כמעט הכל
1. אתה חייב רק 75% מהדרישות של טיסה בפועל - קרי 30 שעות מינימום (וקל לגמור ב 30 שעות ואף פחות אם אתה מתחכם - למשל שני טייסי אז"מ לוקחים שיעור משותף - כל אחד עושה שעה אבל כל אחד רושם את כל השעתיים) 2. אתה פטור מבחינה בנווטות (תודה לאל) אבל חייב כמעט בכל הבחינות העיוניות, בפרט RT, ספר מטוס סגור ופתוח, ובחינה משולבת חדשה של ידע-טכני / עזרי ניווט / וכו´. 3. אתה יכול לנצל את השעות-חובה בפועל להסבה ל 172 ואפילו 182RG אם בא לך, ותוך כדי כך לטוס לקפריסין ולדבר בקשר ... רוב טייסי האז"מ עם הרבה שעות (200 ומעלה) ומטוס מתקדם (P92) מנחיתים 152 בשעה הראשונה ואין הרבה טעם שיבצעו ניווטים לראש פינה ... אז יש המות שעות הדרכה שצריך "לשרוף".