מהכיסא של הבר...

dimonj

New member
מהכיסא של הבר...

כתבתי את זה כלקוח מאוכזב, יצאתי אתמול עם בחורה לפאב במרכז (לא רוצה להכפיש את המקום אז לא אגיד את שמו) ישבנו על הבר, מחירים סבירים, דיספלי לא רע בכלל, שוחחנו בנעימים כשברקע התנגנה מוסיקה אלקטרונית, מקום מעוצב מאוד יפה ונוח מאוד קוזי והיה דיי מלא, בקיצור הכול היה יכול להיות אחלה חוץ מהשרות הזוועתי שקבלנו . בעקבות זה החלטתי לכתוב כאן כמה דברים: 1.התפנה מקום על הבר ואנשים ישבו, לפני שאתם מגישים את התפריט או שואלים מה תזמינו נגבו את הבר ורוקנו את המאפרה לא בא לי להיות דבוק לבר כל הערב. 2.הגשתם תפריט גם שלא יהיה דביק ומגעיל. 3.אפילו שיש לכם הרבה עבודה על הבר תהיו הוגנים וטפלו בלקוחות לפי התור ולא מי שצועק חזק יותר. 4.להיות זריז ומועיל זה לא אומר להיות חוצפן וברוטלי . 5.בקשו ממכם משהו ואתם לא מכירים או אין לכם את אל תנסו לדחוף משהו אחר ולהגיד שזה אותו הדבר או במקרה יותר גרוע שזה זה. 6.אם אתם רוצים למכור משהו תעשו את זה כמו שצריך ואם אתם ממליצים על משהו אז תנסו לקלוט את טעמו של לקוח ולא העיקר לדחוף. 7.לפחות אותי בקורס לימדו ששליש התחתון של הכוס של הברמן ושני שלישים העליונים הם של הלקוח. 8.אל תדחפו את הפיה של הבירה לתוך הכוס ובטח לא את האצבעות. 9.אני לא אוהב לשתות מכוס שבורה/מלוכלכת מה איתכם? 10.לא אם לא בקשתי קרח במאלט שלי אז אני לא רוצה אותו שם. 11.אם לא מזמינים אותכם לשתות אז אל תדחפו ותזמינו את עצמכם(או לפחות תזמינו גם את הלקוח). 12.בטח שלא תדחפו לזוג. 13. אני יודע שלסוס שקבלת במתנה לא בודקים שיניים אבל עדיין אם בא לכם להזמין את הלקוח או לפנק אותו במשהו אז שאלה לא יהיו שאריות מהבון שלא יצא או וודקה אם כל הערב שתיתי וויסקי. 14.שמעתם שיחה על הבר תהיו נייטרלים ואל תתערבו אם לא שאלו אותכם . 15.לפני שאתם מפנים את הכוס תשאלו גם אם היא נראת לכם ריקה זה יכול למנוע אי הבנות מיותרות. 16.בחורה יפה בא לכם לפרגן ולהחמיא לפחות תעשו את זה לא מול בן זוגה אחרת הוא יכול להתעצבן. 17.פלירינג זה נחמד אבל זה לא מה שעושה את הברמן. 18.אל תהיו אובססיביים למאפרות לא צריך לחכות עד שהבדלים יתחילו ליפול בחוץ אבל גם אל תרוקנו אותה עם כל איפור סיגריה. 19.ואם אתם רוצים להדליק סיגריה ללקוח תזהירו אותו לפני ואל תשרפו לו את הגבות. 20. זה לא מצגת אתם יכולים לפנות קצת מהכוסות והצייסרים ריקים מהבר. 21.במיוחד לאלה שעובדים במועדונים גם אם זה שקל עודף תשאלו לפני שאתם זורקים אותו בחוצפה לתוך הכוס של הטיפים. 22.תשמרו על הגיינה אישית ואם נחתכתם שימו פלסטר לא בא לי בלאדי. 23.אנשים שיושבים על הבר הם באו לשתות ולא להיות שליחים וכל שניה להעביר משקעות או עודף לשורה שניה. 24.אם קבלתם כרטיס אשראי אל תעשו פרצוף לפני שסגרו איתכם חשבון לגמרי ו/או באו ללכת. 25.לקוח שבא לפאב בזכותו יש לכם עבודה הוא זה שמשלם לכם משכורת בסופו של דבר, אז תנעימו את שהיותו בפאב ותגמרו לו ללכת עם חיוך ולחזור לשם בעתיד(כמה מוזר הוא לא יהיה הוא עדיין לקוח) אל תשכחו שאתם נותני שירות שאנשים משלמים עליו הרבה כסף. סליחה על הטעויות אם יש,אם שכחתי משהו שמעצבן אותכם כשאתם יושבים על הבר-מוזמנים להוסיף אחלה שבוע לכולם.
 

obbb

New member
עם הרוב אני מסכים עם כמה לא...

5-6 - לא תמיד. רוב הברמנים ברוב המצבים מבינים יותר מהלקוחות. רוב הלקוחות מקבלים את זה שהברמן מבין יותר מהם וסומכים על ההמלצות שלו. לפעמים יש מצבים שהברמן צריך לדחוף מוצר גם אם זה נראה לו או לא. לא תמיד יש זמן לקלוע לטעמו של הלקוח, אני לא יודע אם וכמה היה לחץ, אבל בלחץ כמובן שאי אפשר להקדיש דקה לנסות לראות מה הלקוח אוהב. אני עבדתי בבאר שאומנם לא הכי איכותי והלקוחות לא הכי איכותיים (בלשון המעטה) אבל לפעמים אם תגיד ללקוח פשוט "אין גולדסטאר" הוא יתבאס ולא ירצה או יזמין משהו אחר או לא יזמין בכלל, לעומת זאת אם תגיד לו "טובורג רד זה כמעט אותו דבר" או משהו בסגנון רוב הסגנון שהוא יקח טובורג רד (אלא אם כן זה לקוח נאמן של גולדסטאר שמכיר ויודע שהיא יותר טובה...) וזו הייתה רק דוגמה. כמובן שצריך טאקט ולדעת איך לדחוף מוצרים אבל לפעמים חייבים לסיים סחורה שעוד מעט פג תוקפה או שחלילה כבר מקולקלת (קרה לי...) וחייבים להעיף כמעט בכל מחיר. 8 - תתפלא אבל לא כל הברמנים יודעים שזה פסול. במקומות שעבדתי בהם כל הברמנים עושים את זה ואף אחד לא העיר על זה. עכשיו איפה שאני עובד אפילו לא עושים הרצה לבירות. לפעמים זה פשוט חוסר ידע. 13 - לא מסכים בכלל. עדיף לפנק לקוח שמגיע לו במשקה שלא יצא מאשר לזרוק לפח. במקום שדוגל בפינוקים ללא קשר, יוציאו אותם ללקוחות שמגיע להם, במקום שמשתמש במשקאות שלא יצאו כי פשוט חבל לזרוק ואפשר להרוויח חיוך וכמה גרושים טיפ על הדרך, אז למה לא? אם שתית קוניאקים כל הערב אתה מצפה לפינוק בצורת קוניאק? 21 - בעקרון אני מסכים, וגם אני אף פעם לא זרקתי אלא עשיתי הכל חוץ מזה, אבל במצבים כאלה אני מדגיש חובה להיות חוצפן כי בלי זה פשוט יהיה רבע מהטיפים שעשית בעזרת החוצפה. מסיבות זה לא בארים שמובן מאליו שמשאירים טיפ... צריך להלחם עליהם. 25. מסכים לכל מילה.
 

dimonj

New member
מי שלא יודע לא טיפש,טיפש מי שלא שואל

לא הבנת את מה שבאתי להגיד הכוונה שלי הייתה אחרת,לא מזמן באילת בקשתי בלק ג'ק הוא לא הכיר אז טען שאני מתבלבל שאין דבר כזה ומה שאני רוצה זה בלק לייבל או ג'ק דניאלס לא עניתי ופשוט הזמנתי משהו מהתפריט במקרה אחר ישבנו בפאב עם פוטנציאל אדיר בחוף הים ושאלתי איזה בירות יש רציתי משהו קיצי קליל מוגז בתשובה קבלתי שיש מבצע על לף.גם למכור צריך לדעת-זו גם הסיבה שלא שמים ברמן חדש בפרונט אם ברצונך להתקדם אז תהיה עם הטובים ולא עם אלה שימשכו אותך למטה ,זה מראה על חוסר מקצועיות וניהול כושל מה שמונעה מלקוחות איכותים לבוא. אם זה פינוק אז שיהיה מהלב ואם זה עצם אז לנדבות לא זקוק (לפחות הרגשתי אבל אחד אחר אולי יקח את זה אחרת-אותי זה מעליב). יש דרך להוציא טיפ מהלקוח שלא כוללת גניבה.
 

rustynail

New member
מה זה "בלק ג'ק"?

פייר גם לי אין מושג..... למרות שמספר אנשים נשבעים שיש כזה וויסקי...... הכי קרוב שמצאתי זה איזה משחק קלפים
וויסקי מאוד זול...שלא תואם את ההגדרה של מי שחיפש. וקוקטייל ע"ב וויסקי, ליקר קפה,קוואנטרו ומיץ לימון... אם לזה התכוונת אזתגיד לי...זה טעים? ולפני שנים הייתי מוציא בשאט ג'ק על קלואה, אולי זה?
 

dimonj

New member
גם לי אין מושג בהרבה דברים

אבל אני לא מכחיש אותם במצח נחושה, לא יודע לגבי וויסקי,לגבי הקוקטייל מה שאמרת רק על בסיס ברנדי(לפחות ככה אני מכיר אותו) ויש עוד נוסף שזה ג'ק שנמזג על קליפות לימון מרוסקות עם סוכר(ולו הייתה כוונת המשורר) ואני אוהב להוסיף לזה וורמוט מתוק קוקטייל חביב וקליל להתחיל איתו את הערב
 

obbb

New member
תגובה

בסדר להתווכח עם לקוח שמשהו לא קיים כמובן שזה לא לעניין, גם אם אני חושב שלא, אני מן הסתם אתן קרדיט ללקוח ואצא מנקודת הנחה שאולי הוא יודע על מה הוא מדבר. לגבי המבצע על הלף, שוב, לפעמים יש מוצרים שצריך להעיף בכל מחיר, ורוב הלקוחות לא יחשבו שאולי זה לא קליל וקיצי ויקבלו את זה בתור המלצה. עבדתי בערב ספציפי שהיינו צריכים להעיף חבית ויינשטפן שהייתה "לא בשיאה" אז אין מה לעשות כל לקוח דחפנו לו ויינשטפן אם זה מה שהוא התכוון להזמין וגם אם לא, כי זה מה שרצו שנעשה. לגבי פינוק - אני מצטער. פינוק זה אקסטרא, לא משנה אם זה ערק, אם זה שארית מרגריטה שנשארה, או אם זה XO. לא חושב שיש סיבה להתלונן, וברמן הוא לא נדבן שתורם לארגוני צדקה שצריך להביא מהלב. חוצמזה אל תשכח שאתה ברמן, ואתה לא הלקוח הממוצע, 1001 דברים שהפריעו לך לא יפריעו ללקוח רגיל. אגב, לגבי פינוקים, לא יצא לי לעבוד במקום שנותן סמכות לברמנים לפנק (למרות זאת משום מה לקוחות חושבים שכן יש לברמן יד חופשית) והייתי עמוס בהמון לקוחות "פנק אותי" ברמה מאוד קיצונית שפיתחתי מדיניות פינוקים ממש נאצית, וגם לפעמים שאני יכול לפנק, לפעמים אני מעדיף שילך לפח איזה משקה או שארית (או לא להשתמש בסמכות זמנית או ספציפית) מאשר לפנק לקוח שלא מגיע לו. (ואני לא מצפה שיעשו לי גלגלונים על הבר)
 

dimonj

New member
כל דבר שנעשה מהלב הוא הרבה יותר טוב

ברמן -פילונטרופ למה לא. ברוב המקומות שעבדתי סמכו על שיקול דעת הברמן,פינוקים בד"כ מהספיד במקרים קיצונים זה משהו אחר, דרך אגב תמיד העדפתי להתחיל מהבונים כדי ללמוד את הלקוחות והתפריט היוצא.
 

maxfain

New member
שמע חבר

בגדול, אני מבין אותך. בתור אנשים שבאים מהתחום אנחנו הרבה יותר נחשפים לדברים שלעיתים לקוח ממוצע לא היה חושב עליהם בכלל, אני לא מדבר על שירות מזעזע או בלתי סביר שכל אזרח חביב היה חושב שמשהו לא בסדר אלא על כמה מהסעיפים שלך. ללא הספק נושא השירות לא מודגש מספיק בהרבה בתי עסק בארץ, לא חסר ברמנים ומלצרים כושלים.. באמת שלא חסר, אני אפילו חושב שלפחות מחצית אם לא יותר הם בלתי נסבלים.. אבל שמע, זה רק אני.
 

nunimon

New member
../images/Emo45.gif ח"ח על ההשקעה...

מסכים ומחזק. הייתי מתחיל עם 25 כסעיף 1. לקוח מגיע לבר כדי לבלות, ולא כדי להשאיר לכם טיפ, כמו שהרבה נוהגים לחשוב. הטיפ זה ערך שולי שבא להגיד תודה, והוא לא מובן מאליו. מה אומרים המומחים? אפשר להגיע ל100 טיפים לברמן המושלם....?
 

rustynail

New member
זה לא בדיוק "טיפים" מה שנכתב שם.....

זאת ביקורת ולא בונה.... אני מניח שהחוויה הותירה רושם עז שלילי אבל אני בכל זאת הייתי רוצה לדעת את שם המקום....סקרנות... בכל מקרה לרטון זה כיף ולהוציא גם על המקלדת זה מעולה.... אני חושד שכאשר עבדת בתחום את יוצר לעצמך סטנדרט ביקורת יותר גבוה מלקוח שלא מהתחום(בכל תחום) אני הרבה מאוד פעמים ממש סובל משירות לוקה בחסר ומה שבעיני מזעזע בעיני מישהו אחר סביר ואף טוב... לא ראיתי סעיף אחד שלא נראה לי בסיסי לברמן מוצלח ובעל ניסיון וחלקם לבן אדם באשר הוא.... אבל לא חסרים לא יוצלחים וחדשים בעבודתם במיוחד בתחום כזה מלא פרוטקציות ושמתבסס על מראה חיצוני ורק הטובים באמת לדעתי שורדים לאורך זמן.... הפחות טובים מחליפים מקומות כל דקה או נסחבים על ידי אחרים. לסיכומו של עניין: מקום שמגלגל כסף בת"א שזמנו קצוב יעבוד במקסימום יעילות לכסף לטווח קצר ולא לשימור לקוח לטווח הארוך....והברמן יודע את זה ולכן ימקסם את עצמו לכיוון הזה, כי כשהמקום חם הלקוח הלא מרוצה רק עומד בדרכם של 15 אחרים שמתים לסבול במקומו!
 

obbb

New member
מסכים לגמרי

זה למה שאני צריך לחכות לפעמים בתור בבר עם דברים קצת חופרים יותר מאשר לתת צעקה "תן לי קרלסברג" אז אני ממתין בסבלנות כי אני יודע שבלחץ לא תמיד הרוב עובד בצלילות ולא כולם סופרמנים. ומה לעשות עדיף כמות על איכות מבחינת לקוחות.
 

nunimon

New member
הכל עיניין של איך מסתכלים על זה, לא? ../images/Emo8.gif

הוא סבל שם, אתה סבלת במקום אחר, ואני סבלתי במקום שלישי. אפשר למצוא את המכנה המשותף - וכשנגיע למקום הרביעי - אולי מישהו שם יקרה את זה, ויבין מה לא לעשות. פשוט לקחתי את זה צעד אחד קדימה.
 
עם חלק מהדברים אני מסכימה, אבל

אני מוכנה להתערב לפי חלק מהדברים שלמרות שעשית קורס ברמנים לפי מה שאתה אומר, לא עבדת בזה יותר פעמים ספורות, אם בכלל. אז זה מה שיש לי להגיד על מה שנכתב: 3.אתה בבר, לא בסופר פארם, אין פה מספרים שהולכים לפיהם. מן הסתם כברמנית במשמרת אני אשתדל פחות או יותר להתייחס לאנשים לפי הסדר שבו הם ביקשו ממני, אבל בזמן לחץ אתה לא תמיד יכול לעקוב ולזכור מי ביקש קודם ובתור לקוח אתה צריך להבין שהברמן משתדל לעשות כל מה שהוא יכול, הוא לא מתעכב כי הוא לא רוצה למכור לך, אלא כי הוא עמוס בעבודה, ועם כל הכבוד לזה שאתה צמא עכשיו, אתה לא היחיד, אז תחכה עוד רגע בסבלנות, ברמן הוא לא רובוט ואין לו זכרון של מחשב. 13.כמו שאמרת, לא בודקים את השיניים של סוס שמקבלים במתנה. החליטו לפנק אותך? מגניב. לא מתאים לך? תגיד תודה אבל לא תודה. רוצה משהו אחר? תשלם עליו. פינוק מקבלים, לא מבקשים! 21.בתור מישהי שעבדה במועדון, אני יכולה להגיד לך שאם הטיפ הוא פחות מ-10 אחוז ותחזיר אותו כעודף, לא תראה ממנו שקל. אין מה לעשות, המשכורת של ברמן ברוב המקומות היא טיפים. עבדתי על מסיבה פעם, 1500 איש, החזרנו עודף... הרווחנו 10 שקל לשעה. בשביל 10 שקל לשעה לא היית יוצא מהמיטה, שלא לדבר על לפרפר כמו מטורף בתוך בר על 1500 איש. אתה רציני איתי שאתה מהאנשים האלה שרוצים את השקל עודף שלה בחזרה? זה דוחה בעיני. 25.יש סוגי לקוחות שאני לא רוצה על הבר. אחד הסוגים הם אנשים ממורמרים שמעבירים ביקורת על כל דבר כאילו הם היו יכולים לעשות את זה יותר טוב. "אל תשכחו שאתם נותני שירות שאנשים משלמים עליו הרבה כסף" - אנשים משלמים הרבה כסף לבעל המקום, על השתיה, על האוכל, על האוירה, התאורה, השכירות, הדי ג'יי... להשאיר 5 שקלים לברמן שכל הערב דאג לכם ושירת אתכם זה לא הרבה כסף. בכל מקרה, כמו שאמרתי, יש דברים שאתה צודק בהם. יש דברים שנשמעים לי סתם כהתבכיינות של אדם קטנוני. מקווה שתהנה בבילוי הבא שלך יותר.
 

obbb

New member
תשובה...

צריך לעשות הפרדה גמורה בין מועדון / דאנס בר בפיק לבין בר יותר רגוע שלברמן יש זמן לשירות טוב ואמיתי. בכל אופן לעניין אי החזרת העודף אני לא מסכים בכלל... מילא להפעיל עליו לחץ לשים בטיפ... מילא לשים ת'יד מעל הכוס ולתת מבט של "אני שם ואין לך מה לעשות בנידון" ולחכות להנהון... אבל בכל זאת זה כסף של אנשים ולא חסרים אנשים שזה כל כך מעצבן אותי (גם אותי) שפרנציפ לא ישאירו טיפ רק בגלל הקטע הזה. לא חסרות שיטות להשאיר את העודף בתור טיפ מבלי פשוט לשים אותו בכוס... עם כל הכבוד לכסף יש גבול לטעמי.
 

dimonj

New member
הפסדת

בחודש הבא אני יהיה בתחום 5 שנים ,הייתי ברמן,ניהלתי ברים,ואפילו זכיתי להיות בעל עסק של בארים לאירועים חסכתי מספיק כסף לטיול,רכב ו4 שנות לימודים אבל כל זה לא רלוונטי 3.אמרתי היו הוגנים –אין מה לעשות אני לא מספיק ברברי כדי לצעוק להידחף לשרוק או במקרים קיצונים אף לזרוק דברים,אז אם ראית אותי לפני האינדיאני הזה שצועק לך "בובה תביא בלק ושימי הרבה אה ואני אפנק אותך גם" אז תגידי לו בחיוך עוד רגע היה מישהו לפניך. 13.סירוב למתנה זלזול בבן אדם,אוהב אותך בגלל המשפט אבל זה לא בהקשר בחיים לא בקשתי. 21.יש דרך לקבל טיפ אבל מה שקורה שלא מחזירים עודף זה בעיניי גנבה לכל דבר,אני לא זוכר אם ניהלתי את הדיון הזה כאן בפורום או לא וספגתי בקורת קשה על זה שגם כשאני מקבל שירות גרוע אני עדיין משאיר טיפ ואמרו לי שאני פשוט מעודד את הברמן להמשיך שאני צריך "ללמד" אותו לקח לפעם הבא ולא לתת טיפ-אז לא דרכי אבל זה דיון אחר לא מזמן שמעתי מאיזה חבר שהתחיל לעבוד בבר של ערסים כבדים וכשהוא בא בפעם ראשונה בעל המקום אמר לו "אין לנו לא בסיס ולא השלמה אתם עובדים טיפים נטו אז אם במחשב וודקה רדבול 43 אתם אומרים 48 ,היניקן 22 אתם מבקשים 25 וכ"ו ",באותו רגע הוא נזכר שכואב הראש ועזב את המקום. 25.מאותה סיבה לא באתי בתלונות לאותו ברמן וגם לא בא לי לפרסם את שם המקום, אבל כשאני יוצא למקום שנחשב איכותי אני מצפה לקבל שירות בהתאם וכמוני יש עוד רבים שיודעים להעריך שירות טוב עם השנים תחום האלכוהול בארץ התפתח בצורה אדירה ואני לא רואה סיבה שהשירות לא יהיה גם במגמה חיובית והברמנים הממוצעים בולמים את ההתקדמות(שימי לב אני לא אומר גרועים כי יש מקומות גרועים באותה רמה שצריכים לספק את צרכיהם של סוגי אוכלוסיה שונים)
 

מור~!

New member
זה הפך קצת לחוצפה

"אתה רציני איתי שאתה מהאנשים האלה שרוצים את השקל עודף שלה בחזרה? זה דוחה בעיני." "אנשים משלמים הרבה כסף לבעל המקום, על השתיה, על האוכל, על האוירה, התאורה, השכירות, הדי ג'יי..." בתוך מה שאני משלמת אמורה להיכנס גם המשכורת שלך. ואם ב50 שקל לקוקטייל לא נכנס התאורה, הדורמן, המרכיבים, הארנונה, המע"מ והבגדים של אישתו של הבעלים אז שיעלו את המחיר. אבל אם נקבו במחיר, זה מה שצריך להיגבות. למה שלא אשאיר טיפ לדיג'יי כי ניגן שירים שאהבתי? או לטבח כי תיבל את האוכל כמו שאני אוהבת? למתדלק את משאירה טיפ? לנציג של סלקום את משאירה טיפ? לעוזרת בית שלך את משאירה טיפ? כמו שאמרת, פינוק לא דורשים - פינוק מקבלים. זה הפך לנורמה ואנשים מתביישים לא להשאיר טיפ! הבושה היא הפרצוף שמקבל לקוח שלא השאיר כסף
 

obbb

New member
מסכים, אבל...

בגדול את צודקת. מאוד. מצד שני, בלי הפרצופים האלה והמניפולציות האלה, אני ארוויח פחות, והרבה פחות. אז מניחים את העקרונות קצת בצד במקרה הזה ונהיים חצופים ואגרסיבים (למי שצריך). אם הכל היה יפה לפי המוסר והאתיקה והעקרונות וככה היו מרוויחים מכל הכיוונים - היינו חיים באוטופיה ולא במציאות. נ.ב כמובן שיש גבול ואני עדיין נגד לקחת טיפ מלקוח בלי ההסכמה שלו גם אם הוא לא ממש רצה את זה בתוכו.
 

rustynail

New member
מתוך הבר!

הכותב הינו ברמן אחרי משמרת נעימה ומלאת חוויות עייף ומרוצה! 1.התפנה מקום על הבר, מה דחוף לכם לקפוץ ולזרוק תקופסאת סיגריות מצת פלאפון ארנק תיק מעיל על הבר? אנשים ישבו,אני רוצה לנקות תנו דקה! אהה וכן זה שראיתם את המקום זה לא אומר שאתם יושבים יש תור! 2.אז קיבלתם תפריט נכון....אז למה לשאול איזה בירה יש לי, ואז לבקש את היחידה שלא ציינתי ולא רשומה בשום מקום!. 3.כן אני חולה על זה שאתה שורק לי, זה בטוח יגרום לי להגיע ואם אני מדבר עם לקוח אז אני איתו, לא פורט לך לא מגיש לך ולא מביא לך מפית חכה בסבלנות! אל תגרום לי לצאת מחנך כיתה טיפולית עליך! 4. ביקשת שמעתי אני מגיש לכמה לקוחות בוזמנית זה אומר שאם תכין את הכסף מראש לא תעכב את האנשים האחרים שמחכים שאני אגיש להם אז יאללה זרום ובלי חצאים! 5.כן כן מכיר מוחיטו, את ממש המצאת את זה עכשיו? מכין מכין.... 6.מה דחוף המוחיטו בפיק, אולי בריזר? 7. הכוס ריקה שחרר אחינו השליש התחתון שלי לא שלך! 8.למה? למה? ללללללממממממההה? מאנצ'יס\סיגריות\מפיות בכוס? 9.אם הכוס נשברה... תגיד לי...עכשיו צריך פלסטר!!!! 10.למה נראה לך ברור שאם אני לא שם קרח אז תקבל יותר? 11.מאוד נחמד מצידכם לשאול:"מה לא מגיע לנו צ'יסר על חשבון הבית?" מקורי שלכם הא? 12. אותי חינכו שיש דברים שעושים בפרטיות,Get a room! 13. כשאני שואל במה אפשר לכבד אותכם אני מתכוון שאם שתיתם עארק כל הערב בצ'ייסר אז ואן גוך דאבל אספרסו לא תקבלו! 14. אבא'לה עם הרעש הזה אני לא שמוע אותי חושב אז בטוח לא שמעתי מה אמרת כשהיד מסתירה תשפתיים! 15.שלוק אחרון יותר מ3 דקות זה טריק של קמצנים שלא בא להם להזמין עוד בירה ובודקים סבלנות של ברמנים! 16.בחורה יפה, יופי, קצת נימוס הדייט שלך לידך אל תעשי לי עיניים.... 17.זה לא פלירינג, נפלה לי הכוס,אף אחד לא התחתן לא צריך להגיד מזל טוב 18. מאפרה זה לסיגריות, לא לשקיות מיונז, עצמות של כנפיים ושאריות פיצה!, לא בא לי לחטא אחרי כל שימוש! 19. באת לפאב עם קופסת סיגריות בלי מצית? מעולה ההוא שם בא בלי סיגריות ועם מצית! תחשבו איפה אתם מדורגים בסולם הלקוח המעיק? 20. איזה פירמידה יפה עשית מהצ'ייסרים...מה קלינט איסטווד פה? לא? אז צא מהמערבון ותביא לי תכוסות כבר!. 21.החשבון יצא 199 טיפ לא השארת וחיכית בסבלנות לשקל עודף פייר אתה צריך אותו יותר ממני. 22.למה תמיד אני נחתך איפה שהפלסטר לא מחזיק!. 23.אם אתם לא ביחד למה אתה מזמין להם ממני שתיה בשבילם? המתחיל במצווה אומרים לו גמור! 24.אם שילמת באשראי זה לא אומר שאין צורך להשאיר טיפ גם אם אין לך מזומן פשוט בקש שיוסיפו עוד כמה שקלים או מן הנימוס שאל אם אפשר התירוץ של אין לי מזומן עבר מן העולם ברגע שהמציאו את הכספומט!. 25. אני מאוד שמח להנעים את זמנך אדוני הלקוח אבל שחרר אותי אבא'לה יש לי עבודה פה, רוצה שיחה תגיע כשאין פה אף אחד וכשיש לי זמן לא כשהבר מלא והבונים מגיעים, אהה וכן ושחרר לי את היד כבר! הרי בכל מקרה תחזור חבר כי אתה חופר ואם היה לך מישהו אחר לי זה היה מאוד עוזר!
 

obbb

New member
מוחיטו זה בקטנה לעומת מה שהיה לי

ערב רגוע, יוצא לי בון עם מלא דברים, הפוך, מקופלת, וודקה רדבול, צ'ייסרים, בירות... ו... 4 מילקשייקים כל אחד בטעם אחר (כן אני צריל להתעסק עם החרא הזה) עכשיו לא מספיק שזה יוצר פיק משל עצמו כי לוקח שנתיים להכין את זה, כל ה4 חזרו כי הם לא היו מספיק סמיכים לטענת הלקוחות. אילולא המילקשייקים פשוט לא היה פיק...
 

dimonj

New member
נראה שהתבלבלת בשירשור

אבל אתה מוזמן לפתוח חדש
 
למעלה