Mishkafofer
New member
מדיח כלים שאוהבים לאפס לו את הכרטיס
שלום רב לחברים בפורום.
והפעם אני שב אליכם עם סיפור על מדיח צר של קונסטרוקה שנמצא עתה בשנתו השלישית, בתקופת האחריות הנוספת.
לפני כחודש הזמנו טכנאי עקב תקלה בה המדיח עוצר אחרי 2/3 תכנית ומדליק נורית של סימן ברז.
הטכנאי הגיע באמצע היום, איפס כרטיס והמכונה שבה לעבוד.
כעבור שבועיים התקלה חזרה אבל הפעם מדיח הפסיק בכלל לעבוד ומיד על ההתחלה.
ביקשתי מקרוב משפחה לפגוש טכנאי באמצע היום.
בערב הגעתי הביתה ובישרו לי שהיה טכנאי ועשה משהו. הפעלתי מדיח וכעבור 2/3 תכנית עצר עם סימן נורית ברז ותקלה E-14.
למזלי היה לי טלפון של הטכנאי שהגיע כי הוא עדכן שמתעכב. חזרתי אליו ואמרתי שיש תקלה E-14. שאלתי מה הוא עשה, הוא השיב שהוא איפס כרטיס!!! השבתי, אבל זה מה שעשה טכנאי קודם וזה לא פתר את הבעיה והוא השיב שלא תמיד רואים ובמקרה הזה הוא לא ראה מה הטכנאי הקודם עשה (בקיצר התעצל להסתכל על דוח טיפול קודם) ושלח אותי לדבר עם המוקד.
במוקד לא הסכימו לתת לי שעות נוחות לביקור טכנאי, לא יום שישי. רק כעבור 3-4 ימים ורק בין השעות 11:00 עד 13:00 או 13:00 עד 15:00. בקיצור אובדן יום עבודה.
הנציגה הציע שאקבע לעוד שבועיים וזה יהיה סימן למנהלת מוקד לחזור אלי (ל-CSB כנראה אין מערכת לשלוח הודעות, בגלל זה הפטנט המטופש הזה). המנהלת לא חזרה אלי.
בקיצור, הטיפול הזה הולך להימשך חודש. לפני שאני פונה לאמון ציבור, אשמח לשמוע מה יש לומר לבאי הפורום.
שלום רב לחברים בפורום.
והפעם אני שב אליכם עם סיפור על מדיח צר של קונסטרוקה שנמצא עתה בשנתו השלישית, בתקופת האחריות הנוספת.
לפני כחודש הזמנו טכנאי עקב תקלה בה המדיח עוצר אחרי 2/3 תכנית ומדליק נורית של סימן ברז.
הטכנאי הגיע באמצע היום, איפס כרטיס והמכונה שבה לעבוד.
כעבור שבועיים התקלה חזרה אבל הפעם מדיח הפסיק בכלל לעבוד ומיד על ההתחלה.
ביקשתי מקרוב משפחה לפגוש טכנאי באמצע היום.
בערב הגעתי הביתה ובישרו לי שהיה טכנאי ועשה משהו. הפעלתי מדיח וכעבור 2/3 תכנית עצר עם סימן נורית ברז ותקלה E-14.
למזלי היה לי טלפון של הטכנאי שהגיע כי הוא עדכן שמתעכב. חזרתי אליו ואמרתי שיש תקלה E-14. שאלתי מה הוא עשה, הוא השיב שהוא איפס כרטיס!!! השבתי, אבל זה מה שעשה טכנאי קודם וזה לא פתר את הבעיה והוא השיב שלא תמיד רואים ובמקרה הזה הוא לא ראה מה הטכנאי הקודם עשה (בקיצר התעצל להסתכל על דוח טיפול קודם) ושלח אותי לדבר עם המוקד.
במוקד לא הסכימו לתת לי שעות נוחות לביקור טכנאי, לא יום שישי. רק כעבור 3-4 ימים ורק בין השעות 11:00 עד 13:00 או 13:00 עד 15:00. בקיצור אובדן יום עבודה.
הנציגה הציע שאקבע לעוד שבועיים וזה יהיה סימן למנהלת מוקד לחזור אלי (ל-CSB כנראה אין מערכת לשלוח הודעות, בגלל זה הפטנט המטופש הזה). המנהלת לא חזרה אלי.
בקיצור, הטיפול הזה הולך להימשך חודש. לפני שאני פונה לאמון ציבור, אשמח לשמוע מה יש לומר לבאי הפורום.