מהנדס תל אביב קורא לביטול תמ"א 38, מהנדס חיפה דווקא מתפאר בה
בעקבות הדיון על כמות הקומות שיהיה מותר להוסיף בתמ"א 38 לרבעים 3-4 בתל אביב, שחזר לועדה הארצית,
קורא מהנדס העיר גבולי לביטול התמ"א 38 באופן גורף בכל הארץ - "כל יום היא מייצרת בעיות, ואני לא מגזים".
הבעיות הן תוספת קומות ללא תוספת חניות, בעיות בסגירת קומות הקרקע, בעיות בקוי בניין עם דרישה להוסיף
מרפסות ממדים וחדרים שחורגים מקוי הבניין המינימליים של רווח בין בניינים.
בעוד גבולי אומר שהגיע זמן שמהנדסי הערים יוציאו קריאה משותפת לביטול תמא 38 על הנזקים והבעיות בתכנון
שהיא גורמת וההשפעה הכוללת שתהיה לה על צפיפות לא ראויה, הוא טוען שבתל אביב ניתן לאשר 4000 יח"ד
לבנייה בכל שנה במשך 25 השנים הבאות גם בלי תמא 38 ושיש 100 אלף דירות בשלבי קבלת אישור בלעדיה.
לעומת זאת מתראיין מהנדס העיר חיפה ווטרמן שמנסה להיאחז בנתונים של תמ"א 38 שחיפה מובילה בו עם
כ-250 בניינים שקיבלו אישור לתמ"א הזו וטוען שחייבים להרחיב עוד את התוכנית.
בעקבות הדיון על כמות הקומות שיהיה מותר להוסיף בתמ"א 38 לרבעים 3-4 בתל אביב, שחזר לועדה הארצית,
קורא מהנדס העיר גבולי לביטול התמ"א 38 באופן גורף בכל הארץ - "כל יום היא מייצרת בעיות, ואני לא מגזים".
הבעיות הן תוספת קומות ללא תוספת חניות, בעיות בסגירת קומות הקרקע, בעיות בקוי בניין עם דרישה להוסיף
מרפסות ממדים וחדרים שחורגים מקוי הבניין המינימליים של רווח בין בניינים.
בעוד גבולי אומר שהגיע זמן שמהנדסי הערים יוציאו קריאה משותפת לביטול תמא 38 על הנזקים והבעיות בתכנון
שהיא גורמת וההשפעה הכוללת שתהיה לה על צפיפות לא ראויה, הוא טוען שבתל אביב ניתן לאשר 4000 יח"ד
לבנייה בכל שנה במשך 25 השנים הבאות גם בלי תמא 38 ושיש 100 אלף דירות בשלבי קבלת אישור בלעדיה.
לעומת זאת מתראיין מהנדס העיר חיפה ווטרמן שמנסה להיאחז בנתונים של תמ"א 38 שחיפה מובילה בו עם
כ-250 בניינים שקיבלו אישור לתמ"א הזו וטוען שחייבים להרחיב עוד את התוכנית.