מדרש אשאביאלף במדבר, עליה ו, יסוד בשבוע

danielginerman

New member
מדרש אשאביאלף במדבר, עליה ו, יסוד בשבוע

במדבר, עליה ו, יסוד בשבוע. במ' ג,מב: "ויפקד משה, כאשר צוה י-הוה אתו, את כל בכור בבני ישראל".
השגחה פרטית של הבורא מוטלת על כל אחד ואחת מברואיו. בראש הנבראים, יש את המדבר. ובתוך המדבר, בבחינת שרי אלפים להאיר את הדרך לתיקון העולם, את בני ישראל, כורתי ברית התורה עם הבורא ית'. ועוד בתוכם, הן את שבט לוי, הן את הבכורות (כלל הדבר: הקדושים מאת ה', וצדיקים חסידים בכללם), המחברים עולמות למען הכלל. וככל שעולים בסולם האחריות על הכלל, נעשים היחידים הכי חביבים, כי נתיניהם מובלים על ידם. "ויפקד משה, כאשר צוה י-הוה אתו, את כל בכור בבני ישראל" = 2884, כי כל אחד מוכר ומזוהה לפני המלך, אפילו בין אלפי ורבבות חילותיו: [ש"ב יא,ו] "וישלח דוד אל יואב: שלח אלי את אוריה החתי; וישלח יואב את אוריה אל דוד". כי כל אורחות העולם פועלות לפי אותם דפוסים לרוחב כל הבריאה: כל מעשה אשר תעשה יצור אין ספור תולדות עד עולם, כל מילה אשר תוציא מפיך תתגלגל עד אשר לא תדע מה תלד ביומה, [יש' מח,יט] "ויהי כחול זרעך, וצאצאי מעיך כמעתיו (כמעותיו), לא יכרת ולא ישמד שמו מלפני" אלא שכל אחד ביחודיות שלו עושה מה שאין שיעשה מלבדו, ומוליד תחתיו, ולב אבות על בנים ולב בנים על אבותם. על כן, [ירמ' י,א] "שמעו את הדבר אשר דבר י-הוה עליכם, בית ישראל": כמידת היסוד בתיקונה, יאזן האדם את החסד שבו עם גבורותיו וימתיק דיניו ברחמיו, ומידת הנצח תתמזג בהוד, עזות בהיאחזו באמת כנגד העדפת תפקיד העלוב מפני תפקיד המעליב, וענוה מפני השלום לפני כל. [יח' ג,יב] "ותשאני רוח, ואשמע אחרי קול רעש גדול: ברוך כבוד י-הוה ממקומו". ונועם ה' וכבודו שורים עלינו, ומעשה ידינו מכונן, מעצב, מעמיד אותנו; ומעשה ידינו, הזה שאנחנו הולכים ונבנים באמצעות מעשינו, נותן עז לא-להים: פותח ומרחיב את הצינורות הממשיכים מאורו עלינו.


**************************
הקבוצה שלנו בפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/toratmashiach/
הבלוג שלנו: http://titularesdetorah.blogspot.com/
אם ברצונך לקבל את ההתבוננות היומית באמצעות הקבוצה המיועדת בווטסאפ, בקש למספר 0523066459 את הצרפותך לקבוצת "מדרש אשאביאל"
אנו עושים גם ניקוי בעופרת יצוקה, לביטול כח עין הרע וכישופים. המידע, וההזדמנות להזמין לעצמך עבודה נאמנה שלרוב הסיכוים תשנה את חייך מיד: https://www.facebook.com/ainharavekishuf/app_208195102528120 
ואם נכון בעיניך לעזור לנו לקיים את השליחות אשר לקחנו באהבה על עצמנו, ברוכה הבאה תמיכתך באמצעות פייפל. אם באפשרותך, יתן לנו הרבה נחת שתעשה מנוי זעיר לפרנסת השעות הרבות אשר אנחנו מקדישים כל יום בשמחה להתבוננות זו.
תרומה חד-פעמית: http://goo.gl/lRDiAw
המנוי: http://goo.gl/Snh7JU
***************************
 
במרחב הדיבורים

יש מכל המילים שמנדהוא מדבר , שבו מבקש ה-יהוה להרוג את משה ,
דהיינו את 6 רמות ה- מה הנמשכות מגוף האור המתגשמות ,ובו אתה מאבד את כוח החיות
דהיינו שרי אלפים , או ה-א הפועלת ומחיה מכל המילים שמנדהוא מדבר ,
כי רוב הזמן הוא מדבר שטויות פסיכולוגיות של פירושי תורה אם היבט רגשי מבין , או דברי חול .
ותרגום להדיוט :
כאשר אתה אומר לכולם אהלן חברה מה העניינים , או שאר דיבורים מהחול , אין בזה שרי אלפים או חיות .
דהיינו הפעולה המחייה התואמת את 7 רמות מגוף האור לעור , ששישה מהם נקראים מה מתגשם (ש) =משה .
דהיינו דיבורי פנים , ואתה יכול להשתדל כמה שאתה רוצה בפילוסופיה יהודית ותלמוד , וזה לא יעשה כלום ,
עד שיהיה תיאום בין רמות ה-מה המתגשמות דהיינו משה , ומינוי השרי אלפים , דהיינו בעלי כוח המחיה שלך ה-א
ולא מינוי פוליטי פסיכולוגי פרשני , אלא הוצאה מהכוח אל הפועל של דיבורי המשכת האור הפנימי ,
ולא סתם להגיד רק מילים מהתורה כמו הרב קוק שרק דיבר לשון קודש , אלא לדעת מתי זה תואם ל-7 רמות .
ומשם מחיה ומכוון את חיות העם ומכוונו ביודעין של תורה ובחירה בחיים .
ומכאן הגישה לבכור , בכור = ב- בבריאה - כ-ככוונה שנשכחה (או מה שהמודע ההכרתי שלך זוכר כרגע לעומת כל השאר שאתה לא זוכר בזה הרגע
דהיינו מיקוד ההכרה מסך מה עשיית בחייך ) - ו- המתקיים , ר- ויורד .
דהיינו יחס ה-א לכל שאר המלל שאתה מדבר .
ומה מחייה מסך שטויות הפרשנויות ההזויות של כל פסיכולוגיה אישית שיכלית פרשנית .
ראה פרשנויותך וגישתך .
כאשר הלוי מייצג מייצבים בתוך שאר המילים שאתה אומר ומפרש , דהיינו היכן אתה פורס אפליקציות אינטראקטיביות אם שאר הבריאה .
והיכן ה-א זורמת עליהם , ומחיה לך סיטואציה של תרגום ונושאות מילותיך של החול או דיבורי ופרשנויות הסרק .
ואז המשכת החיות לתוך הדברים ומשם ההכוונה והמשפט וההנהגה ,לעם ומה אומרים ועושים ופועלים ,
ואם קומות של יישוב דעת הפעלות ליישום טכני של מעשים ,
שאר פרשנויות ללא זה זה חרטא ברטא ומשום דרכי האמורי ,
עיצה לך חפש מישהוא שהוא שר אלפים , או כשאין חפש לוי בבית כנסת .
ותתייצב משם .
שאר פרשנויות אם כל היופי והחוכמה לא שוות כלום .
מה לעשות ללא חיבור לשטקר המאוורר לא יעבוד .
דוד
 
אחרי כותבי זאת

בחנו את הרב קוק והוא עבר בהצלחה את התאימות ל-7 רמות ה-מה , כמו שרי אלפים .
אז הרב קוק כשר . וכן דרכו .
ואז פרשנותו תקיפה ,
וביינתים רק שני אנשים עברו את מדרש אשבאל בתאימות , ואתה צריך לצטט את שמם לתת תוקף ,
דוד
 

danielginerman

New member
מהותו של אשאביאל

בטוח מדבריך שבאמת ראית את הגשר הבנוי מהשם משה אל השם הקדוש אשאביא"ל (ראה בשרשי השמות של הרמ"ז, וכן כל הרמזים באשר הוא התגלמות ספירת הדעת בפועל), אשר שניהם בגימטריה 345, הממוצע בין "בורא עולם" הנשגב והנסתר לבין "מלך מלכי המלכים" המולך בפועל בגילוי פנים.
לא הבנתי מי בחן את הרב קוק לפתע, ומי הם שני האנשים אשר "עברו את מדרש אשאביאל בתאימות" כדבריך. אשמח להסבר.
בברכה,

דניאל
 
למעלה