Caput femoris
New member
מהנעשה בעירנו
(לא סיפור מעניין במיוחד, רק קצת מידע שאולי יכול לעזור למישהו).
אז ככה:
זוגתי שתחיה שכרה דירה לא חדשה אבל יחסית משופצת במלבורן.
לסוכנות קוראים Melbourne Property Managers ואני ממליץ להימנע מהם ככל האפשר מכל מיני סיבות, בין היתר העניין הבא.
בלילה הראשון גילינו שהשלט של המזגן לא עובד. יום שישי, לילה, גשם, מלבורן - בקיצור לא נעים.
מתקשרים בבוקר לקו של התיקונים הדחופים - נאדה (הודי חביב שכל תפקידו לשלוח אימייל לסוכן).
לאורך כל השבוע שלאחר מכן נדנודים לסוכנת ותשובות אוסטרליות סתמיות.
שבועיים מהכניסה ואחרי שמתקבל הפתרון - תנור חימום זעיר (מהאלה שקונים ב $25 בטארגט). אנחנו מבהירים שהקיץ בפתח ולא רק שהדבר הזה לא מחמם שום דבר (ומדובר בדירת שני חדרים), עוד מעט גם נצטרך גם לקרר.
הפתרון - נזמין לכם שלט חדש. יופי.
עוד שבועיים עוברים והשלט מגיע. כמובן שמדובר בזבל מאיביי שבכלל לא מתאים.
בשלב הזה שתחיה כותבת אימייל בזו הלשון:
Here is a photo of the new remote.
I have read from VIC consumer affairs site that heating is considered and urgent repair and I am authorised to contact someone to make the repair and be reimbursed up to $1800 for that service. Please advise if that is correct? Happy for you to call and have a chat.
Mornings here are intolerable and the heater provided is not enough to heat the 2bdr apartment. I think I will prefer to go down this track if the problem cannot be resolved in the next 48hrs.
האימייל לעיל נשלח בתשע בבוקר. בשעה אחת כבר הגיע בנאדם למקום, הביא שלט אוניברסלי חדש וסגר את העניין.
אז הנה לכם - פתרון פשוט למקרה של סוכן עצל וקמצן.
ובשבוע הבא, ילדים, נלמד איך משכנעים את Energy Australia שאין סיכוי שצברנו חשבון גז של קרוב לאלף דולר בשלושה שבועות.
(לא סיפור מעניין במיוחד, רק קצת מידע שאולי יכול לעזור למישהו).
אז ככה:
זוגתי שתחיה שכרה דירה לא חדשה אבל יחסית משופצת במלבורן.
לסוכנות קוראים Melbourne Property Managers ואני ממליץ להימנע מהם ככל האפשר מכל מיני סיבות, בין היתר העניין הבא.
בלילה הראשון גילינו שהשלט של המזגן לא עובד. יום שישי, לילה, גשם, מלבורן - בקיצור לא נעים.
מתקשרים בבוקר לקו של התיקונים הדחופים - נאדה (הודי חביב שכל תפקידו לשלוח אימייל לסוכן).
לאורך כל השבוע שלאחר מכן נדנודים לסוכנת ותשובות אוסטרליות סתמיות.
שבועיים מהכניסה ואחרי שמתקבל הפתרון - תנור חימום זעיר (מהאלה שקונים ב $25 בטארגט). אנחנו מבהירים שהקיץ בפתח ולא רק שהדבר הזה לא מחמם שום דבר (ומדובר בדירת שני חדרים), עוד מעט גם נצטרך גם לקרר.
הפתרון - נזמין לכם שלט חדש. יופי.
עוד שבועיים עוברים והשלט מגיע. כמובן שמדובר בזבל מאיביי שבכלל לא מתאים.
בשלב הזה שתחיה כותבת אימייל בזו הלשון:
Here is a photo of the new remote.
I have read from VIC consumer affairs site that heating is considered and urgent repair and I am authorised to contact someone to make the repair and be reimbursed up to $1800 for that service. Please advise if that is correct? Happy for you to call and have a chat.
Mornings here are intolerable and the heater provided is not enough to heat the 2bdr apartment. I think I will prefer to go down this track if the problem cannot be resolved in the next 48hrs.
האימייל לעיל נשלח בתשע בבוקר. בשעה אחת כבר הגיע בנאדם למקום, הביא שלט אוניברסלי חדש וסגר את העניין.
אז הנה לכם - פתרון פשוט למקרה של סוכן עצל וקמצן.
ובשבוע הבא, ילדים, נלמד איך משכנעים את Energy Australia שאין סיכוי שצברנו חשבון גז של קרוב לאלף דולר בשלושה שבועות.