הבעיה היא שתחנות הכח האלה (רוח, שמש, אגירה שאובה) הן מאד
מוגבלות מבחינת ההספק החשמלי שהן מסוגלות לייצר ועבור הספק מוגבל זה, הן זקוקות לשטח עצום, פי כמה וכמה מתחנת כח רגילה.
הן לא נחשבות כפיתרון למצוקת ייצור חשמל, לא בארץ ולא בעולם. לעומתן, תחנות הגז הטבעי מסוגלות לייצר חשמל בהספקים גבוהים, הן זקוקות לשטח קטן והיתרון הגדול ביותר שלהן נובע מהאפשרות למקם אותן בכל מקום בארץ. כבר לא צריך למקם תחנות כח ליד הים התיכון כבעבר כי אין צורך להשתמש במי הים כאמצעי קירור לתחנת הכח.
היום, ישראל לא תלויה יותר בייבוא גז טבעי ממצרים או בייבוא פחם מזהם מקולומביה כדי לייצר חשמל. יש לישראל מאגרי גז עצומים בשטח הימי שלה והממשלה מתכוונת להרחיב את מהפכת הגז הטבעי גם לתחום התחבורה, עם אוטובוסים ומשאיות שינועו באמצעותו. כך גם הם יהיו פחות מזהמים מרכבי הסולר.
מהפכת הגז הטבעי שינתה את כלכלת ישראל לחלוטין ואפילו את כלכלת לבנון, עזה וקפריסין שלאחרונה גילו גם הן מאגרי גז עצומים בשטח הימי שלהן. מהפכת הגז הטבעי האזורי מאפשרת לעזה ולרמאללה להקים אצלן כמה תחנות כח שהן רוצות ולהתנתק מהתלות בישראל, תלות שמכבידה מאד על כלכלתה של ישראל שמחוייבת לייצר בשבילם חשמל בחינם.
מוגבלות מבחינת ההספק החשמלי שהן מסוגלות לייצר ועבור הספק מוגבל זה, הן זקוקות לשטח עצום, פי כמה וכמה מתחנת כח רגילה.
הן לא נחשבות כפיתרון למצוקת ייצור חשמל, לא בארץ ולא בעולם. לעומתן, תחנות הגז הטבעי מסוגלות לייצר חשמל בהספקים גבוהים, הן זקוקות לשטח קטן והיתרון הגדול ביותר שלהן נובע מהאפשרות למקם אותן בכל מקום בארץ. כבר לא צריך למקם תחנות כח ליד הים התיכון כבעבר כי אין צורך להשתמש במי הים כאמצעי קירור לתחנת הכח.
היום, ישראל לא תלויה יותר בייבוא גז טבעי ממצרים או בייבוא פחם מזהם מקולומביה כדי לייצר חשמל. יש לישראל מאגרי גז עצומים בשטח הימי שלה והממשלה מתכוונת להרחיב את מהפכת הגז הטבעי גם לתחום התחבורה, עם אוטובוסים ומשאיות שינועו באמצעותו. כך גם הם יהיו פחות מזהמים מרכבי הסולר.
מהפכת הגז הטבעי שינתה את כלכלת ישראל לחלוטין ואפילו את כלכלת לבנון, עזה וקפריסין שלאחרונה גילו גם הן מאגרי גז עצומים בשטח הימי שלהן. מהפכת הגז הטבעי האזורי מאפשרת לעזה ולרמאללה להקים אצלן כמה תחנות כח שהן רוצות ולהתנתק מהתלות בישראל, תלות שמכבידה מאד על כלכלתה של ישראל שמחוייבת לייצר בשבילם חשמל בחינם.