מה אתם חושבים בערב יום השנה ה - 12

לולי72

New member
מה אתם חושבים בערב יום השנה ה - 12

לרצח רבין על הקמפיין לשחרור הרוצח הנתעב ועל כך שאריאל זילבר משתתף בו גם? לדעתי הוא בן אדם עלוב (אריאל זילבר), אני גם ככה לא אוהבת את הזמר האידיוט הזה, ועכשיו בכלל, מאז שהוא חזר בתשובה, השריטה שלו הלכה והעמיקה, גועל נפש
, אני הייתי נותנת לו גם לשבת כמה ימים במעצר, ככה בשביל הכיף. שיהנה....
 

S r 35

New member
התחושה שלי עצובה מאוד

במקום לעסוק בדברים מהותיים ובתיקון הקיים התקשורת - בשם הרייטינג - ובעקבותיה אנשי ציבור שונים עוסקים רק ביגאל עמיר. בכל מקום, בכל פינה בכל אמצעי תקשורת שומעים רק את השם שלו והבימה שניתנת לו רחבה. רחבה מדי. ולא ראויה. במקום לתת לו להינמק בכלא, יגאל עמיר משמיע את קולו - באמצעות מיופי הכוח שלו. וזה חבל כי התקשורת משחקת לידיו ומשרתת את מטרותיו. לגבי אריאל זילבר. הוא משני בסיפור. רק עוד חייל על לוח המשחקים של עמיר. זילבר הוא איש קטן וצר אופקים. יש לו עבר הזוי של השתלחויות בקבוצות שונות באוכלוסיה שלא תואמות את דעותיו והשקפותיו. בעיני הוא לא ראוי להתייחסות (ואגב - לא הייתי שמה אותו במעצר: אי אפשר וגם אסור לשים אדם במעצר בגלל דעותיו. זה מתאים למשטרים אפלים, לא לנו). ורק לצורך הדיון - כי זילבר באמת לא הנקודה החשובה כאן, הנה דברים שזילבר אמר כבר ב 2001: אריאל זילבר נגד כל העולם.
 

dafgol

New member
תמיד לקראת יום השנה לרצח

משפחת עמיר דואגת לעשות גלים.....ולצערי איכשהו התקשורת תמיד עוזרת להם, גם אם לא בכוונה. הבנתי שהם (משפחת הרוצח הנתעב והנבזה) שכרו איש יחסי ציבור במיוחד. הבעיה שהתקשורת נותנת להם במה ואנחנו כצרכני תקשורת ממשיכים להשאיר את בן הנבלה בכותרות. מחר יום השנה, אח"כ יוולד התינוק ותהיה הברית, וככה יגאל עמיר ישאר בכותרות- בדיוק מה שהוא ומשפחתו רוצים להשיג. לגביי אריאל זילבר, מעולם לא סבלתי אותו כזמר ובוודאי לא כאדם עם דעות קיצוניות ונוראיות לדעתי, כולי תקווה שישכילו להחרים אותו , לצערי אי אפשר ואסור לכלוא אותו בשל דעותיו....קיצוניות ופאנטיות ככל שיהיו.
 
אנחנו לא רחוקים מהיום שזה יקרה ...

שמשהו ישחרר את יגאל עמיר , וגם אני מקווה שרצח כזה לא יקרה יותר לעולם במדינה הזאת ,הרצח הוא היה נטו פוליקיטה בגלל דעות של אדם אחר הראה הרצח יותר מפחיד שאנחנו מתקרבים לתאריך הנורא הזה ויש דיווחים שארגוני מחבלים מנסים להוריד את אולמרט , וגם מרגיז שבתיכונים לא יעשו טקס לזיכרו כי הם שובתים להם ארגון המורים (מצאו זמן ) לא יודע אם משהו השתנה מהזה אותו יום ארור מבחינת המדינה והאנשים אבל זה ידליק נורה אדומה אצל כולם
 

dafgol

New member
לגביי בתי הספר

היום הם לא שובתים- בגלל יום השנה, הטקסים מתקיימים בבתי הספר כמתוכנן.
 

S r 35

New member
לא מדויק: השביתה חלקית והבלאגן חוגג

הוראת מטה השביתה הייתה לאפשר למורים שרוצים להשתתף בטכסים להשתתף בהם. לא מחייבים את המורים לעשות זאת, כך שחלק מהם מגיעים לעבודה וחלק לא. ובמקומות רבים השביתה נמשכת (נכון למה שאמרו בחדשות לפני דקה).
 
למעלה