הלה מורז
New member
מדינה יהודית
שלום גם פסח שני אינו סתם חג שלום מעצם השם ישראל שהנו אותיות האבות והאמהות הרי שאין משמעות למלה ארץ ישראל מבלי שהנה מדינה יהודית שאין הפרדה בין יהדות וישראליות זה כלול בזב אין משמעות הדבר שתושבים בני דת אחרת אינם יכולים להיות תושבים בארץ ישראל כאשר מובן שישראל ומדינה יהודית הנם היינו הך והנם אחד למרות שהגויים במודע שמצד קליפה או שלא מבקשים מאוד ליצור פירוד זה בין ישראל ויהדות מה שכמובן אינו אפשרי באמת שכבר מוטבע בשם ישראל אך מובנים הנסיונות על משקל מובן רצון לשבר התקוה נסיונות חושך להלחם באור וכו וישנם ההולכים בדרך הגויים ומבקשים הפרדה שאינה אפשרית ואוי אם היתה אפשרית אז כן יכולים לגור תושבים במדינת ישראל מתוך ידיעה שהנם חיים במדינת ישראל משמעותו בוחרים לחיות במדינה יהודית כפי שאיזה אדם המתגורר באיזו מדינה אינו מבקש מאותה מדינה להעלים את זהותה כדי "שתתאים לו" כול העניין הזה של מעשים שתוצאותיהם הפוך מתבטאאף פה הבחירה לגור במדינת ישראל שהנה מדינה יהודית משמעותה להיות תושב שיש לכבדו כפי שהיהדות דורשת והנו מכבד המקום שהנו גר בו כול ניסיון או כול ערעור על מובן מדינה יהודית מדינת ישראל היינו הך הרי שהתוצאה הפוכה ואין לתושב כבוד למקום ואין כבוד לתושב כלומר הליכה בדרך של הולך ופוחת = "הרצון" להפריד בין ישראל ויהדות מכך שאותיות האבות והאמהות בשם ישראל כלומר מבקשים לקרעו משורשיו מאבותיו ממקורו ומאלוהיו תוצאותיו חיים פוחתים למבקשים זאת הרצון להפריד בין ישראל ויהדות הנו למשל למובן ביטוי שכול המלחמות בישראל בביטויהם השונים הנם נגד אלוהי ישראל ומובן החוסר בהכרת השם כול הפרדה הנה מלאכותית ומשמעותה שאין הגשמי מותאם למצבו הרוחני מצבו הנשמתי הבראשיתי וכו אדם אינו במקומו ישראל יצחק יעקב שרה רבקה רחל אברהם לאה הפרדה בין ישראל ויהדות =הליכה בדרך העמלקיות באופן של הבה נתחכמה ישנן מדינות המתקשות בינן לבינן או בינן כלפי חוץ להכיר בירושלים כבירת ישראל של מדינה יהודית אין זה אלא על פי דרגת חוסר ההכרה בשם " והעומק"-הבור של העמלקיות שחלחלה בהם האדם במקום לחשוב מראשו לבו =בצלם כדמות חושב מחולחלתו=פי הטבעת ומובן חטא סדום גשמי שבגשמי חול שבחול והדרך לעמלקיות בעולם מתוקן באמת הרי שכול אדם באשר הנו אדם מעבר לדתות שאין דת עליונה על האמת אולם ישנה ד(ע)ת אחת דת אמת מעבר ללאום מין גזע וכו היה קם וחוגג את מובן יש אלוהים ממעל ויש נצחון האדם באשר הוא נצחון החיים את המות כול עוד יש אדם באשר הוא אינו יכול לקום ולומר זאת ולחגוג עם עם ישראל ממקומו כאדם והמשמעות לאדם במיוחד את מובן 60 סמך והקשר נסמך סומך אם אינו יכול הרי שאין זה אלא שהנו חסר בהכרתו את השם ועדיין ממשיך בדרך עמלקית את ישראל ויהדות לא ניתן להפריד וגם אם הוגלה עם ישראל מארץ ישראל לראיה במהלך כול שנות הגולה לא הופרדה יהדות מישראל את ישראל בגשמי ניתן היה להגלות אולם לגלות הנשמה הדרך העמלקית עד למות הנשמה זאת באם יהדות מופרדת מישראל מה שאינו אפשרי ממעלה אולם כך מבקשים הגויים ולהולכים בדרך של ואהבת לרעך כמוהו יש לזכור שהמשמעות של כך הנה גול עצמי של האנושות לעצמה האי שפיות של האנושות שאינה מקיימת מובן בראשית בכתיב מלא בית ישראל שפוי נדתו נפש בריאה רוח בריאה נשמה בריאה שפויה הליכה זאת בדרך העמלקיות למות הנשמה = אי השפיות המובילה לאבוד האדם את עצמו לדעת מחלה זאת על משקל מובן ומתבטא במחלה הרוחנית בצורתה הגשמית ביו0תר מעשי התאבדות המתאבדים המפוצצים עצמם חיים של שוא של חוסר בהכרת השם חיי יאוש של בני אדם שאינם בצלם ואינם וייצר אבוד היוד המצטרף לשוא =יאוש קיומי שאינו אלא בעומקו של דבר כפירה ונשיאת שם השם לשוא התקון הכללי הנו כאשר כול אדם ואדם בכול מקום ומקום ומכול מקום יוכל לקום ולומר זו התקוה זה הנצחון של האדם כך יד השם בעולם וימהר למלא חלקו כאדם היושב מסבין בשלחן השם הכלל עולמי נסמך וסומך אם אדם אינו יכול לעשות כך הרי שאין זה אלא שעליו לומר לעצמו במודעות (מקומו המפותח) שעדיין יש לו לתקן כדי להיות בצלם ולעשות הנדרש לכך (התפתחות -תהליך) הדבר הנו פשוט באם מתקיימים שלושת אלה אהבת חינם הכרת הטוב ענוה זוהי יציאת מצרים של האדם וזו ההזדמנות שפסח שני נותן לאלה מדרך רחוקה וכו התהליך הנדרש למבקש תיקון ..........
שלום גם פסח שני אינו סתם חג שלום מעצם השם ישראל שהנו אותיות האבות והאמהות הרי שאין משמעות למלה ארץ ישראל מבלי שהנה מדינה יהודית שאין הפרדה בין יהדות וישראליות זה כלול בזב אין משמעות הדבר שתושבים בני דת אחרת אינם יכולים להיות תושבים בארץ ישראל כאשר מובן שישראל ומדינה יהודית הנם היינו הך והנם אחד למרות שהגויים במודע שמצד קליפה או שלא מבקשים מאוד ליצור פירוד זה בין ישראל ויהדות מה שכמובן אינו אפשרי באמת שכבר מוטבע בשם ישראל אך מובנים הנסיונות על משקל מובן רצון לשבר התקוה נסיונות חושך להלחם באור וכו וישנם ההולכים בדרך הגויים ומבקשים הפרדה שאינה אפשרית ואוי אם היתה אפשרית אז כן יכולים לגור תושבים במדינת ישראל מתוך ידיעה שהנם חיים במדינת ישראל משמעותו בוחרים לחיות במדינה יהודית כפי שאיזה אדם המתגורר באיזו מדינה אינו מבקש מאותה מדינה להעלים את זהותה כדי "שתתאים לו" כול העניין הזה של מעשים שתוצאותיהם הפוך מתבטאאף פה הבחירה לגור במדינת ישראל שהנה מדינה יהודית משמעותה להיות תושב שיש לכבדו כפי שהיהדות דורשת והנו מכבד המקום שהנו גר בו כול ניסיון או כול ערעור על מובן מדינה יהודית מדינת ישראל היינו הך הרי שהתוצאה הפוכה ואין לתושב כבוד למקום ואין כבוד לתושב כלומר הליכה בדרך של הולך ופוחת = "הרצון" להפריד בין ישראל ויהדות מכך שאותיות האבות והאמהות בשם ישראל כלומר מבקשים לקרעו משורשיו מאבותיו ממקורו ומאלוהיו תוצאותיו חיים פוחתים למבקשים זאת הרצון להפריד בין ישראל ויהדות הנו למשל למובן ביטוי שכול המלחמות בישראל בביטויהם השונים הנם נגד אלוהי ישראל ומובן החוסר בהכרת השם כול הפרדה הנה מלאכותית ומשמעותה שאין הגשמי מותאם למצבו הרוחני מצבו הנשמתי הבראשיתי וכו אדם אינו במקומו ישראל יצחק יעקב שרה רבקה רחל אברהם לאה הפרדה בין ישראל ויהדות =הליכה בדרך העמלקיות באופן של הבה נתחכמה ישנן מדינות המתקשות בינן לבינן או בינן כלפי חוץ להכיר בירושלים כבירת ישראל של מדינה יהודית אין זה אלא על פי דרגת חוסר ההכרה בשם " והעומק"-הבור של העמלקיות שחלחלה בהם האדם במקום לחשוב מראשו לבו =בצלם כדמות חושב מחולחלתו=פי הטבעת ומובן חטא סדום גשמי שבגשמי חול שבחול והדרך לעמלקיות בעולם מתוקן באמת הרי שכול אדם באשר הנו אדם מעבר לדתות שאין דת עליונה על האמת אולם ישנה ד(ע)ת אחת דת אמת מעבר ללאום מין גזע וכו היה קם וחוגג את מובן יש אלוהים ממעל ויש נצחון האדם באשר הוא נצחון החיים את המות כול עוד יש אדם באשר הוא אינו יכול לקום ולומר זאת ולחגוג עם עם ישראל ממקומו כאדם והמשמעות לאדם במיוחד את מובן 60 סמך והקשר נסמך סומך אם אינו יכול הרי שאין זה אלא שהנו חסר בהכרתו את השם ועדיין ממשיך בדרך עמלקית את ישראל ויהדות לא ניתן להפריד וגם אם הוגלה עם ישראל מארץ ישראל לראיה במהלך כול שנות הגולה לא הופרדה יהדות מישראל את ישראל בגשמי ניתן היה להגלות אולם לגלות הנשמה הדרך העמלקית עד למות הנשמה זאת באם יהדות מופרדת מישראל מה שאינו אפשרי ממעלה אולם כך מבקשים הגויים ולהולכים בדרך של ואהבת לרעך כמוהו יש לזכור שהמשמעות של כך הנה גול עצמי של האנושות לעצמה האי שפיות של האנושות שאינה מקיימת מובן בראשית בכתיב מלא בית ישראל שפוי נדתו נפש בריאה רוח בריאה נשמה בריאה שפויה הליכה זאת בדרך העמלקיות למות הנשמה = אי השפיות המובילה לאבוד האדם את עצמו לדעת מחלה זאת על משקל מובן ומתבטא במחלה הרוחנית בצורתה הגשמית ביו0תר מעשי התאבדות המתאבדים המפוצצים עצמם חיים של שוא של חוסר בהכרת השם חיי יאוש של בני אדם שאינם בצלם ואינם וייצר אבוד היוד המצטרף לשוא =יאוש קיומי שאינו אלא בעומקו של דבר כפירה ונשיאת שם השם לשוא התקון הכללי הנו כאשר כול אדם ואדם בכול מקום ומקום ומכול מקום יוכל לקום ולומר זו התקוה זה הנצחון של האדם כך יד השם בעולם וימהר למלא חלקו כאדם היושב מסבין בשלחן השם הכלל עולמי נסמך וסומך אם אדם אינו יכול לעשות כך הרי שאין זה אלא שעליו לומר לעצמו במודעות (מקומו המפותח) שעדיין יש לו לתקן כדי להיות בצלם ולעשות הנדרש לכך (התפתחות -תהליך) הדבר הנו פשוט באם מתקיימים שלושת אלה אהבת חינם הכרת הטוב ענוה זוהי יציאת מצרים של האדם וזו ההזדמנות שפסח שני נותן לאלה מדרך רחוקה וכו התהליך הנדרש למבקש תיקון ..........