אחלה פרסומת?..... אתה קצת נסחף...
מותג שצועק שהוא מגניב, עדכני וחם - מיידית הופך להפך ממה שהוא מנסה להגיד על עצמו.. גיבוב של צילומי אימאג' בנק מלפני 5 שנים (גם אם הם מצולמים היטב) שלא אומרים כלום - לא הופכים אותך למוצר אטרקטיבי, שונה ופורץ דרך.. הבעייה כרגיל היא בתסריט - ובמקרה זה - הוא פשוט לא קיים, חסר ואינו בנמצא - וגם האימאג'ים - לעוסים ומשעממים - ואורנג'ים בבסיסם - שוב זקנים אוכלים ארטיק, ילדים בשיעור בביה"ס... פיהוק מתמשך - מה הקונספט? מה קורה שם בכלל ? מי רצה להגיד מה, ולמה?, והגרוע מכל מתגלה בסוף - רולר כותרות המעוצב כמו תוכנית בערוץ הקהילתי בכפר סבא - מנסה לרמוז שמה שראינו עד עכשיו הוא הדבר החם הבא... הפרסומת של WOW שגם היא אסופת אימג'ים מוכיחה את ההפך המוחלט - צעירה , קיצבית, מגניבה - ולא אומרת על עצמה את כל זה - אלא פשוט מראה את העניין... וכן - גם יש שם רעיון.. תסריט.. שלא לאמר קונספט. 1:0 לטובת בזק בשלב זה...