מדוע את/ה צופה בצעירים חסרי מנוח?

galiklein

New member
מדוע את/ה צופה בצעירים חסרי מנוח?

שלום, אני כותבת עבודה סמינריונית בנושא אופרות סבון וכצופה ותיקה של צעירים חסרי מנוח (למעלה מ 10 שנים) החלטתי להיעזר בפורום. אשמח לקבל תגובות ולשמוע מכל אחד מדוע הוא צופה בסדרה. תודה על שיתוף הפעולה
 

python 4

New member
OK, מדוע אני צופה בצח"מ?

מדוע לבזבז לריק 40 דקות כל יום, שזה 13 שעות בחודש, שהם 6.5 ימים בשנה, שהם 17 חודשים תמימים בתוחלת חיים של 80 שנה, שזה ממש המון אם חושבים על זה ככה.. מצד שני, אם אני לא אראה צח"מ, איך אני אשתתף בפורום הזה?
 

pumiki25

New member
פייטי, החישוב שלך לקוי! ../images/Emo12.gif

מדובר ב-39 דקות! לאחרונה (בעקבות קווי העלילה המרתקים, אני מניחה) התחלתי לספור את הדקות על השעון של הממיר. ב - 18:14 אני נושמת לרווחה
למה אני צופה? כי, אה...Old habits die hard?
 

b o t t e n

New member
זה באמת הרגל...

אני צפיתי עם חברה טובה של אמא שלי כשהייתי אצלה בארה"ב. בצח"מ וימ"ח...וכשבאו לארץ, מסקרנות לראות מה קרה אותם בינתיים, נדבקתי. אבל לא מכורה קשות.
 

taish

New member
עבורי

זו הפסקה חביבה מהפעולות היום-יומיות האינטנסיביות. לא הייתי מגדירה את עצמי כמכורה, ובתקופות עמוסות אני בקושי רואה - אבל כשיש לי זמן או כשאני זקוקה להפסקה, צח"מ מעבירה לי אותה בכיף.
 

sergew2

New member
תשובה

צופה כי זה מעניין!! וגם מעביר את הזמן בכיף לצד סדרה מרתקת=))
 

venustudent

New member
התשובה שלי...

בדיוק עכשיו מלאו 14 שנים לזמן שבו אני ואמי התחלנו לצפות בצח"מ... אז עוד הייתי ביסודי והיום אני בסוף האוניברסיטה. נראה לי שזו הסיבה להתמדה שלי כל השנים- הידיעה הבטוחה שמה שלא יקרה בחיים האישיים שלי או בארץ, החבר'ה מג'נואה סיטי תמיד יהיו שם- הסדרה המאוד לא יציבה הזאת היא אחד הדברים הכי יציבים בחיי.
 

ים כחול

New member
תשובות ../images/Emo13.gif

א. כי אני מאזוכיסטית ב. כי לא מצאתי קבוצת תמיכה לגמילה ג. נכנסתי בגלל המתח ונשארתי בשביל החברים ד. אני עייפה ה. תשובה ד לא קשורה
 
אני צופה בצעירים חסרי מנוח

כאשר זה התחיל לא ידעתי מה זה אופרת סבוןו והסתכלתי ונהנתי ואז זה גם התחיל לעניין אותי ואהבתי את הדמויות והתמכרתי להן והיום אני לא רואה את עצמי לא צופה בזה.
 

דבירית

New member
אני צופה מאמצע שנות ה-90...

התחלתי לצפות בגלל שחברה שלי סיפרה לי על סיפורי הסדרה הסדרה ועד היום אני זוכרת נה זה היה, כשויקטוריה רצתה להפריד בין אשלי ואביה וכתבה מכתב בשם אלי משהו כזה. היה לה אז שיער עם צמה בצד. לעתים מפספסת קצת כמו בתקופה האחרונה אך לא מתוך0 כוונה כי היתה תקופה מעניינת. במייוחד אניחנ צופה כשהעלילותת מעניינות.
 
למעלה