיריה הראשונה. וגם לא ברור איך משווים חברה קטנה כמו גלים לחברות ענק כמו אגד ודן.
וגם
: יש נתונים, אין קשר לחרדים
ראשית - נא לשמור על כיוון תחצ"י בפורום, ולא להגרר לנושאים שונים של פוליטיקה וחברה. אפשר ורצוי לדון על מאפייני השירות של קווים במגזר החרדי, לטוב ולרע, כולל הבדלי מחירים, שירות בלילה וכו'. אבל לא להגרר לדיונים על אפליה בכלכלה, גיוס לצה"ל וכל דבר אחר שאין קשר בינו לבין תחבורה ציבורית.

ידיד קרוב הפנה את תשומת ליבי לכך שהנתונים פורסמו זה מכבר באתר משרד התחבורה:
http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PUBLIC/bakara-tifulit11.pdf

אם תעברו על הטבלאות, תראו שאין באמת הבדלים דרמטיים בין ביצועי החברות, כפי שאלה מדווחים בדו"ח הבקרה. עם זאת, אני מסכים עם מה שנכתב כאן, שההשוואה היא לפעמים בין תפוחים ותפוזים (ביטוי בריטי), ואי אפשר לדרג את החברות כשאשכול אחד שונה מאוד ממשנהו. מה שכן אפשר ללמוד מהנתונים הוא על מגמות בתוך כל אשכול.

אני מנחש שידידנו ש"ה, ישב ועמל וחיבר את המספרים של כל האשכולות והגיע בכוחות עצמו לדירוג ביניהם. זאת מסקנתי, כי לא מצאתי דירוג כזה באף מסמך רשמי. אולי זה קיים - אני לא מצאתי.

הוא גם הצליח לזהות מתוך הדירוג הזה את ה"סקופ" העיתונאי שלחרדים יש שירות טוב יותר, רק שאני לא משוכנע שזו הדרך "לגלות" את הסקופ הזה.

מה שלא ברור לי זה הסעיף "הקדמה" באחוזי חריגה: לא ידעתי שיש בארץ הגדרה של זמן הגעה... או שמדובר רק ביציאה מתחנת המוצא?
 

droriko

New member
לחרדים באמת יש תחץ יותר טובה

וגם
: יש נתונים, אין קשר לחרדים
ראשית - נא לשמור על כיוון תחצ"י בפורום, ולא להגרר לנושאים שונים של פוליטיקה וחברה. אפשר ורצוי לדון על מאפייני השירות של קווים במגזר החרדי, לטוב ולרע, כולל הבדלי מחירים, שירות בלילה וכו'. אבל לא להגרר לדיונים על אפליה בכלכלה, גיוס לצה"ל וכל דבר אחר שאין קשר בינו לבין תחבורה ציבורית.

ידיד קרוב הפנה את תשומת ליבי לכך שהנתונים פורסמו זה מכבר באתר משרד התחבורה:
http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PUBLIC/bakara-tifulit11.pdf

אם תעברו על הטבלאות, תראו שאין באמת הבדלים דרמטיים בין ביצועי החברות, כפי שאלה מדווחים בדו"ח הבקרה. עם זאת, אני מסכים עם מה שנכתב כאן, שההשוואה היא לפעמים בין תפוחים ותפוזים (ביטוי בריטי), ואי אפשר לדרג את החברות כשאשכול אחד שונה מאוד ממשנהו. מה שכן אפשר ללמוד מהנתונים הוא על מגמות בתוך כל אשכול.

אני מנחש שידידנו ש"ה, ישב ועמל וחיבר את המספרים של כל האשכולות והגיע בכוחות עצמו לדירוג ביניהם. זאת מסקנתי, כי לא מצאתי דירוג כזה באף מסמך רשמי. אולי זה קיים - אני לא מצאתי.

הוא גם הצליח לזהות מתוך הדירוג הזה את ה"סקופ" העיתונאי שלחרדים יש שירות טוב יותר, רק שאני לא משוכנע שזו הדרך "לגלות" את הסקופ הזה.

מה שלא ברור לי זה הסעיף "הקדמה" באחוזי חריגה: לא ידעתי שיש בארץ הגדרה של זמן הגעה... או שמדובר רק ביציאה מתחנת המוצא?
לחרדים באמת יש תחץ יותר טובה
בהרבה אפילו. ואני לא אומר את זה בגנותם אלא בזכותם. הם יודעים להתאגד וליצור כח צרכני, בניגוד אלינו שיודעים רק להתבכיין בפייסבוק.
 

amirv

New member
יציאה מתחנת מוצא

וגם
: יש נתונים, אין קשר לחרדים
ראשית - נא לשמור על כיוון תחצ"י בפורום, ולא להגרר לנושאים שונים של פוליטיקה וחברה. אפשר ורצוי לדון על מאפייני השירות של קווים במגזר החרדי, לטוב ולרע, כולל הבדלי מחירים, שירות בלילה וכו'. אבל לא להגרר לדיונים על אפליה בכלכלה, גיוס לצה"ל וכל דבר אחר שאין קשר בינו לבין תחבורה ציבורית.

ידיד קרוב הפנה את תשומת ליבי לכך שהנתונים פורסמו זה מכבר באתר משרד התחבורה:
http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PUBLIC/bakara-tifulit11.pdf

אם תעברו על הטבלאות, תראו שאין באמת הבדלים דרמטיים בין ביצועי החברות, כפי שאלה מדווחים בדו"ח הבקרה. עם זאת, אני מסכים עם מה שנכתב כאן, שההשוואה היא לפעמים בין תפוחים ותפוזים (ביטוי בריטי), ואי אפשר לדרג את החברות כשאשכול אחד שונה מאוד ממשנהו. מה שכן אפשר ללמוד מהנתונים הוא על מגמות בתוך כל אשכול.

אני מנחש שידידנו ש"ה, ישב ועמל וחיבר את המספרים של כל האשכולות והגיע בכוחות עצמו לדירוג ביניהם. זאת מסקנתי, כי לא מצאתי דירוג כזה באף מסמך רשמי. אולי זה קיים - אני לא מצאתי.

הוא גם הצליח לזהות מתוך הדירוג הזה את ה"סקופ" העיתונאי שלחרדים יש שירות טוב יותר, רק שאני לא משוכנע שזו הדרך "לגלות" את הסקופ הזה.

מה שלא ברור לי זה הסעיף "הקדמה" באחוזי חריגה: לא ידעתי שיש בארץ הגדרה של זמן הגעה... או שמדובר רק ביציאה מתחנת המוצא?
יציאה מתחנת מוצא

על פי הבקרה. נהג חייב לצאת מתחנה בדיוק בזמן, על פי שעון אטומי (ולא על פי שעון היד של הנהג).

מותר לאחר (אם אני לא טועה עד 5 דקות) ללא חריגה, מאחר ולא תמיד הנהג מספיק להגיע ולהתארגן בזמן ליציאה הבאה בגלל עומסים וכו'. עם זאת להקדמה אין שום סלחנות, אפילו לא דקה.
 

alantan

New member
הבנתי, אז זה רק לגבי תחנת המוצא...

יציאה מתחנת מוצא

על פי הבקרה. נהג חייב לצאת מתחנה בדיוק בזמן, על פי שעון אטומי (ולא על פי שעון היד של הנהג).

מותר לאחר (אם אני לא טועה עד 5 דקות) ללא חריגה, מאחר ולא תמיד הנהג מספיק להגיע ולהתארגן בזמן ליציאה הבאה בגלל עומסים וכו'. עם זאת להקדמה אין שום סלחנות, אפילו לא דקה.
הבנתי, אז זה רק לגבי תחנת המוצא...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה