מדיניות החזרת מוצרים באופיס דיפו

מדיניות החזרת מוצרים באופיס דיפו

בשישי שעבר 14.12 רכשתי מכשיר כף יד בסך 2,400 ש"ח, המוכר פתח לי את האריזה הראה לי כי יש את הכל בקופסא וסגר עם מדבקה צהובה שלהם. לאחר מס' ימים פניתי לסניף להחזיר את המוצר וסירבו לקבלו והפנו אותי לחברה הישירה על מנת לקבל אישור החזרה. בחברה הישירה טענו כי אין הם מורים לחנות זו או אחרת לקבל מוצר אלא רק נותנים שירות. כאשר חשבתי שהגיע הסוף לסיפור התברר שהוא רק התחיל מנהל החנות וסגניתו דיברו אלי בצורה לא נאותה וכאשר אמרתי להם שבחשבונית שלהם כתוב שיש 15 יום להחזיר מוצר אלקטרוני הם טענו שמחשב כף יד הוא תוכנה ולא מכשיר לכן פניתי שוב לחברה הישירה על מנת לאשר את הנושא והם אכן אישרו המוצר הינו אלקטרוני לכל דבר, כאשר פניתי שוב למנהל ענו לי "מה את רוצה, תפני לקשרי לקוחות" פניתי גם אליהם ושם נציגה בשם גלית שמעה את המקרה ואמרה לי שתברר עם המנהל שלה מה ניתן לעשות למחרת היא חזרה עם תשובה "אין מה לעשות,לא ניתן להחזיר את המכשיר" שביקשתי לשוחח עם המנהל היא אמרה שאין מנהל ומנכ"ל החברה נתן לה את הסמכות להחליט וזו החלטטה. כרגע אני מיואשת לא יודעת מה לעשות או למי לפנות הרי שאופיס דיפו עומדת על דעתה שלא לקבל את המכשיר כאשר הסברתי להם שלא נעשה בו שימוש , הורדות למיניהם פשוט כלום. לטענת המנהל "אני לא מחסן להחזרת סחורה" מה ניתן לעשות, זה לא פייר שבתוך שבוע אצטרך לחפש מישהו באתרים של יד שנייה שירכוש אותו בעלות נמוכה. אשמח לרעיונות
 

pinoki

New member
<>

כל חנות מחוייבת על פי חוק לפרסם את מדיניות החזרת המוצרים בחנותה. הייתי האמתי ביום שישי האחרון בחנות אופיס דיפו בשפיים בכניסה היה ממש שלט גדול על מידניות החזרת מוצרים אצלהם לא התעמקתי בזה כי לא קניתי אצלהם בסוף שום דבר אבל אני מציאה לך לחזור לחנות שממנה קנית ולקרוא את הכתוב ולעמוד על דבריך בדר"כ מדובר על 14 יום להחזרת המוצר השאלה אם מדובר על 14 יום עסקים. שיהיה בהצלחה
 
בסניף בב"ש אין שלט אודות החזרת מוצרים

פניתי כבר בפניית תלונה בכל אתר אינטרנט ואף באתר של אופיס דיפו והאמת שהם לא טרחו לחזור אליי- אני מסיקה שכנראה יש להם ים של תלונות ומן הסתם אני לא היחידה. בנתיים 14 יום חלפו כך שהם ניצחו במשחק שלהם ואני הפסדתי 2400 ש"ח. חברה שמכבדת את עצמה יודעת לדעתי לשמר את לקחותייה ויכלו לקשר אותי עם הסוכן המשווק ולראות האם ניתן להחזיר לי את הכסף בניכוי ירידת הערך שכן ידוע שמוכרים מוצרים אלה גם כמוצר "מחודש". אבל גם לזה צחק לי מנהל הסניף וטען שהוא לא "מחסן להחזרת ציוד" המסקנה שלי וכבר הפצתי את השמועה וחבריי מסייעים לי להפיצה לא להתקרב לרשת כי אין לך בית אחרי השהכסף נלקח ממך. (גם אם תחזרו אחרי שעה לא יקבלו את המוצר- לדברי מנהל הסניף). חבל....
 

pinoki

New member
<>

לפי דעתי אין צורך לאבד תקווה באתר של אופיס דיפו מצאתי את זה הדבר הבא , שמדבר על החזרת מוצרים, אומנם הדברים נכתבו על הזמנה באמצעות האתר אבל לפי דעתי אפשר למצוא אותם מתאימים גם להזמנה בחנות עצמה. : "האם אוכל להחזיר פריטים שביצעתי בהזמנה באמצעות האתר? אם מסיבה כלשהי אינכם מרוצים מקנייתכם, ניתן להחזיר את המוצרים באריזתם המקורית ובמצבם המקורי, בצירוף חשבונית. תוכלו לבחור בין להחליף את המוצרים או לקבל את כספכם חזרה. ציוד משרדי ניתן להחזרה עד 30 יום מתאריך הקנייה, מוצרי אלקטרוניקה ניתן להחזרה בסניפים בלבד עד 15 יום מתאריך הקנייה. תוכנות לא ניתנות להחזרה והחלפה בשל זכויות יוצרים. ראשי דיו וטונרים לא ניתנים להחזרה במידה ואריזתם נפתחה. בהזמנת ריהוט יש לתאם את ההחזרה מול המרכז הלוגיסטי בטלפון: 08-9231686. במקרים אלו עלות ההובלה וההרכבה לא תוחזר . וכמו כן בתקנון האתר מצאתי את זה : החזרות וביטולים במידה והינכם מבקשים להחזיר מוצר אשר נרכש באמצעות אתר האינטרנט, תוכלו לעשות זאת לא יאוחר מ- 30 יום מקבלת המוצר (15 יום כאשר המוצר הוא מוצר טכנולוגיה). החזרת מוצר ניתן לבצע בכפוף להצגת חשבונית הקנייה, כאשר המוצר באריזתו ובמצבו המקוריים ובצירוף כל החומר הנלווה. מוצרי טכנולוגיה ניתן להחזיר בחנויות אופיס דיפו בלבד בהחזרת מוצר טכנולוגיה עקב פגם או עקב היותו תקול, נדרש אישור מעבדת השירות של נותן האחריות למוצר לגבי אי תקינותו. לקבלת פרטי מעבדות השירות יש לפנות אל מרכז ההזמנות בטלפון: 03-6156666. מוצרי ציוד משרדי וריהוט שערכם מעל ל- 50 ₪ (לא כולל מע"מ) יוחזרו עפ"י מקום הרכישה: מוצר שנרכש באמצעות אתר האינטרנט יוחזר בתאום עם מרכז ההזמנות בטלפון: 03-6156655. את המוצרים להחזרה יש לארוז בקרטון ולצרף אליו את החשבונית המקורית. המוצרים להחזרה ייאספו על ידי נציג אופיס דיפו תוך 14 יום מיום קבלת הבקשה לביצוע ההחזרה. זיכוי יבוצע מייד עם הגעת המוצר המוחזר למחסן אופיס דיפו ובהתאם לאופן בו בוצע התשלום עבור המוצר בעת הקנייה. בהחזרת מוצר ריהוט, לא יוחזרו עלות ההובלה ועלות ההרכבה ככל שבוצעו כאלה. אופיס דיפו שומרת לעצמה את הזכות, על פי דין, לגבות 5% מערך המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך בניהם, בגין החזרת מוצר תקין, אשר אריזתו נפתחה או שנעשה בו שימוש. ספרים, תוכנות, DVD, קלטות וידאו, תקליטורי שמע, ראשי דיו, טונרים, סרטי וידאו ומצלמות שאריזתם נפתחה וכן מחשבים אשר בוצעה בהם אקטיבציה למערכת ההפעלה – אינם ניתנים להחזרה! כמו כן פניתי אליהם דרך האתר.
 
תודה תודה, אבל לצערי...

כבר עברו לי ה15 יום של ההחזרה- בגלל ההתעסקות שלהם, וטענתם המקורית היא שהמוצר אומנם באריזתו המקורית אך הוא נפתח וכבר אינו מקורי. פניתי לכל אתר הנותן במה לתלונה אך אין שום קצה חוט מצדם. כרגע אני מתבוננת על קופסא ארוזה וסגורה ובה מחשב כף יד בשווי 2400 שח שהוצע למכירה באתרי יד שנייה והלב נקרע. שמחתי לקרוא שפנית אליהם אולי זה יזיז משהו. תודה בכל אופן
 
למעלה