מדעי התזונה- הפקולטה ברחובות

מדעי התזונה- הפקולטה ברחובות

שלום לכולכם! אני מעוניינת ללמוד מדעי התזונה ברחובות, ושאלתי היא האם עליי לעבור מכינות כלשהן לפני הכניסה ללימודים? הבגרות שלי אינה כוללת מקצוע ריאלי מלבד 5 יחידות מתמטיקה, והבנתי שהתואר כולל לימודי ביולוגיה, פיזיקה וכימיה... שאלה נוספת- היכן אוכל לקבל מידע על התואר מלבד באתר הבלתי מסודר של האונ' העברית? תודה :)
 
לפני יומיים היה יום פתוח בפקולטה-בכל אופן

אני מציע שתיגשי לשם או שתבקשי שישלחו לך חומר בדואר, מעבר לזה יש באתר של הפקולטה והאוניברסיטה העיברית פרטים לגבי מכינות וקורסים שצריך\כדאי לקחת. מבחינת תנאי קבלה לא ידוע לי שצריך להיות בעל ביולוגיה\פיסיקה\כמיה 5יחל ויש קורסי הכנה בחודשי הקיץ לאלו שלא למדו(בתשלום כמובן). דרך אגב ההרשמה לדעתי נסגרה או בשלבי סגירה אם כי בפועל מי שבאמת רוצה תמיד יוכל להכנס ברגע האחרון ,כך שכדאי שתתקשרי למזכירות תלמידים בפקלטה לברר , בהצלחה, חן.
 
אם יש משהו ספציפי ש

את מעוניינת לדעת או לשאול ולא מצאת שלחי לי ה"פ ואני אחפש לך.
 

יודיX3

New member
מדעי התזונה ברחובות

ניתן להתקבל על סמך ממוצע בגרות ופסיכומטרי, ללא התחשבות במקצועות שנלמדו בתיכון ובמספר יחידות הלימוד- כל עוד הבגרות מלאה. הבגרות שלי היתה הומנית לחלוטין והתקבלתי ללימודים בפקולטה. אני חייב לציין שתנאי הקבלה עלו מאד בשנים האחרונות בגלל הביקוש שעלה מאד לתחום. דווקא לדעתי האתר של האונ' העברית מאד ברור. בכל מקרה הנה הדרך להכנס לשנתון של מדעי התזונה כנסי ללינק הזה בחרי "קריאה רציפה מתוך תכנית הלימודים" ולחצי "המשך" בחרי פקולטה "חקלאות" חוג "מדעי התזונה" ואז "המשך" תואר "בוגר" מסלול "מדעי התזונה" ותקבלי את הסיליבוס של כל הקורסים הנלמדים. תוכלי בשנתון להכנס ללינק על כל קורס ולקרוא קצת רקע עליו
 
למעלה