http://ranana.org.il/Publications/TransportationRevolution/HTML/#1 חבל שלא מקדמים גם את הקו הורוד, ובמקום הכביש עוקף צפוני, פשוט היו צריכים לקדם את כביש 541 ו-551.
טיעון כמו "יהיה עומס בהרצליה " הוא לא טיעון רציני ( למרות שהוא נכון,,, )
ואיך בדיוק נוסעים תושבי הרצליה -לכפר סבא ? לא דרך רעננה ?
אז במקום לנסוע דרך רעננה , עכשיו יעקפו את רעננה
אלא קודם כל שיהיה תחנה , ותחנת "רעננה מערב" תשרת 99% מתושבי רעננה .
תחנת רכבת במזרח רעננה תשרת את עובדי אמדוקס והחברות בסביבה ,תושבי כפר סבא וסביבה ואת האחוז הנותר מתושבי רעננה ,תחנת רעננה מזרח לא מעניינת 99% מתושבי רעננה.
פדלון: אדאג להנגיש את תחנת רעננה-מערב לתושבי צפון הרצליה
תשוו את זה למניעת הגישה מתושבי רעננה לתחנת צומת רעננה.
 
תחנת הרכבת בצומת רעננה קרובה פיזית לתושבי מזרח רעננה. אם פדלון היה ראש העיר ברעננה, הוא היא דואג לגישה של תושבי רעננה לתחנת רכבת בצומת רעננה, ולא משאיר אותה לתושבי כ"ס ועובדי אמדוקס.
 
תפתחו מפה ותבינו את האבסורד.