?? "זה" בסה"כ חומר...
כל גוף שתלבישי עליו את החומר הזה אמור להתנהג כמו מראה. יכול להיות שאת מתכוונת לכך שמרגע שעברת לרנדר עם Mental Ray את מקבלת שקיפויות מחומרים שלא אמורים להתנהג כך. זה בדיוק מה שכתבתי קודם על כך ש-MR איכותית יותר. יתכן שהשתמשת בחומרים לא נכונים המכילים Reflectivity ובעוד שקודם אף אחד לא שם לב לזה כי Maya Software מרנדרת אחרת, פתאום ב-MR זה קופץ לעין. כנראה שאת צריכה לחזור ולהגדיר נכון את כל החומרים בהם עשית שימוש, לדוגמה, לא הגיוני שהקירות של החדר ישקפו משהו ולכן יתאים להם חומר מסוג Lambert אבל לא Phong או Blinn.