מדינה של רמאים - והפעם שופרסל 2

צביקה101

New member
מדינה של רמאים - והפעם שופרסל 2

נו, טוב. זה לא חדש. שופרסל אלופה בהונאת ציבור הלקוחות. המפליא הוא שאנשים ממשיכים לקנות שם. כנראה שלפעמים אין ברירה.
קנינו קופסה של פטריות חתוכות. המשקל המוצהר על האריזה לאחר סינון - 230 גרם. המשקל האמיתי - 145 גרם בלבד. הפרש די רציני הייתי אומר.
בטח תיכף יקפצו כאן כל ה"חכמולוגים" למינהם ויגידו: זה לא סטטיסטי, בטח השתמשתם קצת, זה לא מייצג, טעויות קורות, המשקל שלך לא מכוייל ועוד טענות. אוקי - שיגידו. את העובדות אני שם כאן לשיפוטכם. חג שמח.
 

עומר TT

New member
זה תחת המותג הפרטי שלהם?

כי אם לא אז זו יותר אחריות היצרן משופרסל עצמם.
בכל מקרה, בניגוד לתרגיל של קוקה קולה, פה יש על פניו עבירה על החוק וכנראה שמשרד הכלכלה ישמח לשמוע מזה (או תביעה ייצוגית וכיוצא בזה).
 

צביקה101

New member
וואו, שכחתי להעלות את התמונה. אז הנה היא:



 

צביקה101

New member
הצחקת אותי


יש פה עבירה? רק פה יש עבירה?? יש לי אלבום שלם על עבירות של הטעיה והטעיה לכאורה של שופרסל (ואחרים כמובן). משרד הכלכלה לא יעשה כלום. לא בימים רגילים ובוודאי שלא בימי קורונה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ואחרי המקרנה המשרד ייסגר מחוסר תקציב. חג שמייח
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
ממליץ לך לפנות לשרות הלקוחות של שופרסל

אך רק לאחר הפסח
ואם קנית יחד עם קופסה זו עוד קופסאות - שמור אותן (במידה והפג תוקף שלהן לא ממש קרוב).
ושתף אותנו בתגובת השופרסל.
ואגב - האם המשקל ברוטו תואם לכתוב על האריזה ?
 

צביקה101

New member
העלתי פוסט בפייסבוק שלהם. נראה מה יגידו

המשקל ברוטו סביר. כתוב - ברוטו 400 גרם. המשקל עם הקופסה - 453 גרם. כך שזה הגיוני (יש הרבה נוזל בתוך הקופסה). לא שקלנו את כל התכולה הפנימית.
 

puptits

New member
תגיד, ולפני סינון היה 400?

אולי זה כולל את הטרה?
משמע בניקוי נוזלים בלבד?
ההפרש משמעותי למדי, לכן אני שואל האם המוצר היה 400 כמוצהר?
 

צביקה101

New member
המשקל הוא אחרי סינון ללא הקופסא כמובן

רק הפטריות.
לא שקלתי את כל תוכן הקופסא (פטריות + נוזל) אבל משקל הקופסא הכללי (קופסא סגורה) הוא 453 גרם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
פנה אליהם, מניסיוני שירות הלקוחות שלהם מצוין

ותמיד קיבלתי מענה משביע רצון (ולכן אני ממשיכה לקנות שם).
 

trilliane

Well-known member
מנהל
גם אם לא בימים אלה, אני בטוחה שכשהם יתפנו לכך יהיה יחס הולם

כבר התלוננתי בעבר על מוצרים מהמותג הפרטי ותמיד התייחסו ברצינות וגם זיכו.
 

dude101

New member
דווקא הצלחתי להשיג אותם היום די מהר, ועם תוצאות טובות

קיבלתי הודעה שמשלוח שהזמנתי נמצא בדרך.
בדקתי את החשבונית, ואחד מהפריטים שהחליפו היה... בעל דימיון רופף למוצר שהזמנתי.
בו זמנית התקשרתי אליהם וגם שלחתי הודעה בווטסאפ. בווטסאפ ענו מהר, ואמרו שאין בעיה להחזיר את המוצר עם השליח בהזמנה הבאה.
כל זה היה לפני שההזמנה הגיעה, וכששאלתי אם אפשר להחזיר את המוצר עם השליח כבר עכשיו אמרו שאין בעיה.
כל העניין (מהרגע ששלחתי את ההודעה) לקח 9 דקות.
החלק שבאמת הפתיע אותי לטובה היה כשהשליח הגיע, ושאל בעצמו איזה מוצר אני מחזיר. מסתבר שהספיקו ליצור איתו קשר ולעדכן.
 

SicTransit

Active member
הנסיון שלי אחר לגמרי

אחרי שנואשתי מהטלפון שלחתי להם הודעה בווטסאפ בקשר למשלוח שהיה צריך להגיע באותו יום. הם חזרו אלי בווטסאפ לאחר שלושה ימים.
 

dude101

New member
mileage may very

בתקופת הסגר, פניתי אליהם 3 (וחצי) פעמים.
פעמיים ענו תוך כמה דקות ספורות.
פעם אחת לא ענו, וכששלחתי תזכורת אחרי יום, ענו תוך כחצי שעה.
&nbsp
בטלפון ניסיתי לתפוס אותם פעמיים. בשתי הפעמים לא ענו.
 

SicTransit

Active member
תיקון מעודד

אתמול חייבו אותי על משהו שלא הגיע במשלוח, שלחתי להם הודעה לווטסאפ ותוך *דקות* התקבלה תשובה שהם מזכים אותי בסכום המתאים.
&nbsp
אני לא יודע אם בנסיון הקודם שלי נפלתי על בעיה זמנית או שהמצב השתפר פלאים. בשני המקרים אני רוצה לתקן את הרושם הרע שיצרתי קודם.
 
למעלה