מצד אחד תמוה
כמובן שזה מאוד מוזר שעוקבים אחר תעבורת שירותים, בודקים, ואף מעירים על צורך בסיסי כמו שנאמר.
מצד שני, לכל עובד מגיעה הפסקה של 30 דקות במשמרת, ולהוסיף 20 דקות על ה30 דקות הללו כבר הופך את העניין למוזר לכשעצמו.
נומבר 1 אמור לקחת בממוצע (לפי בדיקות מדוקדקות שערכתי
) באיזור ה5 דקות ביחד. אולי קצת יותר לנשים.
באשר לנומבר 2, פה כמובן יש חריגות, אבל אם מדובר על משהו חד פעמי, או לפחות במשהו שלא קורה כל יום וכאמור מצטבר ל50 דקות מחוץ למערכת (ובעבודות כמו ש"ל ותמיכה טכנית זה קריטי), אזי לא אמורה להיות בעיה, ואם באמת מעירים על זה, זו בושה וצריך למגר את התופעה או לפחות לסגור את הפינה מול המעסיק.
אני עובד ברשת בתי קפה שיש בה נותני שירות שלוקחים הזמנות וגם שם יש דרישה מהאחמ"שים ליידע אותם בכל פעם שהולכים לשירותים על מנת שיהיו בבקרה וידעו אם חסר להם בנאדם, מה לעשות כשיש לחץ על הקופה וכדומה.
לי זה נשמע תת רמה ואני מתנגד לזה בתקיפות, כנ"ל גם למערכת ספירת דקות מחוץ למערכת (שאותה אני מכיר מתקופת 012), אבל אני מבין את זה.. כאמור רק מכיוון שבכל מקום יש אנשים שרוצים לנצל את המעביד, לברוח ומעבודה וכו'.