מחפש אלוהים
New member
מהי מהות החיים והקיום שלנו?
אז אתם מאמינים בישוע המושיע שלכם או קיי אבל למה נבראתם בכלל? למה האדם נברא? אשמח לשמוע תשובות הנה מאמר של משיחי אמריקאי בנושא שהיא די הגיונית לטעמי מטרה הבסיסית של מלכות האלוהים היא לתת לו הוד והדר עד שימלא כל העולם לדעת את כבוד יהוה "כמים יכסו על-ים" (חבקוק ב 14) זאת שיא מטרת האלוהים: "אולם חי אני וימלא כבוד יהוה את כל הארץ" (במדבר יד 21) כבוד לה' אומרת שתושבי העולם יעריכו, יהללו ויעתיקו את תוכנות הצדקות שלו אבל שכל העולם יהיה במצב כזה גם האדמה תשתקף את זה. לכן ענוים יירשו-ארץ (במלכות) והתענגו על-רב שלום (רוחני) (תהלים לז 11) ולא רק להנות מחיים קלים "הרעבים והצמאים לצדקה... ישבעו בצדקת מלכות (מתי ה 6) תקוות חיי עולם מנוצלת לפעמים בתור "גזר" כדי לעניין אנשים בנצרות אבל קבלת חיים אלה צריכה להיות משנית לסיבה הממשית של להיות במלכות, וזאת לכבד את האלוהים. בזמן שנשאר לאחר הטבלתנו נצטרך לפתח הערכה של זה, בשביל כותב שורות אלה רק לחיות עשר שנים בשמחת שלמות מלאה ומצפון נקי כלפי אלוהים כבר כדאי כל הצרות של חיים אלה. שמצב זה ישמיך לעולם מדהים ממש ולוקח אותנו מעבר להבנה אנושית. אפילו אם נחשוב רק על הצד הפיזי, להיות במלכות האלוהים צריך להיות לנו מוטיבציה עליונה לבוז ליתרונות וחומרנות של העולם הזה במקום לדאוג לעתיד המידי ישוע הציע "בקשו בראשונה את מלכות אלוהים ואת צדקתו ונוסף לכם כל אלה" (מתי ו 30-34) כל דבר שאפשר לדמיין ולחתור לו עכשיו לא ניתן להשוות להגשמה הסופית של היות במלכות שמיים נצטרך לבקש "צדקת אלוהים" זאת אומרת לפתח אהבה לאופי האלוהים אשר אומרת שאנחנו רוצים להיות במלכותו כי צדק תכבד שם כי אנחנו רוצים להיות שלמים מבחינה מוסרית ולא בגלל שאישית אנו רוצים להימלט ממות ולחיות חיים קלים לעולם. יותר מדי פעמים תקוות הבשורה מיוצגת בדרכים אשר פונים לאנוכיות אנושית. ברור שמוטיבציה שלנו במלכות משתנה מיום ליום. מה שמוצג כאן הוא מצב אידיאלי עדיפות ראשונה היא ללמוד את הבשורה ולהראות הכנעתנו בטבילה עם רצון של משמעת לאלוהים באהבה. הערכתנו של התקווה אשר אלוהים מציע וסיבותינו המדויקות לרצות להיות במלכות יגדלו אחרי שנטבלנו.
אז אתם מאמינים בישוע המושיע שלכם או קיי אבל למה נבראתם בכלל? למה האדם נברא? אשמח לשמוע תשובות הנה מאמר של משיחי אמריקאי בנושא שהיא די הגיונית לטעמי מטרה הבסיסית של מלכות האלוהים היא לתת לו הוד והדר עד שימלא כל העולם לדעת את כבוד יהוה "כמים יכסו על-ים" (חבקוק ב 14) זאת שיא מטרת האלוהים: "אולם חי אני וימלא כבוד יהוה את כל הארץ" (במדבר יד 21) כבוד לה' אומרת שתושבי העולם יעריכו, יהללו ויעתיקו את תוכנות הצדקות שלו אבל שכל העולם יהיה במצב כזה גם האדמה תשתקף את זה. לכן ענוים יירשו-ארץ (במלכות) והתענגו על-רב שלום (רוחני) (תהלים לז 11) ולא רק להנות מחיים קלים "הרעבים והצמאים לצדקה... ישבעו בצדקת מלכות (מתי ה 6) תקוות חיי עולם מנוצלת לפעמים בתור "גזר" כדי לעניין אנשים בנצרות אבל קבלת חיים אלה צריכה להיות משנית לסיבה הממשית של להיות במלכות, וזאת לכבד את האלוהים. בזמן שנשאר לאחר הטבלתנו נצטרך לפתח הערכה של זה, בשביל כותב שורות אלה רק לחיות עשר שנים בשמחת שלמות מלאה ומצפון נקי כלפי אלוהים כבר כדאי כל הצרות של חיים אלה. שמצב זה ישמיך לעולם מדהים ממש ולוקח אותנו מעבר להבנה אנושית. אפילו אם נחשוב רק על הצד הפיזי, להיות במלכות האלוהים צריך להיות לנו מוטיבציה עליונה לבוז ליתרונות וחומרנות של העולם הזה במקום לדאוג לעתיד המידי ישוע הציע "בקשו בראשונה את מלכות אלוהים ואת צדקתו ונוסף לכם כל אלה" (מתי ו 30-34) כל דבר שאפשר לדמיין ולחתור לו עכשיו לא ניתן להשוות להגשמה הסופית של היות במלכות שמיים נצטרך לבקש "צדקת אלוהים" זאת אומרת לפתח אהבה לאופי האלוהים אשר אומרת שאנחנו רוצים להיות במלכותו כי צדק תכבד שם כי אנחנו רוצים להיות שלמים מבחינה מוסרית ולא בגלל שאישית אנו רוצים להימלט ממות ולחיות חיים קלים לעולם. יותר מדי פעמים תקוות הבשורה מיוצגת בדרכים אשר פונים לאנוכיות אנושית. ברור שמוטיבציה שלנו במלכות משתנה מיום ליום. מה שמוצג כאן הוא מצב אידיאלי עדיפות ראשונה היא ללמוד את הבשורה ולהראות הכנעתנו בטבילה עם רצון של משמעת לאלוהים באהבה. הערכתנו של התקווה אשר אלוהים מציע וסיבותינו המדויקות לרצות להיות במלכות יגדלו אחרי שנטבלנו.