מה אתם אומרים על המעיל הזה של טומי?

moomoy

New member
מה אתם אומרים על המעיל הזה של טומי?

ראיתי באיזה חנות מעיל הזה ( זה הדגם היחיד של טומי שהיה להם) ראיתי בצבע האדום/שחור למרות שהיה שם בצבע נוסף (ביז` שחור) זה מעיל נחמד ליום יום? כי מעילים ליציאה וכאלו יש לי, אני מחפש משהו שהוא גם ליום יום ומתאים גם עם טרנינג וגם עם ג`ינס וזה נראה לי מתאים. מה אתם אומרים עליו, ומה בערך יהיה המחיר שלו בארץ אם שם הוא שווה 140 דולר?
 
קשה להשוות למשהו אחר אבל זה טומי ! אז

אם אין משהו אחר זמין ודומה שמוצא חן בעינך אז למה לא. אני מאלא שמאמין ( לפחות פסיכולוגית ) שמוצרים כדוגמת טומי הם איכותיים יותר ממוצרים בעלי שם של מותג לא ידוע.... כך רק בחשבון שיהיו רק ימים בודדים השנה שלובשים סוג כזה של מעיל. שאר הימים לובשים מעילים / ג'קטים אחרים לגוון. מצד שני הוא נשמר לשנים רבות כך שאם לא השנה אז בשנה הבאה תוציא מהארון ותתגאה בו.
 

moomoy

New member
למה רק ימים בודדים?

ומבחינת איכות אז כן גם אני מאמין כי בניגוד לעמיתיו ( מעילים מאותו סוג) של נייק ופומה הוא ממולא נוצות אווז ולא הצמר ( סינטטי? ) שיש בפומה והנייק מהסוג הזה.
 

moomoy

New member
והוא גם דו צדדי

מצד אחד שחור חלק רק עם הסמל של טומי ומהצד השני אדום ושחור
 
כי מעילים מסוג זה מתאימים יותר לימי גשם/רוח.

מנסיון - לשאר הימים הסגריריים מתאימים יותר ג'אקטים או מעילים ארוכים מבד/עור. פחות מעילים כדוגמת הנ"ל שנחשב יותר למעיל שנלבש בעיקר כשיש רוח או גשם. ובגלל שבארץ אתה לא מוצא הרבה ימי גשם או פחות "עף" ברוח, סביר שג'אקט יתאים יותר. אני לא נגד ולכן כתבתי שלגוון המלתחה סביר שסוג כזה של מעיל תלבש פחות מהסיבות הנ"ל.
 

moomoy

New member
יש לי גם ג`קטים

תאמת רוב המעילים הנלבשים בארץ לא מתאימים לחורף פה. רק היום שזה עוד נחשב יום לא ממש קר ובלי גשם ורוח ראיתי כמה וכמה וכמה אנשים לובשים מעיל מהסוג הזה ( פוליאסטר ממולא) על כול דגמיו . אבל לובשים.
 
מעיל חמוד..

הוא רגיל כזה אין בו משהו מיוחד... ולפי דעתי לא מצדיק את המחיר שזטח בארץ יבקשו עליו.. אולי אם תקנה באי ביי או משהו כזה זה יהיה קצת יותר זול אבל בכל זאת הוא לא להיט במיוחד....
 
למעלה