מהכיסא של הבר...

rustynail

New member
זה היה תגובה מהצד השני של הבר....

אני מצטער אם לא נהנית במקום מסוים משירות מסוים, הייתי רוצה להאמין שכשתחזור תקבל חוויה מתקנת.... לצערי יותר מסביר להניח שזה לא יקרה גם אם תחליט לחזור..... מקומות שמעסיקים ברמנים לא מוצלחים בחזית נוטים להמשיך להעסיק כאלה ורק אחד ל10 שעוברים שם במקרה הטוב באמת מוצלחים וגם הם עוברים בד"כ למקום טוב יותר שמבין את מי להעסיק וגם בד"כ מרוויחים שם בהתאם.... גם אני עובד לפעמים עם ברמנים ממוצעים גרועים חדשים וסתם עייפים, כעובד בתחום אתה אמור לדעת שגם זה קורה עם כל הצער שבדבר.... ובנוגע לטיפ....צר לי אבל גם אני משאיר טיפ אפילו אם השירות גרוע..... כעובד בתחום אני לא מסוגל לא לעשות זאת עם כל המסר השלילי הכרוך בכך. בקיצור אין כמו שירשור המירמור!
 

obbb

New member
לא חסרים ברמנים טובים ועם פוטנציאל

שהמקום / המנהל פשוט מדרדרים אותם לבינוניות והם פשוט נשארים במקום או מאבדים את המוטיבציה.
 

dimonj

New member
אני חושב שהרוב כאן ברמנים ויודעים בדיוק

מה מעצבן אותם בלקוחות וגם אני יש לי את הדברים שלי ,אבל אין כאן לקוחות שיקראו את זה"פורום ברמנים". זה לא החלטה עקרונית אבל אני לא רואה סיבה לחזור לשם אם לא נהנתי בפעם ראשונה. וזאת הסיבה שמקומות נסגרים,נכון שתמיד יש עוד אנשים שבאים חוץ מקבועים כמו שכתבת למעלה אבל מי שלא נותן למקום ליפול זה אותם אנשים שבאים כל הזמן,אני לא יכול להגיד לך בתור תל אביבי כי אני לא אבל אני יכול להגיד לך בתור מי שכל הכל הזמן יוצא בתל אביב שהיציאות שלי רוב הזמן למקומות שאני מכיר ורוב הזמן זה גם אותם פרצופים , מסכנה תל אביבים מאוד טריטוריאלים וזה גם ניתן לראות גם בכניסה שהמקום מנסה לשמר חוג לקוחות קיים על ידי שעושה כניסה חינם כאשר אנשים אחרים משלמים כניסה.
 

dimonj

New member
הערות מה מעצבן אותכם בתור לקוחות

אשמח לדעת מה אתם לא אוהבים כשאתם מבלים
 
יש המון דברים...

-נתחיל מזה שאני לא אוהבת את העובדה שאני בצד של הבר שבו אנשים יכולים לגעת בי! -אני שונאת ברמנים שסיימו קורס ברמנים לפני 5 דקות וחושבים שזה שהם יעשו עלי פוזות מתוך הבר יגרום לי להתפרצות הורמונים מטורפת. -שונאת ששמים 80 כסאות על בר שאמור להכיל 50 ואני יושבת כמו בקופסאת סרדינים, מחזיקה את הכוס שלי כל הזמן כדי שלא יעיפו אותה עלי ומתמרנת בין להמרח על החברות שלי ללקבל מרפקים מזה שהתיישב לידי. -שונאת שאין שרטרז ירוק. -שונאת ברמניות שניגשות ולוקחות את המצית שלי בלי לבקש, בדיוק כשאני באה להדליק לעצמי סיגריה, בשביל להדליק סיגריה לאיזה לקוח על הבר שהן עושות לו עיניים כל הערב. שונאת ברמנים שמנסים לפנק אותי בפיג' אחרי ששתיתי ויסקי כל הערב... לא מצפה שתמזגו לי לפרויג עכשיו, אבל פיג'? אתם רציניים?! אני נראית לכם כוסית בת 14?! -שונאת שממלאים לכם את המקום פי 3 מהמותר... -שונאת פרחות שעולות לרקוד על הבר בדיוק מעל המשקה שלי. למרבה ההפתעה, לא מעניין אותי מה צבע התחתונים של הבנות האחרות במקום! -שונאת... האמת שאני שונאת לבלות... בגלל זה אני לא עושה את זה יותר מדי. הממ... אני חייבת לציין שבזכות השרשור הגעתי למסקנה לגבי עצמי... אני מיזנטרופית גאה! בכל אופן זהו, לא ידעתי אם רצית מה שמעצבן מבחינת הבר או מבחינת המקומות בכלליות.
 

dimonj

New member
שונא שיש שרטרז

בדיספלי ואין במקפיא שונא שיש פרחות דרך אגב מעדיף את הצהוב
 
כן, זה מרגיז מוות

עוד יותר מרגיז כשהברמן אומר לך: זה בסדר, אני אקרר לך את הצ'ייסר, זה אותו הדבר, ואז דוחף מיני קוביית קרח לצ'ייסר כאילו שזה מה שיעשה את ההבדל הענק. וכן, פרחות זו נקודה חשובה. כנ"ל ערסים. צריך לסגור אותם ביד חרוצים וזהו. והצהוב טוב, אבל הירוק הוא גן עדן מבוקבק!
 

dimonj

New member
הייתי שמח לנסות..

רק שלא נתקלתי בשאר הסוגים,לא נראה לי שיש בארץ חוץ מצהוב וירוק, ועדיין כדג'סטיף אני מעדיף אותו קפוא
 

obbb

New member
אז ככה

1. מעצבן אותי שאני שואל איזה בירות / וויסקי יש במידה ואין תפריט אלכוהול ועונים לי "יש הכל" 2. מעצבן אותי שברמנים שמים את הכסף בטיפ. כן. (ואני נשבע שפעם הבאה כל מה שהם שמו בטיפ ילך לי לכיס ולא לטיפ) 3. מעצבן אותי שברמנים עושים כאילו הם שכחו לתת עודף וממשיכים לעבוד. אני לא אלך. פרנציפ. 4. מעצבן אותי שברמנים לא רואים אותי שאני מחכה לשירות בצורה הכי ברורה שיש. 5. הדבר הזה לא מעצבן אבל פשוט יש מקום לשיפור, אני שותה הרבה שימיי ודובל (שיש), יש מישהו שנהנה מהבירות האלה מבקבוק ולא רוצה לשתות אותן בכוס? לדעתי ראוי לשאול. 6. מעצבן אותי (יותר מפריע) שאין כוסות ממותגות. (יש סיבה בדר"כ לצורה של הכוס במיוחד בבירות האיכותיות יותר) 7. מעצבן אותי שהבר דביק. 8 מאוד מעצבן אותי שאני מקבל בירה מקולקלת / סוף חבית / אנאערף ואחרי שאני מתלונן צריכים לשאול אם אפשר להחליף לי (אני מאמין שזה לא אשמתו של הברמן או המלצרית אבל להמתין עוד זה כבר הורס). 9. סופר-מעצבן שאני מקבל את הוויסקי שלי עם קרח בפנים מבלי ששאלו או ביקשתי. 10. שלא מבינים מה זה חצי מנה בלואו בול.
 

Wine Guy

New member
משפט חכם ששמעתי היום

הלקוח לא תמיד צודק אבל הוא תמיד הלקוח
 
החוויה המבאסת

נשמע שנפלת על ברמן שקפץ מעל לפופיק ו/או היה לחלוטין חסר נסיון (או אולי מלא בנסיון מבר מועדונים "זול" כלשהו) או שהסיפור בדוי כי אכן נשמע קיצוני. בכל אופן, עניין הכנסת הפיה של ברז הבירה אל תוך הכוס, אם זו לא גינס, אין עם זה כל בעיה וזה אפילו נהוג ומקובל וכנראה שתראה את זה כמעט אצל כל ברמן ועל כל בר. מה שכן, בר מכובר ידאג לנקות את הפיה בסופה של כל משמרת. לחיים.
 
למעלה