פנה לחברת האשראי
במידה ולא קיבלת מוצר או שירות וחויבת עבורו, באפשרותך לפנות לחברת האשראי שלא תכבד את התשלום, או תחזיר לך אותו במידה ושולם. מנסיוני, זה עובד מצוין, למרות שיש המנסים לנצל זאת לרעה - אם קיבלת את המוצר או השירות והם לא מושלמים או לשביעות רצונך - חברת האשראי לא תתערב. חוץ מזה, לאחר קבלת המוצר - זכותך להתחרט במשך עד 14 יום מקבלתו בפועל ללא כל סיבה ולהיות מחויב ב-5% או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם!!! חשוב - חלק מחברות השליחים מחתימות על פתק המוותר על זכות זאת. לא לחתום - פשוט למחוק את הסעיף לפני החתימה.