"מה אתם הייתם עושים" - התנהלות מול לקוח
טוב, שוב שאלה שפחות קשורה לפן הטכני ויותר למהות העבודה שלנו כנותני שירות וכעצמאיים (מי שהוא כזה מבינינו). אשמח לשמוע כמה דעות.
לאחרונה פיתחתי אתר אינטרנט לחנות גדולה כלשהי (אין מכירות ברשת, זה לא רלוונטי בכלל לענף, מדובר באתר תדמית + קטלוג מוצרים). הלקוח לצערי מקבל לא מעט עצות בלתי נבונות ממישהו שהתמצאותו בתחום האינטרנט (וכנראה מחשוב בכלל) אפסית, ואני זוכה מעת לעת לשמוע כל מיני קפריזות שגורמות לי לתלוש שערות. בדרך כלל מדובר בנזקים קטנים יחסית. בגדר "לא נורא".
לאחרונה הגיע הקש ששבר את גב הגמל: הם רוצים מוזיקה באתר! זה יפה, זה מגניב, ראינו אתרים עם מוזיקה. כל ניסיונותיי להסביר שזה נחמד שראיתם אתרים כאלה, אבל נכנסתם מראש בידיעה שזה מה שאתם הולכים לראות, ולא נכנסתם בטעות ב-2 בלילה לאתר כשהרמקולים בפול ווליום והילדה ישנה ולא התכוונתם להעיר את כל הבניין בטעות ושאלוהים ישמור אף אחד לא שם היום "מוזיקת רקע" באתר אינטרנט, זה לא טלוויזיה - לא הועילו.
הלקוח בשלו, רוצה מוזיקה: "זה נחמד". אני די מתלבט עם עצמי אם לחרב את האתר כי הלקוח רוצה, או להגיד ללקוח "עד כאן". נוטה לוותר... נו, הלקוח תמיד צודק, גם כשהוא טועה...
אז כמו שהכט אמר: "מה אתם הייתם עושים?"
טוב, שוב שאלה שפחות קשורה לפן הטכני ויותר למהות העבודה שלנו כנותני שירות וכעצמאיים (מי שהוא כזה מבינינו). אשמח לשמוע כמה דעות.
לאחרונה פיתחתי אתר אינטרנט לחנות גדולה כלשהי (אין מכירות ברשת, זה לא רלוונטי בכלל לענף, מדובר באתר תדמית + קטלוג מוצרים). הלקוח לצערי מקבל לא מעט עצות בלתי נבונות ממישהו שהתמצאותו בתחום האינטרנט (וכנראה מחשוב בכלל) אפסית, ואני זוכה מעת לעת לשמוע כל מיני קפריזות שגורמות לי לתלוש שערות. בדרך כלל מדובר בנזקים קטנים יחסית. בגדר "לא נורא".
לאחרונה הגיע הקש ששבר את גב הגמל: הם רוצים מוזיקה באתר! זה יפה, זה מגניב, ראינו אתרים עם מוזיקה. כל ניסיונותיי להסביר שזה נחמד שראיתם אתרים כאלה, אבל נכנסתם מראש בידיעה שזה מה שאתם הולכים לראות, ולא נכנסתם בטעות ב-2 בלילה לאתר כשהרמקולים בפול ווליום והילדה ישנה ולא התכוונתם להעיר את כל הבניין בטעות ושאלוהים ישמור אף אחד לא שם היום "מוזיקת רקע" באתר אינטרנט, זה לא טלוויזיה - לא הועילו.
הלקוח בשלו, רוצה מוזיקה: "זה נחמד". אני די מתלבט עם עצמי אם לחרב את האתר כי הלקוח רוצה, או להגיד ללקוח "עד כאן". נוטה לוותר... נו, הלקוח תמיד צודק, גם כשהוא טועה...
אז כמו שהכט אמר: "מה אתם הייתם עושים?"