מהירות מיטבית בנוסחת ה RACE

ג ל נ ט י

New member
מהירות מיטבית בנוסחת ה RACE

חגי, מדדתי את המהירות הממוצעת של הטיסה המשותפת שלנו באותו יום (10-אוג-2002) מזיכרון לעפולה (שם המשכת למבוא חמה וצמח). מרגע שיצאנו (ענין חשוב מאם אם מודדים אייר-סטארט) מזיכרון עד שנחתתי, הענין הסתכם ב 30 ק"מ על שעה ו 7 דקות. באותה טיסה למדתי שיש לך סבלנות גדולה, וקצב שמתאים לאותה סבלנות. מכאן אפשר ללמוד כי המהירות המיטבית בנוסחת ה RACE צריכה להיות לפחות 30קמ"ש (ואולי מומלץ אפילו יותר ... 35) ולהלן הסיבות: - לא התחרנו מול אף אחד אחר - יש גולשים עם קצב מהיר משלך (אילן, גיא, ועכשיו כאלה עם גלשן שסוגר 120 על השעון ... כשאנחנו נתקעים ב 50). - אין קנסות על מהירות מיטבית גבוהה, אבל יש קנסות לכולם על יום שבו מישהו (ויהיו כאלה) שיעברו את המהירות הזו. - רוב הטסקים שלנו הם עם הרוח (בצלעות צד עד כדי עם הרוח ממש) ואנחנו חיים במדינה של רוחות (בלי עין הרע) יחסית למקומות אחרים בעולם של המהירות הזו סבירה (ואין שם רוחות). - לא רצוי להמליץ על נתונים שמתאימים לקצב האישי שלך, כי אז אם מישהו יהיה יותר מהיר מהקצב הזה כולם יקבלו קנס (וזה כאילו לתפור את התחרות לעצמך). טוב, עכשיו אפשר לשרשר כאן ויכוחים בין כולם... :)
 
ההצעה האחרונה שלו היתה מרחק 30

על זמן 1 זה 30 קמ"ש לא? וחוצמזה אני לא טס יותר מהר מחגי בינתיים...
 

חגי זיו

New member
שוב אתה שוכח שהטסקים לא יהיו עם הרו

באותה טיסה טסנו עם הרוח כל הזמן!
 

ג ל נ ט י

New member
זהו בדיוק

מספיק טסק אחד של עם הרוח והדי ולידיטי בקנטים - אין סיבה לכך. מהירות מיטבית היא לא מהירות ממוצעת, וכשמה כן היא - הזמן הכי מהר שמעליו היום יחשב "קל מידי" ולכן כולם יקבלו קנס אם מישהו עבר את המהירות הזו. אין קנסות על מהירות איטית מכך, ובכל מקרה יש עוד גורמים שמשפיעים על הדי ולידיטי.
 

חגי זיו

New member
זהו בדיוק

שטסק עם הרוח הוא טסק קל ובדיוק בגלל זה צריך להוריד את הניקוד לטסק כזה! בדיוק בשביל זה יש הפחתה בניקוד!
 
למעלה