התשובה השנייה שלו היא הנכונה - זה הסכם שכזה מימי השייכות של אלעל למדינה. כיום אין כזה הסכם. ובכלל - כיום בורוביץ' מאמין שצריך למכור את כל המטוסים ולחכור אותם מחדש, ואז אין לו הגבלות מסויימות (שוב, גם בגלל שהוא פרטי).
אז ישקיעו כסף בהכשרה. ואל תתווכחו עכשיו בבקשה שהכשרה וציוד עולה עוד כסף - כי לא אתם ולא אני בדקנו את כל התוצאות של כזה דבר ויש 1001 גורמים שיכריעו את המחיר. אז.. אולי תוך כמה שנים ... אולי !
רוב המועסקים באייר-באס הם צרפתים..., אנחנו יודעים טוב מאוד מה הצרפתים חושבים על ישראל, אז למה לתת להם תעסוקה? מה גם שאני סומך יותר על המטוסים של בואינג, לא מנתונים ולא מכלום, פשוט סומך על בואינג
אתה סותר את עצמך כאן. בהתחלה אמרת שהישראלים לא הוכשרו לאיירבאסים ואחרי זה אתה אומר שאתה לא רוצה איירבאסים בגלל שהמכונאים צרפתים ? מה ?! הרעיון הוא הכשרת עובדים, אז מה אם מי שעושה את ההכשרה הוא צרפתי ? אז מה ? אני לא חובב צרפתים גדול אבל אני לא מבין מה כאן הבעיה ... לילה/בוקר טוב !
לא אני רשמתי בנוגע להכשרה, אני זה שסה"כ שאל את השאלה... ולא דברתי על המכונאים, דברתי בכלל על איפה שאייר-באס מיוצרים, בצרפת..., ומה לעשות אני לא רוצה לתת תעסוקה לצרפתים. מתן.