מדוע כל עסק זקוק לשירות מענה אנושי
במציאות של ימינו, אנו יודעים כי שם המשחק הוא זמינות.
ככל שבית עסק עונה לשיחות ומספק ללקוחות את המענה לסיבה לשמה הוא מתקשר, כך לקוחותיו מרוצים מהשירות וכן לקוחות הפוטנציאלים מצטרפים לשירותיו.
מחקרים מוכיחים כי 15% מהשיחות בכל עסק מתפספסות. משמע, בכל יום ישנם לקוחות פוטנציאלים שאינם מקבלים מענה ועוברים למתחרה וכן לקוחות קיימים המאוכזבים מרמת השירות ומחליטים לעזוב.
אלה הן רק 2 סיבות מדוע שירות מענה אנושי הינו הכרחי לכל עסק שרוצה להיות שחקן מוביל בתחומו.
לקבלת מידע נוסף והטבה מיוחדת, לחץ כאן.
במציאות של ימינו, אנו יודעים כי שם המשחק הוא זמינות.
ככל שבית עסק עונה לשיחות ומספק ללקוחות את המענה לסיבה לשמה הוא מתקשר, כך לקוחותיו מרוצים מהשירות וכן לקוחות הפוטנציאלים מצטרפים לשירותיו.
מחקרים מוכיחים כי 15% מהשיחות בכל עסק מתפספסות. משמע, בכל יום ישנם לקוחות פוטנציאלים שאינם מקבלים מענה ועוברים למתחרה וכן לקוחות קיימים המאוכזבים מרמת השירות ומחליטים לעזוב.
אלה הן רק 2 סיבות מדוע שירות מענה אנושי הינו הכרחי לכל עסק שרוצה להיות שחקן מוביל בתחומו.
לקבלת מידע נוסף והטבה מיוחדת, לחץ כאן.