מה אתם אומרים על

הזוייה

New member
מה זה ייתן לך להפסיק לאכול ב17:00

השאלה מה אכלת במהלך היום? ארוחת הערב היא הפינאלה של היום. כמו שיגידו לך שאישה טובת מראה מחכה לך בבית מלאה בתאווה, בכותנות שקופה, עם חצאית מני קצרצרה המתנוססת סנטימטרים רבים מעליך בירכה המגרות, לא תיגע? להפסיק לאכול ב 17:00 זה כמו להתנזר ממושכות ממנעמי החיים. אם אכלת ארוחת בוקר מסודרת ארוחת ביניים ב 10:00 נגיד, ארוחת צהרים מדושנת פרי ב 15:00 בשעה 19:00 זה הזמן לסגור ת,באסטה עם ארוחה מספקת, כגון הרבה ירקות, גבינה לבנה, ביצה. ואם אתה עוד רעב אח"כ, תרשה לעצמך להתפנק בכוס בייגלה, פרי, חטיף גרנולה, יוגורט אפס אחוז. תאמין לי שלא תישאר רעב.
 

טל קארי

New member
מה שזה ייתן

אומרים שבערב האוכל מתעכל קצת שונה...קשה לו להתעכל, או משהו כזה ושאסור לאכול שעתיים לפני השינה..אבל זה לא קשור קיצר שמעתי שכדאי להפסיק לאכול אחרי 18:00 או 17:00 נגיד...שזה טוב לעיכול. ואני אוכל בבוקר קורנפלקס+חלב עשר כריך [בבצפר] עוד פרי או מעדן או משו ובסביבות 16:30 ארוחה גדולה, בשרית או חלבית......
 
איפה הירקות? איפה הפירות?

פרי אחד ביום לא מספיק, כנ"ל לגבי תזונה שלא כוללת בכלל ירקות. עד כמה הארוחה בצהריים גדולה? מה היא כבר כוללת?
 

הזוייה

New member
נכון,

בערב אתה לא אמור להעמיס על הקיבה הרבה אוכל כי אתה לא בתנועה, או עושה פעילות גופנית. לדעתי אתה יכול בשעה 20:00 בשקט לאכול גבינה עם ירקות, קורנפלקס ופרי. אם תפיק לאכול ב1700 זה יגרום לך לרעב ואז תאכל יותר ממה שהיית צריך. הגוף כל ארבע שעות בערך זקוק למשהו. לא סתם הדיאטניות מרכיבות ארוחה המחולקת לכמעט שש ארוחת ביום ע"מ למנוע את תחושת הרעב. בבוקר בעשר בצהרים בשלוש בערב וארוחת לילה. שיהיה בהצלחה.
 

newKiticat

New member
מקומם של מיתוסים הוא בזבל.

מעבר לעובדה שחשוב לאכול בריא ומאוזן- והמיתוס הזה הולך כנגדו- חשוב לאכול בהתאם לסדר היום האישי שלך. אם אני אפסיק לאכול בשעה 17:00, אני אסיים את היום עם ארוחת בוקר+ביניים- אבל זה משום שאני מתעוררת בדרך כלל בין 10-13. אדם שהולך לישון ב19, כי ככה סדר היום שלו- אז כן. לו כנראה יש היגיון. אני אישית משתדלת לא להעמיס על המערכת בשעתיים האחורנות שלפני השינה- אבל האמת היא שאני בדרך כלל אוכלת שעה לפני השינה (משהו קליל). מבחינת הקלוריות- זה אותם קלוריות. זה פשוט עניין של אי נוחות ו"כבדות".
 
למעלה