מה אני צריך לעשות ע´מ להסב לאזמ ?

הסבה לאז"מ../images/Emo91.gif

אם אתה בעל רישיון פרטי אתה צריך הסבה של 4 שעות ומבחן עיוני המורכב מכל מקצועות התעופה הרלבנטים לאז"מ! בתי ספר לאז"מ במנחת ראשל"צ !
 
הסבה לאז"מ מקצועות

המבחן העיוני הוא מבחן אחד המורכב משאלות בנושאים כגון מבנה מטוס, מטאורולוגיה,ידע טכני,נווטות וחוקה. רק לאחר שתעשה הסבה לאז"מ תבין טיסה מה היא.
 

ramiby

New member
יש לך יותר פרטים?

מה הטלפון ומי האיש שצריך לדבר איתו בראשל"צ בנושא ההסבה לאז"מ ? תודה מראש
 

יורםפלד

New member
הגדר, ולא הסבה.

זה שענה פשוט לא יודע או לא זוכר. מינימום שעתיים ומבחן, מבחן ידע אחד במנהל במינימטאורולוגיה,חוקה, ומבנה מטוס האז"מ עליו אתה טס. הכל בלימוד עצמי. קל מאוד. הנסיון מלמד שהממוצא לאנשי הצסנות הוא כ- 5 שעות! אני ממסכים עם העונה הראשון לגבי רמת הטיסה הדרושה - Bush-Pilot
 

tomper

New member
בהמשך לכך- מה אני כטייס אז"מ...

צריך לעשות כדי להפוך להגדר תעופה כללית? אני יודע שההקלות הן קטנות, אבל הן קיימות, נכון? ומהן?
 
כמעט הכל

1. אתה חייב רק 75% מהדרישות של טיסה בפועל - קרי 30 שעות מינימום (וקל לגמור ב 30 שעות ואף פחות אם אתה מתחכם - למשל שני טייסי אז"מ לוקחים שיעור משותף - כל אחד עושה שעה אבל כל אחד רושם את כל השעתיים) 2. אתה פטור מבחינה בנווטות (תודה לאל) אבל חייב כמעט בכל הבחינות העיוניות, בפרט RT, ספר מטוס סגור ופתוח, ובחינה משולבת חדשה של ידע-טכני / עזרי ניווט / וכו´. 3. אתה יכול לנצל את השעות-חובה בפועל להסבה ל 172 ואפילו 182RG אם בא לך, ותוך כדי כך לטוס לקפריסין ולדבר בקשר ... רוב טייסי האז"מ עם הרבה שעות (200 ומעלה) ומטוס מתקדם (P92) מנחיתים 152 בשעה הראשונה ואין הרבה טעם שיבצעו ניווטים לראש פינה ... אז יש המות שעות הדרכה שצריך "לשרוף".
 

deutsch

New member
למה לא מיקי?

טייסי האזמ עשו מיקרו,הם לא צריכים להשלים מפות מברקים וכו...?
 

tomper

New member
תגובה-

טייסי אז"מ לא עושים רק מיקרומטארולוגיה- הם עושים גם מפות \ מברקים \ וכל היתר... ולכן לא צריך שוב... לא ברור לי למה טייסי תעופה כללית אשר כבר עברו מטאורולוגיה צריכים לעשות מיקרו מטאורולוגיה כשהם מבקשים הגדר אז"מ - בלימודי מטאורולוגיה לתעופה כללית לא לומדים מיקרומטאורולוגיה???
 
למעלה