מדינה יהודית

הלה מורז

New member
מדינה יהודית

שלום גם פסח שני אינו סתם חג שלום מעצם השם ישראל שהנו אותיות האבות והאמהות הרי שאין משמעות למלה ארץ ישראל מבלי שהנה מדינה יהודית שאין הפרדה בין יהדות וישראליות זה כלול בזב אין משמעות הדבר שתושבים בני דת אחרת אינם יכולים להיות תושבים בארץ ישראל כאשר מובן שישראל ומדינה יהודית הנם היינו הך והנם אחד למרות שהגויים במודע שמצד קליפה או שלא מבקשים מאוד ליצור פירוד זה בין ישראל ויהדות מה שכמובן אינו אפשרי באמת שכבר מוטבע בשם ישראל אך מובנים הנסיונות על משקל מובן רצון לשבר התקוה נסיונות חושך להלחם באור וכו וישנם ההולכים בדרך הגויים ומבקשים הפרדה שאינה אפשרית ואוי אם היתה אפשרית אז כן יכולים לגור תושבים במדינת ישראל מתוך ידיעה שהנם חיים במדינת ישראל משמעותו בוחרים לחיות במדינה יהודית כפי שאיזה אדם המתגורר באיזו מדינה אינו מבקש מאותה מדינה להעלים את זהותה כדי "שתתאים לו" כול העניין הזה של מעשים שתוצאותיהם הפוך מתבטאאף פה הבחירה לגור במדינת ישראל שהנה מדינה יהודית משמעותה להיות תושב שיש לכבדו כפי שהיהדות דורשת והנו מכבד המקום שהנו גר בו כול ניסיון או כול ערעור על מובן מדינה יהודית מדינת ישראל היינו הך הרי שהתוצאה הפוכה ואין לתושב כבוד למקום ואין כבוד לתושב כלומר הליכה בדרך של הולך ופוחת = "הרצון" להפריד בין ישראל ויהדות מכך שאותיות האבות והאמהות בשם ישראל כלומר מבקשים לקרעו משורשיו מאבותיו ממקורו ומאלוהיו תוצאותיו חיים פוחתים למבקשים זאת הרצון להפריד בין ישראל ויהדות הנו למשל למובן ביטוי שכול המלחמות בישראל בביטויהם השונים הנם נגד אלוהי ישראל ומובן החוסר בהכרת השם כול הפרדה הנה מלאכותית ומשמעותה שאין הגשמי מותאם למצבו הרוחני מצבו הנשמתי הבראשיתי וכו אדם אינו במקומו ישראל יצחק יעקב שרה רבקה רחל אברהם לאה הפרדה בין ישראל ויהדות =הליכה בדרך העמלקיות באופן של הבה נתחכמה ישנן מדינות המתקשות בינן לבינן או בינן כלפי חוץ להכיר בירושלים כבירת ישראל של מדינה יהודית אין זה אלא על פי דרגת חוסר ההכרה בשם " והעומק"-הבור של העמלקיות שחלחלה בהם האדם במקום לחשוב מראשו לבו =בצלם כדמות חושב מחולחלתו=פי הטבעת ומובן חטא סדום גשמי שבגשמי חול שבחול והדרך לעמלקיות בעולם מתוקן באמת הרי שכול אדם באשר הנו אדם מעבר לדתות שאין דת עליונה על האמת אולם ישנה ד(ע)ת אחת דת אמת מעבר ללאום מין גזע וכו היה קם וחוגג את מובן יש אלוהים ממעל ויש נצחון האדם באשר הוא נצחון החיים את המות כול עוד יש אדם באשר הוא אינו יכול לקום ולומר זאת ולחגוג עם עם ישראל ממקומו כאדם והמשמעות לאדם במיוחד את מובן 60 סמך והקשר נסמך סומך אם אינו יכול הרי שאין זה אלא שהנו חסר בהכרתו את השם ועדיין ממשיך בדרך עמלקית את ישראל ויהדות לא ניתן להפריד וגם אם הוגלה עם ישראל מארץ ישראל לראיה במהלך כול שנות הגולה לא הופרדה יהדות מישראל את ישראל בגשמי ניתן היה להגלות אולם לגלות הנשמה הדרך העמלקית עד למות הנשמה זאת באם יהדות מופרדת מישראל מה שאינו אפשרי ממעלה אולם כך מבקשים הגויים ולהולכים בדרך של ואהבת לרעך כמוהו יש לזכור שהמשמעות של כך הנה גול עצמי של האנושות לעצמה האי שפיות של האנושות שאינה מקיימת מובן בראשית בכתיב מלא בית ישראל שפוי נדתו נפש בריאה רוח בריאה נשמה בריאה שפויה הליכה זאת בדרך העמלקיות למות הנשמה = אי השפיות המובילה לאבוד האדם את עצמו לדעת מחלה זאת על משקל מובן ומתבטא במחלה הרוחנית בצורתה הגשמית ביו0תר מעשי התאבדות המתאבדים המפוצצים עצמם חיים של שוא של חוסר בהכרת השם חיי יאוש של בני אדם שאינם בצלם ואינם וייצר אבוד היוד המצטרף לשוא =יאוש קיומי שאינו אלא בעומקו של דבר כפירה ונשיאת שם השם לשוא התקון הכללי הנו כאשר כול אדם ואדם בכול מקום ומקום ומכול מקום יוכל לקום ולומר זו התקוה זה הנצחון של האדם כך יד השם בעולם וימהר למלא חלקו כאדם היושב מסבין בשלחן השם הכלל עולמי נסמך וסומך אם אדם אינו יכול לעשות כך הרי שאין זה אלא שעליו לומר לעצמו במודעות (מקומו המפותח) שעדיין יש לו לתקן כדי להיות בצלם ולעשות הנדרש לכך (התפתחות -תהליך) הדבר הנו פשוט באם מתקיימים שלושת אלה אהבת חינם הכרת הטוב ענוה זוהי יציאת מצרים של האדם וזו ההזדמנות שפסח שני נותן לאלה מדרך רחוקה וכו התהליך הנדרש למבקש תיקון ..........
 

הלה מורז

New member
....יהודית המשך

במובן זה פסח שני הנו מובן הכלל עולמי שיש לזכור התורה מדברת לכול יד באייר כח לעומר שיהא מווכן האדם לותר על עוצם ידו ומכוחו שלו שיתאים רצונותיו ליד השם ומכחו של השם כח מה =חכמה בחכמה ובבינה בכך מתרחבת דעתו שיוצא ממצרים לעומת מאבד עצמו לדעת =חכמתו אמונתו גם חכמותיו הטפלות =אמונותיו הטפלות עקר ללא עיקר אבוד היוד בקש שלום ורדפהו את הצדק בצדק תרדוף שלא יהא זה על פי מה שהנו "צדק פרטי שלך" כלומר דין מצד קליפה =עוצם יד זאת הענוה הנדרשת מהאדם זאת הענוה שבקשתם של אלה שעמדו בפני משה ואהרון ובקשו תקון ומובן פסח שני והתקוה להזדמנות כדי שהשואה לתקומת ישראל תהא התקוה דרך של אור לאלה אשר יוכלו לקום ביום העצמאות תהא דתם לאומיותם אשר תהא לכך נצרכת ענוה יציאת מצרים הפרעה באדם ומובן פסח שני על פי בחירת האדם באם יוצא ממצרים הרי כאשר מתוך ישראל אלה שהיו בדרך רחוקה משמעותו יכולים לקום ולומר אני עם ישראל ביום העצמאות כבפסח שני אם התקשו לכך בפסח ולגויים מדרך רחוקה היוצאים ממצרים יכולים לקום ולומר בטח מדינת ישראל היא מדינה יהודית ובטח שירושלים בירתה הנצחית ובטח שאעשה את חלקי כדי שיבנה בית המקדש בירושלים בית תפילה לכול העמים "גם לי" יהא עמי אשר יהא יהוה אחד ושמו אחד בברכה הלה
 

הלה מורז

New member
בת קול /שלמה טנאי

בת קול כיצד גברו פרחים קלים צהבהבים באחו ואדומים בניר על הררי מכאוב כבדים מנשוא? כיצד גברה הרוח הקלה אשר עברה פנים עם ריחותיה עמוקי הנשימה על הררי מכאוב כבדים מנשוא? כיצד נשכחנו שוב בלב שדות רבים לא חשנו ברגלינו הררי מכאוב כבדים מנשוא? נחנו על האבנים עצמנו את עינינו על האבנים אלי ככפת שמים כחלחלה ראינו מלאכים רבים עולים בסולמות יורדים בסולמות על אבנים קשות חלמנו חלומות רכים כי היו פנינו מועדות אל חבל התקוה
 
מדינה יהודית? נסי באוגנדה

לעת עתה שמה של המדינה הוא ``ארץ ישראל`` או בשמה התנכי ``ארץ כנען`` ‏ מאחר ונאמר ``ולא תיסוב נחלה ממטה למטה, איש בנחלת מטה אבותם ינחלו בני ישראל`` כך שלא הבנתי על סמך מה הינך רוצה לקבל בלעדיות על אדמת 10 השבטים המתבוללים באפגניסטן ? וזאת עוד טרם הצלחת להוכיח את יהדותך או כנעניותך. ‏ אילו תצליחי להוכיח את יהדותך, טוב עשי אילו תתפני מכל חבלי הארץ, אל ארץ יהודה ושם תינבאי ושם תאכלי לחם ! וכל עוד את שמה פס על ההוראה האלהית בבעלות הארץ שלא כדין, אין זה מקובל עלי לשמוע הטפות בשם תורת האלהים במשחקי מילים.
 

pembencipolisi

New member
אין לה חלק באוגנדה , אבל ב"ישראל" יש

לה חלק , ואמנם , נחלת 10 שבטים המתבוללים באפגניסתאן , אין לכל מי שלא יוכיח שהוא בן לאחד מאותם שבטים , אבל נכון להיום , מנתה מדינת "ישראל" את מי מפקידיה בתור "אפוטרופוס על נכסי נפקדים". אמנם הוא עסק באדמות שננטשו על ידי פלשטינאצים בשנת 1948 , אבל אין למדינת ישראל שום בעיה לטעון שהיא יורשת לממלכת 10 השבטים האבודה , לפחות בגלל שמה "ישראל"... גם אין בעיה למדינה להכליל , לפחות על פי טענתה 93 % משטחי שלטונה כ"אדמות מדינה"... דבר אחר שאין "מדינת ישראל" שולטת , מרצון קלגסיה , על אותו חלק מן הארץ שהרשות הפלשטינאצית קבלה ... יוצא מכל זה שלגברת שכתבה את המסר שלו הגיב פלמוני777 , יש זכות תביעה באדמת ארץ ישראל.
 

הלה מורז

New member
למטה שבלמטה

שלום אני בוחרת ראשית להגיב למלה הזאת שהנך משתמש :"פלשטינאצים " ובכן באם מובן לך השואה והקשר זילות הרי שמובן מדוע מלה זו הנה זילות לשואה ומובנו שהלקח לא נלמד זילות זאת יש מקום אף נמוך יותר מזילות למטה שבלמטה מצד הקליפה למשל אותו חבר כנסת אשר יושב בכנסת ישראל וקורא לממשלת ישראל לעם היהודי אשר עבר את השואה בגופו ממש ומעז כך לומר זו אף פחות מסתם מובן זילות לשואה ושהלקח לא נלמד ויתרה מכך מורה על מובן משמעות אבוד צלם אנוש באחד מביטוייה וכעת לדברי פלמוני : פלמוני :ולא תיסוב נחלה ממטה למטה, איש בנחלת מטה אבותם ינחלו בני ישראל`` ובכן משיח בן יהוסף הנו בנימין יש לזכור ולהבין לעומק משמעות יוסף קורא לבנימין בני הגביע באמתחתו וכו וחלקו של בנימין בבית המקדש כמובן שלכול אחד מהשבטים ישנו הקשר למשיח שכן זוהי מובן כלליותו של המשיח ישנם המתנים את בנית המקדש לעניין השבטים בארץ ישראל טעות היא לחשוב שיש חסר בישראל תחתונים כעליונים מכול השבטים של בני ישראל יש בארץ ישראל כולל הנקרא האבודים אלא שמהשבטים האבודים ישנו מספר קטן מכול שבט בארץ ישראל ישנו מובן עמוק למובן השבטים האבודים והקשר גאולה כללית כלל עולמית אין זה שעל השבטים האבודים לשוב לארץ ישראל אלא מובן משקף את מצב העולם שהנו 10 השבטים חסר יהודה ולוי ובנימין שזה בעם היהודי בלבד הנבדלות ומובן נחלת השם ומובן אור לגויים על פי הנצרות הכנסיה הנוצרית היא ישראל הרוחני ובכן הנם צודקים אלא שיש לשים זאת בהקשר הנכון זה אכן מה שהעולם בכלל השבטים הכלל עולמיים צריכים נצרכים לגאולה מובן לשוב להיות ישרי אל ממקומם כלומר מובן שיבה רוחנית הנחלות של השבטים האבודים שמתוך עם ישראל כדבעי הנן באופן מלא לאחיו וניתן לראות ש כדבעי =יעבדך כלומר אלה אשר בארץ ישראל שומרים ועובדים את הנחלות כאחיהם ממש שכול ישראל 1 מלבד זאת שבישראל מכול השבטים אין חסר החסר הנו מובן החוסר הרוחני של הגויים והקשר השבטים ומשמעות שאבדו יצאו ממצרים כ600000 חמשים מובנו שבגשמי אין חסר כפי שבנשמה ומשמעות 600000 מספר איכות בגדול ובמישור עמוק לא מקרי המספר 6000000 שנספו בשואה המורה על הקשר של יש לעומת חסר חיים לעומת מות וכו חמשים ה ואף מובן יחידה אחת 1 :נפש 2 : רוח 3: נשמה 4:חיה 5:יחידה 600000 נבין באופן הבא מספר זה שהנו מספר במובן איכות מכיון שבשואה כפי שהובא הביטוי הגשמי ביותר של שקוף מצבו הרוחני של העולם כך מובנו "תרגום" מספר האיכות לאופן גשמי האמת הנה אותה אמת בכול בעוד העם היהודי בשואה שקף בגשמיות את האי שפיות של האנושות המחלה האנושית האופן שהנה נראית ברוחניותם בעוד הרוח של העם היהודי נותרה רוח אחרת כך למשל המתאבדים למיניהם הטרור משקף בגשמיות את האי שפיות הרוחנית של האנושות אלא שבאופן של באותה הרוח 12 השבטים בכול 12 השבטים בכול ה בכול 10 הספירות ובכול ספירה כול העשר =600000 כך שבכול מקרה כאשר מדובר בעם היהודי מובנו כול השבטים אין חסר ובכך :"ולא תיסוב נחלה ממטה למטה, איש בנחלת מטה אבותם ינחלו בני ישראל" העם היהודי בארץ ישראל הנו כול השבטים בארץ ! בברכה הלה
 
העם היהודי, יש דבר שכזה ?

רק לא הבנתי איך וכיצד נקבע בעבר הגזע כפי הכתוב בתורה, על פי האב. עד שרבי יוחנן ציוה להכריז על הללו שנשאו לגרים שמלו ולא טבלו שבניהם ממזרים, ויינם יין נסך. ובהכרח שעד לתקופתו נטו אחר האב ולא אחר האם. ‏ לא לחינם התחולל השינוי לנטות אחר האם. בהיות ואותו עורך הירושלמי רבי יוחנן ראש ישיבת טבריה, התרעם על תלמידו זעירי ``תורתי כשרה ובתי אינה כשרה`` על שהחזיק את רבו לפסול משפחה בגלל שנולדו מיחוץ לגבולות בגדד. ואפילו רבו רבינו הקדש, אוי לו שסניגורו רבי חנינא בר חמא נהפך לקטיגורו! בהכריזו ``כל הארצות עיסה לא``י וא``י עיסה לבבל`` וכפי הידוע שרבינו הקדש נולד כאן בארץ. ‏ רק כאשר ראש ישיבת פומבדיתא שפסל את כלל יהודי התפוצות ויהודי הארץ בפרט, מטעם ``נשים בציון עינו בתולות בערי יהודה`` וכאשר נוכח בצידקת דברי שמואל ריבו, עד כמה ``כל הפוסל במומו פוסל`` שאף הוא בחזקת פסול משפחה! או אז זכינו לשינוי בפסק. ומן אז נקבע שאין הולכים אחר האב אלא אחר האם. ‏ אם הצליחו לטהר את השרץ באמצעות מישחקי מילים, לא כן הוא בפסול מחמת ממזרות. וכפי עדותו של עולא, הוריהם וכלל היהודים היו נגועים בנגע ``חילופי זוגות`` אלא ``צדקה עשה אלהים עם ישראל שכסף מטהר ממזרים`` כדאיתא בראש פרק עשרה יוחסין בקידושין
 

הלה מורז

New member
למען תירשו ארץ .........

שלום נקודת מבט למשמעות השבט על פי האב הדת היהודית על פי האם והנו במדוייק כנצרך והקשר השבטים האבודים המעגל=נקבי בשל שמראש יועדו השבטים כפי שהובא להיות" אובדים" ברובם שאין זה אלא במובן העמוק השבת האובדים לשוא (שכן ביהדות אין מאומה שהנו לשוא תורת אמת המעגל הנו נקבי בעוד משמעות השבטים האובדים בהקשר זה משמעותו הנקבי אינו במקומו דרך רחוקב וכו (כפי שהובא פסח שני כפי שהנו עבור אלה שבנקודות מסויימות בהם לא ישבו בני חורין בליל הסדר כפי שהנה משמעות הרחבה בהקשר גויים ודרך רחוקה כלומר נקודת התקון (התפתחות לעומת מפותח שים לב הקשר התפתחות מפותח למובן מצות שמשמעותו שאין הגשמי הוא שתופח לביכורים ושני הלחם ההתפחה הראויה - התפתחות ) למרות שבעומקו של דבר ומראש הנו ממלא תפקידו יעודו למובן אור לגויים ממקום זה (הניצוצות הראשונים המתעוררים וכו ) בכול זאת אין זו יהדות שמובנה הכול במקומו אמת שלמה מכך ברור מדוע ביהדות נצרך שהדת על פי האם הטמעות זאת של השבטים האבודים בשבטים הכלל עולמיים מובנה שהאב יכול להיות מכול שבט של בני ישראל ויכול להיות משבט ישראל במובן הגויים 10 השבטים (ישראל העם היהודי ראש וכול הגוף בו הזקנים ובני החיל ) הגויים גוף וראש בו כלומר השלם שבכול ניצוץ הבצלם כפי שהובא לכן יובן משמעות שאינו לשוא שהאמת מחוייב שמתבטא בכול ומכך מובן שהדת היהודית נקבעת על פי האם כנדרש במדוייק השבט על פי האב שבכך מקיים מתקיים האמת השלמה בכול הרבדים שהכול במקומו למען תירשו ארץ בברכה הלה
 
קשה עלי להתמודד עם משחקי מילים.

ואסתפק באומרם שבנה של המגדף בא ליטע אוהלו בתוך מחנה דן, ויצא חייב בבית דינו של משה. מטעם ``איש על דיגלו לבית אבותם`` למרות שאין כל חולק שאימו שלמית בת דברי נימנת על שבט הדני, ובנה על פי ההלכה היהודית הנוגדת את תורת משה - ישראלי לכל דבר. כך שאינני מוצא את ההבדל בין ``איש על דיגלו לבית אבותם`` לבין ``איש למטות אבותם תתנחלו`` את הארץ.
 

pembencipolisi

New member
למטה שבלמטה - כנסת עם הסגולה - כנסת ישראל

דרך אגב : רשימת הח"כים הזכורים שהורשעו בפלילים מספיקה להרכיב נבחרת בתי כלא בישראל כולל מחליפים (רשימה חלקית) אשר ידלין - שחד - 5 שנות מאסר השר עופר - שחד - התאבד יאיר לוי - גנב - 5 שנות מאסר אריה דרעי - גנב - 3 שנות מאסר - ישב 2 עופר חוגי - גנב - עונשו לא זכור לי נעמי בלומנטל - חלוקת טובות הנאה -נדונה ל 8 חדשי מאסר - חנינה מיכאל גורולובסקי - הצבעות כפולות - חדשים עבודות שרות וחדשים מאסר על תנאי יחיאל חזן - הצבעות כפולות - עונשו לא זכור לי גונן שגב - סוחר סמים - 5 שנות מאסר עזמי בשארה - מרגל סורי - נמלט מהארץ והתפטר עמרי שרון - הפרת חק הבחירות בעניני תרומות - 7 חדשי מאסר בפועל וקנס 300000 ש"ח יוסף בא-גד - שחד - עונשו לא זכור לי חיים רמון - עושה מעשה מגונה - 120 שעות עבודות שרות וקנס 15000 ש"ח מצעד המורשעים המלא בכנסת ישראל חשודים : אריאל שרון - קבלת שחד 3000000 $ ממרטין שלאף -הפך לפגר חי פנחסי - ? אהוד אולמרט - שחד מקבלני בנין - שחד עטים נובעים - שחד מארצות הברית - כספי בנק לאומי - כספי בית"ר ירושלים - חסינות משה קצב - אונס - מעשים מגונים - ? אברהם הירשזון - גנבת 5.6 מיליון שקל - סעודות על חשבון כספי צבור ב 63000 שקל. אחמד טבי - בקורים בלבנון - חסינות מחמד נפאע - בקורים בסוריה - חסינות מחמד בארכה - בקורים בסוריה - חסינות רוחמה אברהם - טובות הנאה בטיסה - ? אלי אפללו - טובות הנאה בטיסה - ? ןעוד כהנה וכהנה ... ועוד דבר - אין רצון הצורר הפלשטינאצי שונה מרצון ה"אדולף היטלר" וכנופיתו , ויעיד על כך הטרור הפלשטינאצי. לכן אין בשם זה זלות השואה.
 

הלה מורז

New member
שערי צדק

שלום "רשימת הח"כים הזכורים שהורשעו בפלילים ..." ראשית עליי להודות שאני הלה אלה רחל רנה אמאיה ובשמות המשפחה שלי לוי חנאוי דיין שרולוביץ מורז-קדש-אל חשה מבויישת פלמוני :``תורתי כשרה ובתי אינה כשרה`` הנך קורא לכך משחק מילים באם התבוננת בהודעה ששלחתי בנושא הדת היהודית נקבעת על ידי האם ומובן תירשו ארץ ומובן כשרה הרי שתגלה תיכף ומיד שכול אשר כתבתי אינו שונה מדברי רבי יוחנן שכן האמת הנה בלתי משתנה בכול רבדי החיים אותה האמת ידידנו אומר : "אין רצון הצורר הפלשטינאצי שונה מרצון ה"אדולף היטלר" וכנופיתו , ויעיד על כך הטרור הפלשטינאצי. לכן אין בשם זה זלות השואה. " באם נבחן את המלה נאצי שלא ממובן תודעה שאין זה אלא משחק מילים אלא באופן שהאמת מתבטאת אותה האמת שאינה תלויה בדבר בכול הרבדים המישורים עד לגסה ביותר ובכול שטחי החיים אותה האמת למשל ממאמרי בנושא השואה והקשרו למובן חוסר הכרה בשם החוסר המוחלט כלומר הרע לעומת היש הטוב כעת נתבונן במלה נאצי אותיות צאני ואותיות ינאץ בבירור ניתן לראות שזה ביטוי של אותה אמת עד לפרט הקטן ביותר ואף קטן מכך צאני-ינאץ צאן השם לעומת מנאץ השם והקשר מאבד צלם אנוש -אלהי הצלמים (ומובן שהחלו לקרוא בשם יהוה בימי אנוש ככתוב הנו משמעות תקון מצד זה לאלה אשר אבדו צלם אנוש כלומר עד הלמטה שבלמטה אלא שמצד האור דהיינו מלכות שבמלכות באם זאת מובן הרי שמובן שלא הייתי אומרת למשל "מוותרים עליכם " בשל מובן תקון מההלמטה שבלמטה =תקון כללי שלם אלא אם האדם עצמו מוותר עליו -על עצמו כלומר במקום נקודת התיקון של השואה ממשיך בדרך של לשוא כלומר להכחדת עצמו במישור הנשמה זהו המות היחידי שהנו מות ממש למישור הבנת אדם ובשל שאין בזבוז במובן עקר מאת השם הרי שאותו ניצוץ קטנטן שנותר באדם בנשמתו האחרונה מצטרף לכללי בגדול ניתן לומר שהאדם הוא המוציא את עצמו "החוצה " ואין אלא האור ממשיך ינאץ אין הכרת השם אין הכרת הטוב וודאי שאין הכרת הטובה בשל המובן היחודי של השואה וכול הקשור בה הרי כול שמוש בכך הנו זילות וכפי שמובן שרק האדם יכול" לותר" על עצמו הרי שבשל שאין להשתמש בשואה וכו הרי שרק אדם יכול להעיד על עצמו באם הנו נאצי באופן מילולי ובאופן פעולותיו מעשיו וכו בעוד אני מבינה את שהנך אומר שאין זלות כלומר מצב שברור שאותו אחד למשל הנו מנאץ השם אין הכרת הטוב הכרת הטובה וכו אולם אין להשתמש בכך כמלה עבור איזה אדם אלא אם העיד על עצמו ככזה בשל שלא תהא הפחתה של השואה במובן ערכי למשל עלינו לבחון באם אותו חבר כנסת אשר הוציא מפיו שממשלת ישראל נאצית ונבדוק באם הנו מעיד על עצמו באופן מילולי ממש הוא אומר שממשלת ישראל נאצית ברור ובהיר לכולנו שאינה כזאת כלומר הנו משקר באם הנו משקר הרי אינו מעיד על ממשלת ישראל כנאצית למרות שאומר כך באם הנו אככן חושב באמת שממשלת ישראל נאצית הרי היותו חכ" באותה ממשלה =הנו נאצי אם כך הנו או במצב שהנו מעיד על עצמו נאצי ואז אין זלות או במצב שהנו משקר בשני המקרים לא יצלח לכהונה בכנסת ישראל שכן משמעות הולך בדרך שוא ומכך לא יצלח לבוחריו בכללי זה אופיו של הנקרא רעש שאין יראת השם יראת המקום ובטח שלא הכרת הטובה מובנו שהאדם הנו רעש שהנו רשע ומובן כפי שאומרים על אדם לפני מותו על ערש דוי כך על ערש דוי של נשמתו פתחו לי שערי צדק בברכה הלה
 
הרצחת וגם ירשת ?

אמש נציג הממלכה היהודית דואג לשחד את מלך סוריה בכספי בית המקדש, להפר בריתו את ישראל. והלה לא דופק חשבון, ומכה בישראל בכל איזור הצפון. וכמעט הספקתי לשכוח מאלישע הדואג שחזהאל מלך סוריה ידאג להשאיר 7000 איש בלבד ! ועתה אחר גלות 10 השבטים, אין היהודים בוחלים לנכס לעצמם את שם אויביהם בנפש את שם ``ישראל`` ואף להשתלט על אדמתם. וזאת לאור ``לא זזו מישם עד שעשאום עכו``ם לכל דבר`` (יבמות יז) בכדי להשתלט על אדמתם. ‏ ``עמדתם על חרבכם ואת הארץ תנחלו``?
 

הלה מורז

New member
למען תירשו ארץ

שלום הדברים הבאים הנם באופן של הנקרא זר לא יבין זאת אין עבודה זרה אלא לבעליה משמע אדם שאינו במקומו כלומר אינו אדם שלם יתקשה ממקום של מחלה להבין זאת וודאי שלתקן כידוע אדם כאשר הנו מרפא מתקן איזו מדה בו הרי חייב שיעשה זאת ממקום בריא שבו לאדם במקומו הדברים יהיו קלים להבנה עד לכדי שיאמר אדם ודאי איך לא ראיתי זאת עד עתה כמה פשוט "אין היהודים בוחלים לנכס לעצמם את שם אויביהם בנפש את שם ``ישראל " השם נכס לנו את השם יהודי ישראל ואת ארץ ישראל לכך נתבונן במשמעות השבטים האבודים במשמעות ביהודי ישראל השבטים כולם במשמעות המלה יהי אור והקשר יהודי ישראל בארץ ישראל יהי אור = ויהודי ישראל פדו בן כעת נתבונן בכך 10 השבטים האבודים שבבני ישראל מראש נועדו "להאבד " אולם אין זה במשמעות לשוא והנו למטרת השבת האובדים יובן בהמשך מכיון שלכך נועד למטרות של טובה עליונה הרי מובן מדוע נכתב בפירוש בפשוטו יהי אור =יהודי ישראל פדו בן שכן אם הכול נאבדים מי המאיר אור גויים ? גם האובדים בהקשר 10 השבטים אינם אובדים לשוא והנם ממקומם ממלאים את חלקם לנצרך לגאולה ממקומם כפי שהובא העולם הנו 10 השבטים של מובן ישראל במובנה הרחב הכללי כלל עולמי המצב הרוחני של האנושות כפי שהובא כדי שיהא תקון חייב הניצוץ לשוב למקורו כלומר התורה המאירה לכול החכמות כדי שהניצוצות במובן הרחב של המלה ניצוץ כלומר כלליות כול ניצוץ ישובו למובן מקורם דהיינו האדם למקומו - אדם חייב שראשית יתעוררו אי אלו ניצוצות פרטיים שבאותו ניצוץ שמכך לכלל של אותו ניצוץ עד שהניצוץ כולו הכללי הנו לאורה של תורה המאירה לכול במקומותיהם 10 השבטים האבודים שמבני ישראל לכך נועדו להיות אור אותו האור הניצוצות הראשונים המתעוררים בכול ניצוץ ובארץ ישראל ? ובכן כאשר הניצוצות מתעוררים להוויתם כבני אדם מעבר למובן גוף גשמי חומר וכו הרי שיש משמעות למובן העם היהודי אור לגויים ומובן יהי אור =ויהודי ישראל פדו בן וכול ישראל בעם היהודי ויובן הקשר השבטים האובדים למובן מלווה בגופו ממש באופן הכי גשמי שהיה נצרך באופן חד פעמי הקשר לאלה האובדים לשוא חד פעמיות זאת למובן 10 השבטים הקשרו לאותו חד פעמיות של מובן השואה כפי שהובא בכול הרבדים של כך מהמשכן אהל מועד לבית המקדש בירושלים והקשר מדבר ללדבר במובן ודבר ה" מירושלים כך ירושלים מופיעה בתורה כבר מבראשית ," אֶל-הַמָּקוֹם אֲשֶׁר הֲכִנֹתִי(מבראשית ולפני ) כפי שישראל במלה בראשית כך ישראל ירושלים מקדש מלך מופיעה במלה בראשית שהשם הכינה כבר נראית מהמלה בראשית וברובד אדם כסא דויד נכון תמיד משיח בן דויד מלפני בריאה מבראשית ולפני ) בית כפ ריש ריש כפ בית אלף יוד קוף שין למד גימל יוד קוף אלף תו ממ דלת ``עמדתם על חרבכם ואת הארץ תנחלו``? שים לב בראשית = ישראל ירושלים מקדש מלך ואין חסר בנשמת עם ישראל הכול ממקומם ממלאים מובן אור לגויים גם אלה שלך נראים כשבטים אבודים שבבני ישראל להשבת האובדים כלומר 10 השבטים הכלל עולמי אשר הולכים בדרך של אובדים לשוא מלכות יהודה = ישראל שלמה (גם בגשמי כול ארץ ישראל יהודה אף במובן הכלל עולמי למובן שבכך מתקיים אור לגויים הרצחת וגם ירשת הנך שואל אם הבנת אזי הבנת מובן למען תירשו ארץ במובנו הכלל עולמי אדם במקומו בדרך ארץ שהתורה קודמת שכן מחוייב שיהא מאיר לדרך ובכך כול אדם ממקומו תהא דתו אשר תהא הולך בדרך תורה ממקומו כלומר האדם יורש ארץ במובן הרחב ויהודי ישראל יורשים הארץ ארץ ישראל זוהי אמת שאינה משתנה ואינה נתונה לחוקים של האומות כך מהשם ישראל ירושלים מקדש מלך והעולם יורש ארץ במקומו ממקומו שכן שב למקומו במובן היות אדם תירשו אף על פי שנשמע כזמן עתיד הנו כול הזמנים כפי יציאת מצרים על כול יהודי לראות עצמו הוא זה היוצא הדבר הנו למשמעות נצח ומובו הווה נצחי לאלה אשר מהלכים בעולם באופן של נצחוני בניי במובן מנגינת השם בעולם תירשו = לאלה ההולכים בהתאם ל שירתו של השם ועושים הנדרש לשרתו בברכה הלה
 

pembencipolisi

New member
כתבה הלה מורז "גם האובדים בהקשר 10 השבטים

אינם אובדים לשוא והנם ממקומם ממלאים את חלקם לנצרך לגאולה ממקומם כפי שהובא העולם הנו 10 השבטים של מובן ישראל במובנה הרחב הכללי כלל עולמי " ומה נלין על הטאליבאן , שדוברי אפגאנית באפגניסתאן מזהים את עצמם דוקא בשם "בני ישראל" וטוענים שמוצאם מגלות ישראל אשר הוגלתה על ידי האשורים ? דוקא אלה הפכו למוסלמים הקנאיים והקצוניים ביותר שיש שם ... גאולה ? נזכר פעם יהודי קנדי שלטענתו זהה 9 מן השבטים האבודים , רובם באפגניסתאן , אחד בהודו "שבט המנשה" ... ואפילו שבט המתיחס לכובשי ישראל האשוריים נמצא שם , שאחד מאנשין הזדהה כ"אנחנו כבשנו" וגומר... סרטו של היהודי הקנדי שודר פעם באחד מערבי 9 באב , למראה האפגאנים , אמר אבי "מוותרים עליכם" , גם כן "גאולה"...
 
אין לי כישרון התמודדות

עם משחקי מילים מנותקי הגיון לוגי בהתאם לאומרם ``ומנעו את בניכם מן ההגיון`` ‏ אך זאת ניתן להוסיף על דבריה, ש10 השבטים ממלאים את ייעודם במלחמת ``מנשה את אפרים ואפרים את מנשה, יחדיו המה על יהודה. בכל זאת לא שב אפו ועוד ידו נטויה`` והשטן עודנו צוחק. ‏ וישנו ייעוד נוסף ל10 השבטים. שאם למרות דברי רב אסי שנאמרו ללא תנאי ``עכו``ם שקידש אישה בזמן הזה חוששין לקידושין שמא מעשרת השבטים הוא`` ואעפ``כ ``לא זזו מישם עד שעשאום עכו``ם לכל דבר`` וזאת בניגוד לאומרם ``נחלה חוזרת עד לראובן בן יעקב`` שקבלה בידם ממשה מסיני שלא כלה השבט ! וקבלה זו נוגדת את קבלתם שכאילו בנות 10 השבטים שתו כוס עקרים. הנוגד את הבטחת יהוה שנשבע אחר גלותם, שלעולם לא יכלה זרע ישראל. ואם נצטוה הושע ליקח אישה זונה ולהוליד ממנה בני זנונים, על שהמליץ ליהוה אחר גלות 10 השבטים להמירם באומה אחרת, אין פלא אם ממתינים הם לייעודם הנכסף לבוא עם כל הגויים אל ירושלים בבוא יום יהוה הגדול והנורא ``והנשים תשגלנה`` והצד השוה שבהם, שעל פי ההלכה היהודית הינם יהודים מצד האם, ועל פי התורה הינם נמנים על זרע אבותם. ובכך יזכו זרעם לקבל חלק ונחלה בארץ. ואו אז נחלה תחזור עד לראובן בן יעקב.
 

pembencipolisi

New member
../images/Emo6.gifאתה גדול : "``לא זזו מישם עד שעשאום עכו``ם

לכל דבר`` וזאת בניגוד לאומרם ``נחלה חוזרת עד לראובן בן יעקב``
 

הלה מורז

New member
בושו והכלמו -א

שלום הנך שואל: "דוקא אלה הפכו למוסלמים הקנאיים והקצוניים ביותר שיש שם ... גאולה ?" הסכת ושמע הבושה שאני חשה למרות האי נעימות שבכך הנה תחושה חיובית ומשמחת אותי שכן משמעותה שאין האדם אדיש כלומר זוהי בושה וכלימה מצד האור שמובנו הנצרך ראשית על מנת שבושו והכלמו=שובו והמלכו הבושה הנל" הנה משמעות הביטוי הגשמי של ענווה הנצרכת אדישות הנה מצב של שוא של בושה כשל אדם וחוה אחרי החטא בושה במובן אגו במראהו עי רום ומשמעות גאוה בושו והכלמו שובו והמלכו הבושה נחוצה שהיא משמשת בלם "עוצרת" את האדם ומאפשרת לו לשוב בוש-שוב כאשר לאדם אין בושה מכלום הרי שבלם זה אינו פעיל לכן מנפנף בראוה בדברים נוצצים שאינם זהב וצועק ראו זהב מכיון שאין בושה אינו שב הרי ממשיך ליצור מצבים שהבושה נצרכת להם וראויה על מנת לנפנף לראווה כלומר אין בושה במעשים לכן הנו בוש ונכלם במובן מתבושש לשוב ונכלם במובן היותו כלום ו נצרך לשוב ולעשות מעשים שהבושה נצרכת ללא בושה על מנת לנפנף בנוצץ שאינו זהב על מנת לזכות בערך כלשהו שכן מי שאין לו בושה הנו בוש ונכלם כלומר חסר ערך אלו הם בגדי כהונה מבלי שיש כהן בתוכם בגדי המלך אחשורוש מבלי שיש מלך בהם כל נפנוף לראוה כזה הנו במובן עוטה על עצמו עוד "בגד כהונה" וערכו על פי כמות "בגדי הכהונה" וזאת משום שאין בוש במעשים ונצרך למלבושים רבים שהנו בוש וכלם בושו והכלמו כתוב בתנך שכן אם לא נבוש מהבושה הנדרשת ולא נכלם לא נשוב ונמלוך בוש והכלם- שוב והמלך כלומר בגדי הכהונה עליו בכול אשר יפנה ילבש אשר ילבש אין משמעות הדבר שנסתובב עירומים שכן זהו מצב של עור אור ולבושו בהתאם לאותו אור כמוהו כאור בכלי על פי הראוי לכלי והראוי לכלי על פי בחירת האדם כלומר יראת שמים הלבוש שומר ומגן עלינו וכו בגדי הכוהן מתחת (תחתית במובן מלכות הרי אותו אור לכול בושו והכלמו =שובו והמלכו או בוששו והיו כלום ? כל אחד על פי בחירתו עי שאין בושה מכלום אין יראת שמים ולא דרך ארץ ונבוש ונכלם בגדי כהונה ללא כהן ישראל ללא יעקוב נוצץ שאינו זהב ראווה גאווה עם של כהנים משמעו שיהא לבושנו כאשר יהא (גם אם יש כאלה שלבושם עירום ) בהתאם לנצרך ככלי שרות ישנו כהן =ענווה בגדי כהונה אלו שנושאים ישראל מתחת ללבושם שברובד החיצוני משקפים היררכיה של מדורים פנימיים למשל בגדי הכהן ממצב של שלא נבוש ולא נכלם יש להתבייש ולהכלם במובן צניעות המכנס וכו ולכול רבדי החיים במובן שובו והמלכו ממלכת כהנים הראווה של אחשורוש או הענווה של מרדכי ? שובו והמלכו משמעו מרדכי משנה למלך כלומר מלך עם נשמה ההירכיה החיצונית כמשקפת את המדורים הפנימיים הסדר הפנימי האחדותי שלכול אחד תפקיד משלו יחודי ולבוש בהתאם" למדור " החלק שבבגד בכהן כלומר לבוש שונה ולכולם בגדי כהן במובן הפנימי ביום ההוא יהיה השם אחד ושמו אחד בכול רבדי החיים שלובשי בגדי העבודה הכחולים ואלה הלובשים בגדי שר או מלך או כהן החנוני והפועל כבוד שווה לכול מבחינת ערך שבגד הכהן אינו שלם ללא חלק כזה או אחר מהחוט הכי קטן ועד ל והלבוש בהתאם לשרות בברכה הלה
 

הלה מורז

New member
בושו והכלמו -ב

10 השבטים הוטמעו בגויים בכול רחבי העולם אולם כאשר מבינים שיש השתקפות גשמית עד לגסה ביותר הרי שלא מן הנמנע הוא שיהא רכוז באזור מסויים שהנו מבחינה אנרגטית מתאים בין אם מצד הקליפה ובין אם מצד האור " שדוברי אפגאנית באפגניסתאן מזהים את עצמם דוקא בשם "בני ישראל" וטוענים שמוצאם מגלות ישראל אשר הוגלתה על ידי האשורים ? דוקא אלה הפכו למוסלמים הקנאיים והקצוניים ביותר שיש שם ... גאולה ?" אפ גני סטן - חרון אף של עוצם יד מצד קליפה כול נקודה בעולם כפי שהנה החלק שהיא אף באותו מקום יש רכוז של הכללי הכלל עולמי של איזו מדה נומר התמחות למשל מסויים שכול החכמות הניצוצות הנן התמחויות מהתורה באופן שהנו מאיר או שאינו מאיר כלומר הבחירה הנצחית שזאת אמת בלתי משתנה שיש לאדם הסופי אפגניסטן מיצגת בכללי את מובן חרון אף מצד קליפה כלומר היבט של עוצם יד ומצד האור ארך אפיים אף גני טס ן כלומר מצב רוחני לתקון וישור הנון ממקומם ממקום של עוצם יד במובנו של חרון אף זה אפי נס גן ט (טוב) של אפגניסטן כלומר נס גאולתו ונצחון החיים את המות באם אכן אותם אפגניים הטוענים להיותם "בני ישראל " במובן של 10 השבטים האובדים ומקומם הוא בשל מובן המקום במקומו באמת השלמה ומובן להם שהשבטים האבודים אינם לשוא הרי מקיימים את מובן היעוד היות אור והנצרך לגאולה מהמקום הכי למטה שלמטה של המדה אף לטוב או לרע באם במקום למלא חלקם במובן הכללי של השבטים האבודים הנם הולכים בדרך הגויים במובן הדרך העמלקית שאז ונכרתו מעמיה ויש לראות מעמיה ממש כלומר מהעמים כולם בעיתה גאולה תגיע כך או כך אולם יש הנקרא בעתה אחישנה שהנו בהתאם לאדם ומאמציו וכאשר מותאם לרצון השם גאולה בעתה הנה באופן שרק האור ממשיך כלומר מצב שאין ממנו המשכיות של תהליך דהיינו סוף עבור אחדים ונצחיות עבור אחרים בעתה אחישנה משמעותו שעדיין נמצא בתחום של האדם במובן בחירה חופשית כדי שכאשר בעתה מתרחש הנו האור הממשיך הדבר יכול להיות בכול רגע שהנו בעיתה ואין האדם יודע לכן על האדם תמיד לומר אם לא עכשיו אימתי כול מקום ומקום קבל את "התכונה" היחודית לו הכישרון היחודי לו בהתאם למקומו במערך הכללי ובתוך כך בכול כשרון יחודי השלם כלומר הכלל השלם שבכול ניצוץ כלומר שלא יהא זה יחודיות במובן של הפרדה מצד קליפה ובכול מקום בהתאם למובן מתחת לשמש בעולם הטבע התחתון בעולם הבחירה בין טוב ורע בני המקום מקיימים את אותו כשרון מצד הטוב או מצד הקליפה האזור של אפגניסטן הנו לתכונה הנקראת סובלנות לסובלנות או אי סובלנות יש הקשר לכעס ומובן הנאמר שמדת הכעס הנה עבודה זרה באפגניסטן וסביבותיה ובכול מקום שמתקיים האפגניסטן של המערך הכללי באותו ניצוץ יחודי הכישרון היחודי הנו סובלנות והשיכרון חרון אף של עוצם יד מכך מובן שמדת הכעס באופן זה הנה עבודה זרה שאין האדם מלך במקומו ונבחן זאת כך : ישנו היבט חיובי לכעס וישנו היבט הרגיל של הבנתנו את המלה כעס דהיינו שלילי -עבודה זרה כך הוא כאשר הכעס הנו בהתאם למובן עוצם יד אכן עבודה זרה כעס מעין זה הנו סע כ כלומר האדם הולך בעקבות כפו בעקבות רגליו וכו דהיינו אדם עבד לכליו כעס זה הנו אלהי הצלמים מות להבדיל ממובן מדויד אשר רגליו בעקבות לבו שכך הוא המלך כאשר מובן נבדלות זאת ומובן מלך הרי שכעס מבחינתו החיובית הנו סכ ע כלומר מעשה בהתאם לסך הכול הנצרך ראיה שלמה בכך הנו נע בעולם כמלך כס עין-ניע מדת הכעס הנה הכרחית במקומה בשל הקשרה למשל למובן סובלנות למשל אלו האדם היה ברחמים בלבד כלומר אינו שלם בכול המדות לא יכול היה לפעול שכן לא היתה החכמה מהכח לפועל כלומר אינו סכ עין -ראיה שלמה כעס זה הנו מובן שמירת החיים אותו הדבר הנה מדת הסובלנות על משקל מובן רחמים ומלחמות דויד ל פי יהוה יסעו ועל פי יהוה יחנו חרון אף של עוצם יד של הקשר אפגניסטן ומדת הכעס עבודה זרה כשרון שהנו שכרון -גפני סטן מובנו שהאדם חסר את משמעות ויפח באפו נשמת חיים כלומר אינו במקומו וייצר ובכך חרון =רוחנ חסר יוד כעס שאינו חכמה סכ עין והקשרו להבחנה אך פועל בשם רוחניות בשם אמונה וכו רוחנ שאינו רוחני =רוח רעה עוורון ולא פלא בכך מובן קנאים מוסלמים וכו הקשר אמונה פנטית ועוורון כפי שהובא במאמר חסר יוד ומשמעות רוחנית של ויפח באפו נשמת חיים = הנקרא עבד עבדים מכונה נושמת והנו אוטומט באם אכן בני אותו מקום רואים עצמם כרכוז השבטים האבודים של בני ישראל הרי מוטב שידעו מה הכשרון המיוחד שלהם בלמטה שבלמטה כלומר סובלנות עד הגסה ביותר וחלקם בתיקון הכללי כלומר הסבה שבשלה אבדו מלכתחילה בכך אכן גאולה של עצמם וחלקם במערך הכללי באם ממשיכים בדרך הקליפה הרי שזה עד הלמטה שבלמטה עד הגסה ביותר כלומר מובילים עצמם להרס הנשמה ורק האור ממשיך זו הבחירה היחידה שיש לאדם שהכול ברצון השם מובנו שתמיד האור ממשיך בחירת האדם האם להיות האור הממשיך -סור מרע עשה טוב אם לאו הנאצים ימח שמם "הובילו" את העם היהודי כצאן לטבח השם הוביל את צאנו קוממיות לבטח כן אומר השם "האדם "יכול לעשות הרס גשמי לזמן מה אלא שרק האור ממשיך זאת על הטליבן ודומיהם לזכור בושה וכלימה באופן של שובו והמלכו כלומר היו במקומכם יהא מקומכם אשר יהא בברכה הלה
 
האמת? שבושתי וגם נכלמתי

על שהורגלתי ללוגיקה היבשה של הרמבם והרמחל הבנויים על אדני ההיגיון האריסטוטאלי ושל אבו נאצר אלפראבי. ואף כי כבר כתב המורה שאין לנטות במצוות אחר פרשנות אלגורית, אולם בסיפורי התורה בא חלום ברוב עניין בדברי הרמבם. לא כן עימדי! אסתפק בזאת שכבר היכה הרשבא על קודקודו של אותו דרשן, למרות שלא שלל שכיכבו אברהם ושרה אי פעם על בימת ההיסטריה. אך בגלל שנטה אחר פרשנות אלגורית בדרשתם שרבי בנאה מצא את אברהם שוכב בחיקה של שרה, וכמדומני ששרה אף מוציאה כינים מראשו. ולמרות שאותו דרשן לא יכול היה לפרש את אותה אגדה על פי פשוטה, וע``כ מבלי לשלול את מציאותם של אברהם ושרה טען, שאברהם סימבול לנפש, ושרה היא סימבול החומר. ועל כך יצא קיצפו של הרשבא! וטען, שאותו דרשן אין לו חלק באלהי ישראל! ונשמתו, אף לא מעשו וישמעל. אלא, מאותם רוחות שהוליד אדם הראשון. ‏ הוא אשר הקדמתי, שאני בוש על שאין בי כישרון להתמודד עם משחקי מילים. מלבד הבנת הנקרא ברמה של כיתה ג ללא כל עיבוד, וללא כחל ושרק. אלא דברים כהווייתם
 
למעלה