מה אתם חושבים על הרגאי של שנות ה-90

ZeusMan

New member
מה אתם חושבים על הרגאי של שנות ה-90

גרוע ? אם כן למה ? טוב ? מה אתם ממליצים לשמוע ? בסדר ? לאלו שרק אוהבים כמה שירים מהתקופה הזאת... מה הם השירים ?
 
אני אישית לא יודעת ו/או לא זוכרת--

איזה שירים יצאו מתי-- חוץ מהשירים החדשים של השנתיים שלוש אחרונות.. אז כנראה אנ'לא צד בשאלון הזה חהחה. -כשף!
 

MC SammY

New member
לא יודעת עד כמה זה שנות ה90

אבל יש את UB40 וInner circle שזה די נחמד ויוצא לי לשמוע אותם מדי פעם
לשניהם יש שירים די מפורסמים שקשה לי להאמין שמישהו לא מכיר, כמו: UB40-Baby I love your way UB40-Can't help falling in love with you Inner circle- Sweat חוץ מהשירים למעלה,אני אישית מאד אוהבת את UB40- Kingston town ואת Red red wine שהוא גם שלהם, ואת Inner circle-Wrapped up in your love. מקווה שעזרתי
 

Dtiup

New member
ub40

עם השנים ניהים לא משהו... מתחילים לעשות שירי אהבה קטישים וכאלה.. אבל יש להם דברים טובים.
 
תקופה נהדרת שמציינת המון תהפוכות.

ושאגב מאוד מתגעגעים אליה. בדיוק יום אחרי שעזבתי את היארד התקיים דאנס שממש רציתי להיות בה של yesterday's music-reggae from the 90's. למרות שמצד שני באותו יום התקיימה גם היומהולדת של טרבולנס עם ים מופיעים ככה שאם הייתי נשאר עוד יום בטח הייתי הולך כבר לשם. זה ךא משנה. וגם בדאנס של סטון לאב שהייתי בו ניגנו המון מוזיקה משנות ה80 המאוחרות וה90 המוקדמות. זו התקופה הראשונה, בה הראגאמופין העביר את השרביט לזרם הארלי דאנסהול, באמת תקופה של מלכים-שאבה ראנקס, קוטי ראנקס, נינג'ה מאן, קפלטון של פעם(ממליץ בחום לכל חובבי הראגא על האלבום Lotion Man מ91). בוג'ו התחיל את דרכו בתחילת העשור הקודם ושיחרר ים להיטים. בהמשך העשור, לכיוון 93 נרשמה עלייה מחודשת לזרם הרוטס, בעקבות שני דברים עיקריים. הראשון, אחד הזמרים המדהימים בהיסטוריה של הרגאיי, גרנט סילק, שאגב מת בשריפה בשנת 94 ונחשב לקלאסיקה מאז, משום שהיה בשיא היצירה שלו ובטוח היה מגיע מאוד רחוק אם לא מותו. השני הוא לייבל חזק בשם Xterminator והמפיק פאטיס בורל שתמך בהתחדשות הרוטס, ז'אנר שכמעט ולא היה בשנות ה80 המאוחרות. עלייתם לצמרת של הזמרים שבולטים באי עד היום Sizzla, Luciano, Cocoa Tea, Tony Rebbel, Anthony B. אז כולם החלו את דרכם. גם ווריור קינג המדהים שנעלם בשנים האחרונות זכה להצלחה אדירה באותה תקופה. ומהצד השני יש לנו את בוג'ו בנטון, ביני מאן, באונטי קילר, ששיכללו את הארלי דאנסהול ולמעשה עיצבו אותו למה שהוא היום. ולקראת סוף העשור החל גם אלפנט מאן להתפרסם, יחד עם הארי טודלר והקרו שלהם-Scare Dem Crew. כמו שאתם רואים עשור מאוד מגוון, עם כל מיני זרמים מוסיקליים. עשור שאני אישית מאוד אוהב את השירים שנעשו בו.
 

eviaman

New member
מחזק את דבריו של גיל...../images/Emo45.gif

שנות ה90 ה...תקופה של הרגאיי ... הרבה יותר מגוונות ועשירה משנות ה80 והרבה יותר רגועה ו"נורמלית" במחינת הרוטס והמיחשוב לעומת שנות ה2000 עם משווים בין אז להיום הכול נראה אז כלכך הרבה יותר תמים ופשוט כלכך ופשוט זה טוב!!!!
 
למעלה