מלכת הבלאגן
New member
מדיניות החזרת מוצרים באופיס דיפו
בשישי שעבר 14.12 רכשתי מכשיר כף יד בסך 2,400 ש"ח, המוכר פתח לי את האריזה הראה לי כי יש את הכל בקופסא וסגר עם מדבקה צהובה שלהם. לאחר מס' ימים פניתי לסניף להחזיר את המוצר וסירבו לקבלו והפנו אותי לחברה הישירה על מנת לקבל אישור החזרה. בחברה הישירה טענו כי אין הם מורים לחנות זו או אחרת לקבל מוצר אלא רק נותנים שירות. כאשר חשבתי שהגיע הסוף לסיפור התברר שהוא רק התחיל מנהל החנות וסגניתו דיברו אלי בצורה לא נאותה וכאשר אמרתי להם שבחשבונית שלהם כתוב שיש 15 יום להחזיר מוצר אלקטרוני הם טענו שמחשב כף יד הוא תוכנה ולא מכשיר לכן פניתי שוב לחברה הישירה על מנת לאשר את הנושא והם אכן אישרו המוצר הינו אלקטרוני לכל דבר, כאשר פניתי שוב למנהל ענו לי "מה את רוצה, תפני לקשרי לקוחות" פניתי גם אליהם ושם נציגה בשם גלית שמעה את המקרה ואמרה לי שתברר עם המנהל שלה מה ניתן לעשות למחרת היא חזרה עם תשובה "אין מה לעשות,לא ניתן להחזיר את המכשיר" שביקשתי לשוחח עם המנהל היא אמרה שאין מנהל ומנכ"ל החברה נתן לה את הסמכות להחליט וזו החלטטה. כרגע אני מיואשת לא יודעת מה לעשות או למי לפנות הרי שאופיס דיפו עומדת על דעתה שלא לקבל את המכשיר כאשר הסברתי להם שלא נעשה בו שימוש , הורדות למיניהם פשוט כלום. לטענת המנהל "אני לא מחסן להחזרת סחורה" מה ניתן לעשות, זה לא פייר שבתוך שבוע אצטרך לחפש מישהו באתרים של יד שנייה שירכוש אותו בעלות נמוכה. אשמח לרעיונות
בשישי שעבר 14.12 רכשתי מכשיר כף יד בסך 2,400 ש"ח, המוכר פתח לי את האריזה הראה לי כי יש את הכל בקופסא וסגר עם מדבקה צהובה שלהם. לאחר מס' ימים פניתי לסניף להחזיר את המוצר וסירבו לקבלו והפנו אותי לחברה הישירה על מנת לקבל אישור החזרה. בחברה הישירה טענו כי אין הם מורים לחנות זו או אחרת לקבל מוצר אלא רק נותנים שירות. כאשר חשבתי שהגיע הסוף לסיפור התברר שהוא רק התחיל מנהל החנות וסגניתו דיברו אלי בצורה לא נאותה וכאשר אמרתי להם שבחשבונית שלהם כתוב שיש 15 יום להחזיר מוצר אלקטרוני הם טענו שמחשב כף יד הוא תוכנה ולא מכשיר לכן פניתי שוב לחברה הישירה על מנת לאשר את הנושא והם אכן אישרו המוצר הינו אלקטרוני לכל דבר, כאשר פניתי שוב למנהל ענו לי "מה את רוצה, תפני לקשרי לקוחות" פניתי גם אליהם ושם נציגה בשם גלית שמעה את המקרה ואמרה לי שתברר עם המנהל שלה מה ניתן לעשות למחרת היא חזרה עם תשובה "אין מה לעשות,לא ניתן להחזיר את המכשיר" שביקשתי לשוחח עם המנהל היא אמרה שאין מנהל ומנכ"ל החברה נתן לה את הסמכות להחליט וזו החלטטה. כרגע אני מיואשת לא יודעת מה לעשות או למי לפנות הרי שאופיס דיפו עומדת על דעתה שלא לקבל את המכשיר כאשר הסברתי להם שלא נעשה בו שימוש , הורדות למיניהם פשוט כלום. לטענת המנהל "אני לא מחסן להחזרת סחורה" מה ניתן לעשות, זה לא פייר שבתוך שבוע אצטרך לחפש מישהו באתרים של יד שנייה שירכוש אותו בעלות נמוכה. אשמח לרעיונות