מה אתם אומרים על השיר

משינאי2

New member
מה אתם אומרים על השיר

האהוב עליי של יו טו " vertigo" לדעתי הוא הטוב שלהם אחרי one אבל אותו אני הכי אוהב
 
דעתי

בעייני הוא אחד הטובים אך לא מהטובים ביותר, אהבתי את האנרגיה של השיר, גם המילים ומטאפורות של בונו (The night is full of holes As bullets rip the sky Of ink with gold They twinkle As the boys play rock and roll), את העובדה ששומעים שבונו עם הקול הדיי הרוס וגמור שלו פשוט נתן הכל כך שהוא לא גרע מהעוצמה והאנרגיה של השיר, מתוך האלבום לדעתי SOMETIMES... וYAHWEH טיפה יותר טובים.
 

OrlyNL

New member
יש לי קצת בעיה עם ורטיגו

הוא מייצג בעיני את ההתמסחרות של יו2, בעיקר בגלל שהוא נחרש בפרסומות לאייפוד. ורטיגו, בעיני, זה לא יו2 האמיתיים. האמת היא שיש לי הרגשה שכל הדיסק החדש זה לא ממש יו2 האמיתיים. אחלה דיסק, אבל הישנים שלהם הרבה יותר טובים....
 
כן אני חולק עליך

ורטיגו לא נוצר בשביל האייפוד, הוא לא נכתב כדי לפנות למשהו או ישהו מסויים, בניגוד לפופו ומוסיקה ממוסחרת, מוסיקה שמיוצרת כמו בפס ייצור למען פלח שוק מסויים וכל תחילתה הוא למכור. לגבי שאר הדיסק, אני חושב דווקא שהוא מאד U2 קלאסי, שירים כמו SOMETIMES..., MIRACLE DRUG, CITY OF BLINDING LIGHTS, CRUMBS..., ORIGINAL OF THE SPECIES וכו'... כולם מאד U2, אני לא ממש יודע מה זה U2 אמיתי, POP זה U2 לא פחות מWAR, זו להקה במתפחת לכיוונים שונים, דווקא שני האחרונים יחסית מאד "סטנדרטיים" ולא ממש חדשנים.
 

OrlyNL

New member
כמובן שהוא לא נוצר בשביל האייפוד

אבל הוא כן ליווה את הפרסומות של האייפוד בטלוויזיה, ונהיה קצת מאוס. מסכימה מאוד עם המשפט האחרון שלך. אני מניחה שאם יו2 לא היתה מתפתחת לכיוונים אחרים, היה נמאס לנו ממנה מהר מאוד. אגב, בהופעה האחרונה שהייתי (במאי השנה), הם ביצעו בפעם הראשונה בלייב את Original of the Species . בונו אמר שהם עושים נסיון לראות איך הקהל מקבל את השיר הזה. היה מדהים! (וואו, אני חייבת בהזדמנות לספר חוויות מההופעות)
 

dr evil1

New member
ורטיגו לא כזה כמו שעשו ממנו

באלבום החדש יש שירים הרבה יותר טובים ממנו כמו Miracle Drug, Sometimes You Can't Make It On Your Own ועוד כמה שאין לי כוח לכתוב אותם אחרי 5 שעות עבודה.
 
למעלה