מדיח כלים שאוהבים לאפס לו את הכרטיס

Mishkafofer

New member
מדיח כלים שאוהבים לאפס לו את הכרטיס

שלום רב לחברים בפורום.
והפעם אני שב אליכם עם סיפור על מדיח צר של קונסטרוקה שנמצא עתה בשנתו השלישית, בתקופת האחריות הנוספת.
לפני כחודש הזמנו טכנאי עקב תקלה בה המדיח עוצר אחרי 2/3 תכנית ומדליק נורית של סימן ברז.
הטכנאי הגיע באמצע היום, איפס כרטיס והמכונה שבה לעבוד.
כעבור שבועיים התקלה חזרה אבל הפעם מדיח הפסיק בכלל לעבוד ומיד על ההתחלה.
ביקשתי מקרוב משפחה לפגוש טכנאי באמצע היום.
בערב הגעתי הביתה ובישרו לי שהיה טכנאי ועשה משהו. הפעלתי מדיח וכעבור 2/3 תכנית עצר עם סימן נורית ברז ותקלה E-14.
למזלי היה לי טלפון של הטכנאי שהגיע כי הוא עדכן שמתעכב. חזרתי אליו ואמרתי שיש תקלה E-14. שאלתי מה הוא עשה, הוא השיב שהוא איפס כרטיס!!! השבתי, אבל זה מה שעשה טכנאי קודם וזה לא פתר את הבעיה והוא השיב שלא תמיד רואים ובמקרה הזה הוא לא ראה מה הטכנאי הקודם עשה (בקיצר התעצל להסתכל על דוח טיפול קודם) ושלח אותי לדבר עם המוקד.
במוקד לא הסכימו לתת לי שעות נוחות לביקור טכנאי, לא יום שישי. רק כעבור 3-4 ימים ורק בין השעות 11:00 עד 13:00 או 13:00 עד 15:00. בקיצור אובדן יום עבודה.
הנציגה הציע שאקבע לעוד שבועיים וזה יהיה סימן למנהלת מוקד לחזור אלי (ל-CSB כנראה אין מערכת לשלוח הודעות, בגלל זה הפטנט המטופש הזה). המנהלת לא חזרה אלי.

בקיצור, הטיפול הזה הולך להימשך חודש. לפני שאני פונה לאמון ציבור, אשמח לשמוע מה יש לומר לבאי הפורום.
 

סתם מבקרת

Active member
מעניין כי לי יש מדיח בוש שהיו לו אותם תסמינים. באמצע העבודה

הפסיק לפעול ונדלקה נורית הברז. המעניין הוא שכדי לרוקן את המים שנשארו במדיח הייתי מפעילה את התוכנית הקצרה (זו של כוסות) והוא היה מסיים את תוכנית ההדחה כמו שצריך. הטכנאי שלי (כי המדיח כבר לא באחריות) בא, פירק, ניקה, אמר שצריך להחליף את הברז שאליו מחובר המדיח, שאכן לא היה תקין ו.....אחרי כמה פעמים שעבד תקין שוב אותה תופעה. הטכנאי הגיע שוב, בדק, לא מצא מהיכן נובעת התקלה ואמר שאם תחזור כנראה שיהיה צורך להחליף את הכרטיס האלקטרוני. באותה הזדמנות הוא הראה לי איך מקצרים את התוכנית הארוכה ובאמת, מאחר והתופעה היתה מתרחשת אחרי כשעה וחצי של פעולה, קיצור הזמן העלים את הבעיה, חוסך לי זמן וחשמל והכלים נקיים וממילא בד"כ המדיח אפילו לא מלא.
אגב, חיפשתי במרשתת לגבי תקלה E14 מצאתי הסבר מה צריך לפרק ולבדוק אבל מכיוון שהטכנאי עשה זאת וזה לא עזר ויתרתי וזה באמת קשור לכניסת המים למדיח.
בזמנו חשבתי לפנות לCSB שטכנאי שלהם יטפל בבעיה אבל לפי דבריך נראה שטוב שויתרתי עליהם כי הם לא יודעים לפתור אותה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לי זה נראה כמו בעיה בכרטיס, אבל יתכן גם שיש בעיה בברז החשמלי
במכונה. ..אבל אם יש בעיה בברז, איך זה שהוא כן ממלא בהתחלה? מוזר.
בכל מקרה, נראה שהשירות מתעמר בך, ועל כך זכותך להתלונן.
 
למעלה