מדוע אני תומך בציפי לבני?

Panda16

New member
מדוע אני תומך בציפי לבני?

מדוע זוכה ציפי לבני לתמיכה יציבה וברורה לאורך זמן מרוב ברור של הבוחרים הפוטנציאלים בסקרי דעת הקהל, לתפקיד יו"ר קדימה וכמועמדת בעלת סיכויים גבוהים לתפקיד ראש ממשלה?, נראה כי אחת המגמות המרכזיות למגמה נמשכת זו היא חשיפתו של הרוב הדומם, בדרך כלל של מצביעי המרכזת "לפוזות" "וספינים" תדמיתיים של יריביה העיקריים, פרי הכוונתם של יועצי תדמית, המבוססים על ההנחה שזכרונו של ציבור זה קצר וכי קל למדי להוליכו ולהנחותו לתמיכה במועמד באמצעות שימוש בפירוטכניקה פופוליסטית. מי שצמחה בילדותה ובנעוריה במשפחה בית"רית אידאולוגית, עשתה דרך ארוכה מן הימין אל המרכז הפוליטי הפרגמטי. שורת התפקידים שאותם מילאה הן בשירות הציבורי והן בממשלות שבהן כיהנה כשרה האחראית למיגוון תיקים בעלי חשיבות מרכזית, איפשרו לה לצבור נסיון חיוני ולהתפתח תוך התמודדות עם מציאות מורכבת כשלנגד עיניה מטרות ארוכות טווח שהן חיוניות למי שמבקש לנווט את מדינת ישראל בסערות ובאתגרים העומדים לפניה. התנהלותה בצמתים קשים ובאתגרים בתהליכי קבלת החלטות הן בתחום המדיני והן בתחום הביטחוני, בזמן אמיתי היתה והינה נעדרת פוזה מלאכותית ומאמץ לשאת חן בכל מחיר, תוך שימוש בטכניקה פופוליסטית, ניתפסים בקרב ציבור ההולך וגדל, כביטוי לאישיות יציבה, פרגמטית, בעלת כושר עמידה בלחצים ומצבי משבר. עמדות אמיצות שנתנה להן ביטוי, לא אחת, גם במחיר של היחשפות לביקורת, נתפסו על ידי ציבור רחב כאמיתיות ומבטאות שיקול דעת, כושר ניתוח טוב של המציאות ויכולת הנהגה ועבודה בצוות.
 

bluestar 777

New member
תיקון:

עשתה את דרכה המימין הפוליטי "לשמאל הקיצוני הסהרורי" נא לא לעוות את המציאות. שום מרכז פרגמטי, מרכז פרגמטי לא היה נותן יד להעלאת שלטון חמאס בעזה, מרכז פרגמטי לא היה מאפשר גירוש אכזרי של אלפי יהודים מבתיהם טובת אירגוני המחבלים ללא כל תמורה. ליבני היא שמאל קיצוני, לא לחינם עלצו אמש עם היוודע התוצאות, כל מנהיגי השמאל הקיצוני, ויש להם למה לשמוח.
 
מרכז(בין היתר)משמעותו פשרה של אמצע...

מרכז הוא לא ימין ולא שמאל. מרכז הוא אמצע שבמסגרתו, כל עוד יהיה ניתן - ילכו לקראת פשרות בנושא המדיני ומאידך ידעו גם "לתת למחבלים בראש" כשצריך!!! הקיצוניות והקוטביות - ליכוד מצד אחד(למרות שביבי מסר את חברון כמו טטל'ה...)ומר"צ מצד שני ממש אבל ממש אל טובה למדינתינו!!! צריך ללכת בדרך האמצע וזו הדרך שקדימה בראשות לבני מציעה. כמה אפשר עוד להילחם ולהקיז את דם בנינו??? (אלא אם כן זו מלחמת "אין ברירה") שלום או רגיעה ממושכת רק תקפיץ את ישראל מעלה מבחינת כלכלית וכל אזרח ירגיש זאת במוקדם או במאוחר. אך לא שלום בכל מחיר - רק שלום שתיהיה לו תמורה אמיתית!!!(שקט למשל?)
 
למעלה