מהפך!!! מה גרם לנו לחזור להיות בטופ?

מהפך!!! מה גרם לנו לחזור להיות בטופ?

כפר סבא היא העיר המבוקשת בשרון! סקר שנערך ע"י חברת לב מדיה בקרב מחפשי הדירות בשרון, הפתיע. רעננה, שהובילה בתחום במשך שנים, ירדה למקום השלישי, הרצליה במקום השני, ויישובי עמק חפר במקום הרביעי. מה לפי דעתכם גרם לשינוי הזה? פעם כפר סבא על באמת הייתה "הראשונה בשרון". ואז הגיעו השנים היפות של רעננה (שעדיין מדהימה ברמה שהיא הגיעה אליה). ועכשיו האם כפר סבא מחזירה עטרה ליושנה? מה הדברים שיגרמו לעיר שלנו להמשיך להיות הטובה ביותר?
 
לדעתי? העירייה שהביאה לכל כך הרבה שינויים

ההצלחה לייצב את המיתון ששרר בעירייה. ההצלחה שתהיה בהקמת הפארק. וההצלחה בבינוי ובשיכון המחודש ובשיפוץ שכונות. כל הכבוד לכפר סבא!
 

JumpInTheFire

New member
כלום

בתור תושבת כפר סבא (הגעתי מעמוד הפורומים) אני יכולה לומר שאין כאן כלום... אה, חוץ מקניון!!
מה לילדים/בני נוער לחפש בעיר הזאת? אם כבר פאבים וכאלה בא"ת וזה עדיין לא הופך את העיר הזאת למשהו מיוחד וגם לא ברעננה יש פארק, קניון, רחוב אחוזה יותר מעניין מויצמן. החיסרון שלהם הוא אולי שאין תחנת רכבת בהרצליה הדבר הכי מעניין זה כמובן הים והאזור הזה, ויש גם את ארנה ועוד קניון (וגם שם יש תחנת רכבת)
 

sexytomato

New member
שטויות

בתור חלק מהנוער בעיר שמבלה גם בכפר סבא וגם ברעננה אני יכולה לומר בבטחון מוחלט שמבחינת איזורי בילוי לכפר סבא יש הרבה יותר מה להציע. פאבים וכד' באיזור תעשייה, הקניון, ספיר ועוד. מה יש ברעננה? פארק רעננה (שהוא בהחלט מדהים אבל לא בדיוק בילוי לשישי בערב), קולנוע בקניון (שם בתי הקפה נסגרים מוקדם יותר משום מה) וכמה מועדוני ביליארד. פרט לאיזורי הבילוי חלק חשוב הוא גם האוכלוסייה. נסי לנסוע מכפר סבא לרעננה בשישי בערב (או בכל יום בערב)- או להפך, ואת תווכחי בעצמך- ממקום מואר, הומה אדם, רועש ותוסס תגיעי לעיר רפאים רדומה. בנוסף, אני לא מסכימה שרחוב אחוזה יותר מעניין מוייצמן- הם מאוד דומים לטעמי. וכמובן שתחנות הרכבת מוסיפות הרבה יותר ממה שנדמה. תוסיפי לזה חינוך מצויין- וברור למה כפר סבא הפכה לעיר המבוקשת ביותר. הדבר היחיד שלכפר סבא נותר לשפר הוא הפארק- לא ביקרתי בו, אתוודה, אבל בשביל להשתוות לפארק רעננה בהחלט צריך להשקיע מאמץ גדול.
 

JumpInTheFire

New member
אני לא חובבת גדולה של רעננה

אני פשוט לא מוצאת מה לעשות בקניון או בספיר, פאבים לא מושכים אותי במיוחד תכלס.. אבל שכחתי לציין את הבארבי תראי, כמובן שאני לא סוקרת את העיר מכל צדדיה, אני מדבר בעיקר או רק על מה שאני רואה בתור נערה שדי משעמם כאן ואין יותר מדי מה לעשות וגם ביום העצמאות העיר לא סיפקה יותר מדי דברים. בשנתיים האחרונות שהייתי כאן ההופעות נגמרו ב2 או משהו כזה ובני נוער לא ממש סוגרים א הבילוי שלהם ליום העצמאות בשעה כזו בהרבה ערים אחרות יש גם בימות נוער וההופעות נמשכות עד יותר מאוחר (וגם פה ההופעה לא ממש טובות, אבל זה עניין של טעם) בנוגע לפארק רעננה, בשנים הקרובות זה בטח לא יקרה פארק רעננה הוא מקום ממש מושקע ויפה שוב, אני לא חובבת גדולה של הערים באיזור אבל אני רגילה שבכל פעם שאני רוצה באמת לצאת עם חברים אנחנו יוצאים בערים אחרות, כי פה פשוט זה מסתכם בבעיקר קניון (אחלה קניון, אבל כמה אפשר?)
 

sexytomato

New member
יש מה לשפר בכפר סבא

אבל מבין כל הערים באיזור, לכפר סבא יש יותר מה להציע. כשאנחנו יוצאים (חברים מכמה יישובים) אנחנו באים לכפר סבא. ובנוגע ליום העצמאות- כאן את צודקת, לכפר סבא לא היה מה להציע בכלל, וברעננה לעומת זאת...
 

motior

Member
המחירים

אם משווים את כפר סבא לרעננה ולאיזורים הטובים בהרצליה המחירים הם זולים יותר - ביחוד בבניה החדשה במזרח. אם אני לא טועה זה גם צויין בסקר כסיבה חשובה. להוד השרון - שהיא גם זולה יחסית - יש בעיות תדמית שכנראה מונעות ממנה להיות מבוקשת.
 

harhanegev

New member
חסרות סיבות ?

יש המון: [1] קירבה למקומות עבודה רבים בתל אביב ובגוש דן [2] הרכבת [3] קוים 575, 149, 567 הזריזים [4] שיפור עצום בכבישים בין כפ"ס לת"א ב-20 השנים האחרונות (ככה זה כשמנכ"ל מע"צ תושב כפר סבא, נכון לתחילת המהלכים ?) [5] מזג אויר נפלא: הלחות בכפר סבא לא מתקרבת ללחות של תל אביב והרצליה, ובקיץ זה מאוד משמעותי. אני, כתושב אילת, יכול להעיד שנסיעה מאילת לכפר סבא לא נותת לי מכת הלם של לחות כמו בנסיעה לתל אביב. זה עולם אחר לגמרי. [6] מחירי דירות נוחים יחסית לאזורים הקרובים לתל אביב, יחד עם תדמית אוכלוסיה טובה מאוד לרוב מוחלט של חלקי העיר [7] בניגוד לתושבי עזה, תושבי קלקיליה לא עושים זיקוקים למיניהם. ואני בטוח שיש עוד שלל סיבות שלא חשבתי עליהן.
 
למעלה