אלי היהודי
New member
מדוע עדיפה הפגישה? ובכן
השאלה היא לאן אנו חותרים. אם הכוונה היא התנצחות לשמה כזאת שידוע מראש שלא תוביל לשומקום אז הדיון הווירטואלי הוא האמצעי הטוב ביותר להתנצחוות מסוג זה. כיוון שמדובר בצורת עימות טרחנית כבדה ומתישה הרי איננו יכולים לבזבז את זמנינו מול המסך ימים חודשים ושבועות, אנו אנשים תכליתיים ובניגוד לאנשים אחרים (שכנראה) מקבלים את משכורתם על כך, אנו (כלומר הם-הנציגים שלנו)מעוניינים להגיע לחקר האמת לאמיתה במבט כולל ושקוף-כזה שניתן לעשותו רק באמצעות ישיבה סביב השולחן והערמת שני הדעות על השולחן כשכל אחד מביע את דעתו ומקשיב בענייניות לזולתו. כלומר רק בצורה של פגישה ניתן להגיע לעמק השווה במהירות ותכליתיות ללא היגררות להתנצחויות סתמיות. ובעניין הח"י סיבות שמונה סייבר דין. ובכן א. הסיבות שהוא מביא אמורות בוודאי על אנשים שאינם מודעים להן אבל הוא וחבריו שעוסקים בנושא אני אינני מאמין שהם עלולים ממש לקבל "שטיפת מוח" כתוצאה מפגישה סביב השולחן, המאמר שלו נכתב בעיקר להפחיד אחרים מלהיפגש אבל קשה לי מאד להאמין שאתם ממש חושבים שאפשר בפגישה לשכנע אותכם בדרכים לא שיכליות-הגיוניות. ואם כבר הזכרתי את סייבר רדין אני חייב לציין שהוא עושה עלי רושם של בחור ממש מבריק ואני יביא כאן דוגמה אחת מהברקותיו המדהימות. באחד ממאמריו כשהוא נוקט בגישה מאטריאליסטית קיצונית הוא כותב שהעובדה שהאדם מסוגל לחשוב מחשבות מופשטות, מה שמוכיח שקיים כוח לא חומרי, כי הרי חומר כידוע איננו בר מחשבה, חומר איננו מסוגל לחשוב 1+1=2 ובכן לסייב רדין זה איננו מהווה בעיה כלל לגישה ה´חומרית´ שהוא נוקט, כיון שהוא טוען שאם אנו רואים שקיימת ישות שחושבת אז יש לנו גילוי מדהים שקיים חומר שמסוגל לחשוב... כלומר יש לנו מטרה להניח בוודאות שאין בעולם יותר מאשר ´חומר´ ולכן אנו מקדשים את החומר והופכים אותו לרוחני (סליחה אם זה קצת מסובך אבל ממש "גאוני") שמעתם פעם על מחשב-(חומר) שיש לו תודעה אישית-פנימית אינדווידאלית? שיש לו רצון לחיות שהוא מרגיש את ה´אני´ שלו? ובכן לפי הגישה שלו אנו חייבים לאמר שזה קיים כיון שאם לא, זה יסתור את הגישה המאטריאליסטית המקודשת. אז מהיום אנו יודעים שחומר הוא לא רק דבר הניתן למדידה כגל או כחלקיק אלא הוא גם משהו מופשט שאינו ניתן למדידה.... ובאותה מידה אפשר לאמר על כל העצים בעולם שהם בעצם אבנים וזה שיש להם כוח צמיחה וגדילה וכדו´ זה אינו מהווה סתירה לעובדת היותם אבנים כיון שהנה יש לנו אבנים עם תכונות של עצים.... תגידו אתם זה לא "גאוני"?? אז זה היה דוגמה אחת וממנה תקישו אל השאר.. אבל בעצם מה שרציתי לאמר בזאת שאני פשוט לא מאמין שאנשים כאלו יכנעו מול הח"י טעמים שמונה סייבר מדוע עדיפה המילה הכתובה. ולדרור. אם ביקשת סיבה באמת טובה ורצינית מדוע להעדיף את הפגישה על פני הדיון הווירטואלי. ובכן שים לב. נניח אדם בעל מחשבה עצמאית שמתבונן בעימותים והדיונים בשאלות העמוקות והרציניות על הדת והבורא ומיכלול שאלות הקיום בעקבותיהם, הוא רואה את הדעות השונות אבל מאד מאד קשה לו להגיע לידי הכרעה כיון שייתכן שכשהוא מתבונן במה שצד אחד אומר זה נראה לו סביר ואילו כשהוא מתבונן במה שהצד השני אומר הוא יכול לנטות לצידו. כלומר חסרה לו מוטיב יכולת ההצלבה בין שני דעות כיון שהוא אינו רואה שני דעות מסודרות העומדות בחזית אחת והמתמודדות במיגרש אחד, אחד על אחד. האופן והצורה היחידה שבה ניתן לאדם מן הצד להכריע, זה רק אם הוא יוכל לקרוא ברצף אחד אחרי השני, את שאלה/תשובת העמדה האחת מול שאלת/תשובת העמדה האחרת, וזאת על כל מיכלול השאלות היסודיות העומדות על הפרק. ולכן חשוב מאד להיפגש ולדבר אחד מול השני בצורה מסודרת ולתכנן מראש מה יהיה נושאי הפגישה וכל אחד יגיע מוכן על הנושא וכל אחיד יציג את עמדתו וזה יתועד ויפורסם ללא צינזורים והשמטות כך שכל אדם יוכל בעצמו להצליב מכלי ראשון בין שני הדעות והעמדות השונות. בעניין השאלות שמעוררים אנשי "דעת אמת" רציתי להעיר שהרי העלון הזה מיועד הרי בעיקרו לציבור החרדי, ולכן להיוי ידוע לך שאם אתם באמת רוצים שיהיה לכך השפעה אז זה יקרה רק אם תתנו אפשרות למרצי ההסברה להיפגש עימכם ולהציג לכם את תשובתם בצורה מאד מסודרת על כל השאלות ואז יוכל כל אדם חרדי לראות ולהצליב בין השאלות לבין התשובות כיוון שהמצב היום הוא שכל אחד יודע שיש את התשובות והוא יכול לקבל אותן אצל אנשים ידועים מסויימים (חוץ מזה השאלות לגופן אינן ביג דיל ואין כאן המקום להאריך לגופו של עניין) לכן דווקא לכם חשוב אם אתם אכן בטוחים בצידקתם, להיפגש לקבל את התשובות ואז ניתן יהיה לראות באמת אם מי הצדק-לעניין השאלות הספציפיות המועלות שם שכאמור רובן ככולן כבר נידונו בסיפרי היהדות השונים.
השאלה היא לאן אנו חותרים. אם הכוונה היא התנצחות לשמה כזאת שידוע מראש שלא תוביל לשומקום אז הדיון הווירטואלי הוא האמצעי הטוב ביותר להתנצחוות מסוג זה. כיוון שמדובר בצורת עימות טרחנית כבדה ומתישה הרי איננו יכולים לבזבז את זמנינו מול המסך ימים חודשים ושבועות, אנו אנשים תכליתיים ובניגוד לאנשים אחרים (שכנראה) מקבלים את משכורתם על כך, אנו (כלומר הם-הנציגים שלנו)מעוניינים להגיע לחקר האמת לאמיתה במבט כולל ושקוף-כזה שניתן לעשותו רק באמצעות ישיבה סביב השולחן והערמת שני הדעות על השולחן כשכל אחד מביע את דעתו ומקשיב בענייניות לזולתו. כלומר רק בצורה של פגישה ניתן להגיע לעמק השווה במהירות ותכליתיות ללא היגררות להתנצחויות סתמיות. ובעניין הח"י סיבות שמונה סייבר דין. ובכן א. הסיבות שהוא מביא אמורות בוודאי על אנשים שאינם מודעים להן אבל הוא וחבריו שעוסקים בנושא אני אינני מאמין שהם עלולים ממש לקבל "שטיפת מוח" כתוצאה מפגישה סביב השולחן, המאמר שלו נכתב בעיקר להפחיד אחרים מלהיפגש אבל קשה לי מאד להאמין שאתם ממש חושבים שאפשר בפגישה לשכנע אותכם בדרכים לא שיכליות-הגיוניות. ואם כבר הזכרתי את סייבר רדין אני חייב לציין שהוא עושה עלי רושם של בחור ממש מבריק ואני יביא כאן דוגמה אחת מהברקותיו המדהימות. באחד ממאמריו כשהוא נוקט בגישה מאטריאליסטית קיצונית הוא כותב שהעובדה שהאדם מסוגל לחשוב מחשבות מופשטות, מה שמוכיח שקיים כוח לא חומרי, כי הרי חומר כידוע איננו בר מחשבה, חומר איננו מסוגל לחשוב 1+1=2 ובכן לסייב רדין זה איננו מהווה בעיה כלל לגישה ה´חומרית´ שהוא נוקט, כיון שהוא טוען שאם אנו רואים שקיימת ישות שחושבת אז יש לנו גילוי מדהים שקיים חומר שמסוגל לחשוב... כלומר יש לנו מטרה להניח בוודאות שאין בעולם יותר מאשר ´חומר´ ולכן אנו מקדשים את החומר והופכים אותו לרוחני (סליחה אם זה קצת מסובך אבל ממש "גאוני") שמעתם פעם על מחשב-(חומר) שיש לו תודעה אישית-פנימית אינדווידאלית? שיש לו רצון לחיות שהוא מרגיש את ה´אני´ שלו? ובכן לפי הגישה שלו אנו חייבים לאמר שזה קיים כיון שאם לא, זה יסתור את הגישה המאטריאליסטית המקודשת. אז מהיום אנו יודעים שחומר הוא לא רק דבר הניתן למדידה כגל או כחלקיק אלא הוא גם משהו מופשט שאינו ניתן למדידה.... ובאותה מידה אפשר לאמר על כל העצים בעולם שהם בעצם אבנים וזה שיש להם כוח צמיחה וגדילה וכדו´ זה אינו מהווה סתירה לעובדת היותם אבנים כיון שהנה יש לנו אבנים עם תכונות של עצים.... תגידו אתם זה לא "גאוני"?? אז זה היה דוגמה אחת וממנה תקישו אל השאר.. אבל בעצם מה שרציתי לאמר בזאת שאני פשוט לא מאמין שאנשים כאלו יכנעו מול הח"י טעמים שמונה סייבר מדוע עדיפה המילה הכתובה. ולדרור. אם ביקשת סיבה באמת טובה ורצינית מדוע להעדיף את הפגישה על פני הדיון הווירטואלי. ובכן שים לב. נניח אדם בעל מחשבה עצמאית שמתבונן בעימותים והדיונים בשאלות העמוקות והרציניות על הדת והבורא ומיכלול שאלות הקיום בעקבותיהם, הוא רואה את הדעות השונות אבל מאד מאד קשה לו להגיע לידי הכרעה כיון שייתכן שכשהוא מתבונן במה שצד אחד אומר זה נראה לו סביר ואילו כשהוא מתבונן במה שהצד השני אומר הוא יכול לנטות לצידו. כלומר חסרה לו מוטיב יכולת ההצלבה בין שני דעות כיון שהוא אינו רואה שני דעות מסודרות העומדות בחזית אחת והמתמודדות במיגרש אחד, אחד על אחד. האופן והצורה היחידה שבה ניתן לאדם מן הצד להכריע, זה רק אם הוא יוכל לקרוא ברצף אחד אחרי השני, את שאלה/תשובת העמדה האחת מול שאלת/תשובת העמדה האחרת, וזאת על כל מיכלול השאלות היסודיות העומדות על הפרק. ולכן חשוב מאד להיפגש ולדבר אחד מול השני בצורה מסודרת ולתכנן מראש מה יהיה נושאי הפגישה וכל אחד יגיע מוכן על הנושא וכל אחיד יציג את עמדתו וזה יתועד ויפורסם ללא צינזורים והשמטות כך שכל אדם יוכל בעצמו להצליב מכלי ראשון בין שני הדעות והעמדות השונות. בעניין השאלות שמעוררים אנשי "דעת אמת" רציתי להעיר שהרי העלון הזה מיועד הרי בעיקרו לציבור החרדי, ולכן להיוי ידוע לך שאם אתם באמת רוצים שיהיה לכך השפעה אז זה יקרה רק אם תתנו אפשרות למרצי ההסברה להיפגש עימכם ולהציג לכם את תשובתם בצורה מאד מסודרת על כל השאלות ואז יוכל כל אדם חרדי לראות ולהצליב בין השאלות לבין התשובות כיוון שהמצב היום הוא שכל אחד יודע שיש את התשובות והוא יכול לקבל אותן אצל אנשים ידועים מסויימים (חוץ מזה השאלות לגופן אינן ביג דיל ואין כאן המקום להאריך לגופו של עניין) לכן דווקא לכם חשוב אם אתם אכן בטוחים בצידקתם, להיפגש לקבל את התשובות ואז ניתן יהיה לראות באמת אם מי הצדק-לעניין השאלות הספציפיות המועלות שם שכאמור רובן ככולן כבר נידונו בסיפרי היהדות השונים.