מה אתם אומרים :

מה אתם אומרים :

אני הולכת לקנות כפכפים כי אני ביום שלישי טסה לאילת , אבל אני מתלבטת איזה כפכפים לקנות יש לכם המלצות ????
 

AngeL WomaN

New member
נעליים..זה לא אני!../images/Emo15.gif

מצידי ללכת יחפה כל היום, אבל זה לא IN..אז לא..
 

YellowBoy

New member
חחחחח..תגידו

אתם עושים בכוונה להודעה פה מתחת??! או שזה סתם נדמה לי?
 

גרררר

New member
כפכפים זה אווט?! נראה לי שאתה

זה אווט!!! מה קשור כפכפים זה אווט זה כמו להגיד תחתונים זה אווט! אתה סתם מדבר ואתה מדבר שטויות!!! כפכים זה נעל עם חורים!!!!!!! מה אווט בזה??? סייג לחוכמה שתיקה! קבל ואמץ!!
 
טעות שלי!

אממ טעות אני נועל כפכפים אבל הנעלים האילו שהם פשוט בלי שרוכים כלומר קוראים להם כפכפים ככה לפחות אצלנו בעיר וזה נחשב אין ! אני לא מיתכוון לכפכים רגילים כאילו מפלסטיק אותי בכל אופן זה מגעיל לראות אנשים הולכים איתם לבית ספר וכאילו לי יש נעלי כפכפים של אוניל ואני מרוצה מהם (אגב גם הבנות אומרות שהן יפות מאוד)
 

PiXeLiTa

New member
מסכימה../images/Emo45.gif

שזה מגעיל ללכת איתם לביצפר...יותר מתאים להגיד דוחה. אבל כפכפים זה פאסה? אף פעם. ובאמת לקדס ת יש נעליים _וכפכפים בפרט) יפות לאללה! (ראיתי בגיליון ילדים...אבל...נו מילא
) ורציתי להפנות את צומת לבכם לעוד סוגיה (
): פלטפורמות- אין או אאוט? אני אישית חושבת שנעליים שטוחות חוזרות (ובעצם...הם כבר כאן
) כמו אדידס קלאסיות (למרות שאני גם אוהבת את החדשות). כנסו לאתר של בפאלו, לטריינרס, ותראו שם נעליים שטוחות מג'ינס עם שלוש להבות עליהן...קניתי אותן (די מזמן) ואני מתה עליהם.
 
לדעתי פלטפורמה אאוט

במגפיים , או בכפכפים מסויימים , לי יש כפכף בצבע בז' שזה ממש יפה שהוא ככה על פטפורמה ולעומת זאת סנדל עם פלטפורמה זרקתי וקניתי שטוח... שחור ... אז תלוי .... וחוץ מזה אצל הנמוכות , אם אין פלטפורמה , אז לא רואים אותן.... ולדעתי פלטפורמה לא נוח , שטוח הרבה יותר נחמד , פשוט וקל ...
 
למעלה