מה אפשר לעשות ל olsale

adiad

New member
מה אפשר לעשות ל olsale

אשר לאחר שזכיתי במכרז ,והם גם לקחו למחרת ממני את פרטי כרטיס האשראי ולאחר 4 ימים הודיעו שאין להם בכלל את המוצר ? מישהו יודע איך "תולים" אותם ?
 

broshi

New member
פנה לחברת האשראי

במידה ולא קיבלת מוצר או שירות וחויבת עבורו, באפשרותך לפנות לחברת האשראי שלא תכבד את התשלום, או תחזיר לך אותו במידה ושולם. מנסיוני, זה עובד מצוין, למרות שיש המנסים לנצל זאת לרעה - אם קיבלת את המוצר או השירות והם לא מושלמים או לשביעות רצונך - חברת האשראי לא תתערב. חוץ מזה, לאחר קבלת המוצר - זכותך להתחרט במשך עד 14 יום מקבלתו בפועל ללא כל סיבה ולהיות מחויב ב-5% או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם!!! חשוב - חלק מחברות השליחים מחתימות על פתק המוותר על זכות זאת. לא לחתום - פשוט למחוק את הסעיף לפני החתימה.
 

odedg

New member
קניה באינטרנט , מה עושים

שלום, אני רוצה להבהיר כמה נקודות: אם אתה מבטל העסקה ב"מכר מרחוק" על פי חוק הגנת הצרכן כי לא קיבלת כלל את מה שסיכמת לקנות, אתה יכול לדרוש ביטול ללא כל "קנס", צריך גם לפנות ליתר בטחון בכתב גם לחברת האשראי לדעתי יש מקום לדרוש מהחברה קיום העסקה כפי שהובטח או פיצוי. כדאי לנסות
 
למעלה