מה אתם אומרים על הטור השבועי של אלדד במאקו?

noy882

New member
מה אתם אומרים על הטור השבועי של אלדד במאקו?

אני אומרת שכרגיל כותב דברים כל כך נכונים וכותב מצויין :) מה אתם?
 

l86

New member
טור מבריק! מאוד הזדהיתי עם המיאוס מהפוליטיקאים המושחתים שלנו

 

kler3332

New member
הטור של אלדד

אהבתי כל מילהת אתה בחור מבריק
המשך יום נעים
 
איזה כיףףףףףףףףףף


החל ממחר אלדד וקארין יגישו פינה זוגית בתוכנית החדשה שתעלה ב24 ״ מה אתם שומעים״!!!!
מצד אחד זה מעולה לראות את שניהם ארבע פעמים בשבוע, אבל מצד אחר מקווה שזאת לא התוכנית עליה הם דיברו שאוטוטו עולה, כי אני חושבת שגם לאלדד וגם לקארין מגיע הרבה יותר, מפינה בתוכנית שבה בפאנל הקבוע יושב קותי סבג. מקווה שזה רק הסיפתח למלא דברים. הם צריכים לשבת בפאנל לצידו של אתגר וסיוון קליין.
 

l86

New member
אוי לא, אני ממש מקווה שלא על זה הם דיברו

התוכנית היא ארבע פעמים בשבוע? חשבתי שרק בימי שלישי...טוב, אבל גם אם זה ארבע פעמים בשבוע לא נראה לי שאלדד וקארין יבואו כל יום לפינה שלהם. בכל מקרה, אני מסכימה שמגיע לאלדד הרבה יותר מפינה, הוא צריך להיות מנחה או פאנליסט, מה זו השטות הזו לתת לו ולקארין פינה על זוגיות ועוד בבוקר בערוץ 24? אני ממש ממש מקווה שלא לזה אנחנו מחכים כבר 3 חודשים.
 
אני גם מקווה שלא על זה הם דיברו


אני גם חושבת שהם לא יהיו יום יום, ובטח זה יהיה קצר... לא מבינה איך זה יתכן שאדון סבג יהיה גם ב 24 וגם ב 22 וגם ביום שישי עם אורנה דץ, מה רואים בו לעזאזל! איך יכול להיות שהעילג יושב בפאנל קבוע ואלדד וקארין מהווים רק פינה?! אני בטוחה שדנה רון הייתה רוצה להעיף אותו בבעיטה ולשבת לצד אלדד וקארין חחחח מקווה מאוד שמתבשלת איזה תוכנית, אם לא אז חבל מאוד):
 

l86

New member
בדיוק


זה כלכך לא הוגן כלפי אלדד. עם כל השמחה על זה שסוף סוף נראה אותו בטלוויזיה, הוא בחור כלכך מוכשר וחכם, וזה מרגיש כאילו לא מעריכים אותו כראוי אם זה מה שמצאו לנכון לתת לו.
 

lol171

New member
מסכימה ,למרות שאני חושבת שכן על זה דיברו מקווה שבהמשך

נישמע על עוד הרבה דברים אחרים ושזו רק ההתחלה.
מאחלת להם המון בהצלחה!!!
 

leemor181

New member
אני שמחה סוף סוף לראות אותו ואת קארין אבל

ערוץ 24? זו ממש אכזבה...
3 חודשים הוא בוחן הצעות וזה מה שהוא בוחר :/
 


התעשייה הזאת מאוד לא פשוטה.. מסתכלים על יוצאי האח הגדול בעין עקומה. יש את האנשים והמקורבים להם ששולטים במדיה. יתחילו מקטנה וימשיכו לגדולות.. מאמינה שיגיעו עוד הצעות
 

israel141

New member
ממש מאכזב. ערוץ 24 הוא ערוץ נידח,

רייטינג זעום ועליבות כללית. עדיף בעיני לא להופיע בכלל מאשר להיות פינה זניחה בתוכנית הזו. בנוסף, לא טוב לאלדד להיות כל הזמן חלק מהצמד "אלדד וקארין". הוא חייב להתבלט בזכות עצמו, בלי קשר לקארין. יש לו כל כך הרבה מה לתת (למשל בערוץ המורשת 20, ערוץ 2 וכו'). כל דבר עדיף מערוץ 24 שהוא במה לפליטי הריאליטי שלא הצליחו לפרוץ. גם לאביבית יש פינה בערוץ 24, ולדנית. מה משותף לאלדד איתן? כלום. אכזבה.
 
למעלה