מה אתם חושבים על מחר? הרהורים על זוגיות ויום האהבה..

MyTaoWay

New member
מה אתם חושבים על מחר? הרהורים על זוגיות ויום האהבה..

מחר יום האהבה...
כל שנה ושנה התבאסתי שאני לבד ביום האהבה,
והייתי נפרדת מהאקס קמצן שלי בדיוק ביום האהבה וזו היתה לו אחלה תירוץ לא לקנות לי מתנה ביום האהבה..
ומה בסך הכל חלמתי? שיביאו לי פרחים ושוקולדים.. זה ממש לא יותר מידי..

השנה פתאום יש לי רגשות אדישות ליום הזה,
זה בדיוק כמו שיש ימי חג של נוצריים או של ערבים שממש לא מעניינים אותי ואני לא מתרגשת מהם
כך גם מחר, ה14 לפברואר כבר לא מזיז לי.

בישראל חוגגים פעמיים יום האהבה, טו באב וגם ב14 לפברואר.
לא נראה לי שהבחורה מקבלת 2 מתנות מ2 החגים אלו חחח

הגעתי למסקנה שיום אהבה זה פשוט יום שנוסף לאנשי השיווק והמכירות בכדי למכור עוד דברים לאנשים, ובהחלט בקניונים יש המון זבל שמזהם את הסביבה - בלונים למשל.. סתם בזבוז כסף וזיהום סביבה.
הכל זה פוזות... בשביל פייסבוק.. למי החבר שלה קנה לה מתנה יותר גדולה.. או הדובונים הלבנים החמודים האלו, מי באמת צריך אותם? זה לא פראקטי! וכבר עברנו את גיל גן הילדים...

פרחים אני אוהבת, זה שמחה בלב, זה משהו חיי ועם ריח טוב.

אני חושבת באופן אישי, שמי שמתמודד עם מחלות נפש קשה לו להיות בזוגיות, כי תמיד יש פחד שיזרקו אותו, שיבגדו בו, וגם מגורים משותפים זה דבר מאוד קשה כי לכל אחד יש הרגלים שונים..

לדעתי הכי טוב זה להתמודד עם עצמך, ולהגיע לריפוי או לפחות איזון נפשי.

אני בכל אופן אלהורית,
וכרגע גם לא מוכנה לשום זוגיות חדשה.
הייתי בזוגיות עם מישהו נורמלי (ללא מחלות נפש) שלא הבין אותי,
וגם ממשפחה יותר מידי נורמלית.. בצורה כזאתי שהיה לי כואב מידי וקשה מידי לראות משפחה שלו הנורמלית, כי כן, קינאתי.. מודה באשמה.. שאני אנושית.. וקינאתי במשפחתו הנורמלית ללא שום הפרעות נפשיות..
ואולי הגעתי למסקנה שאני צריכה בן זוג כמוני, קצת שרוט בנפשו, כי רק שרוט יבין שרוטה..

ביום האהבה הזה, אאחל ללמוד לאהוב את עצמי, להיות בזוגיות עם עצמי, זוגיות של נאמנות והשלמה עצמית.
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
ניסחת יפה אני מסכים עם חלק..

היי טאו שבוע טוב..
&nbsp
את הקטע הראשון לא ממש הבנתי..היה לך חבר ורבת איתו כי לא קנה לך משהו? או בעצם אני מבין תוך כדי..הוא לא הבין אותך או חשבת שלא מבין אותך..וזה התפוצץ מהצפיות שלך..וחזרתם ? או שהיו אחרים שנפרדת מהם ביום זה? מעין דפוס..
&nbsp
בפועל את גם צודקת אם כבר הוא יודע שאת "חוגגת" שיביא משהו .
ימי הולדת וכו'..וטוב מידי פעם להפתיע..זה נכון לשני הצדדים.
&nbsp
בכללי על אהבה..אוי לו למי שמודד אותה במתנות וריגושים ובעיקר בזה..צריך כן לעשות את זה אבל המשקל לא על זה אלא על הקשר היום יומי הנשחק ששם העבודה לשמר את האהבה.ביחס הבנה התחשבות בכל המצבים להיות שם שטוב ופחות ..ולהתמודד יחד ..ככה בונים בית ומשפחה וגם לא מרגישים צורך לחפש בחוץ ..זה בתמצית בפני עצמו אפשר לפרוט את זה עוד..
&nbsp
לגבי הפרעות/ מחלות נפש וזוגיות..זה משתנה יש שיותר קל להם ומוצאים זוגיות ילדים וכו'..ממה שאני מכיר קורא וכו'..זה יותר תלוי בגורמים למצב של הקושי...גם בלי קשר להפרה או מחלה..כמו בית קשה..אלימות אלכוהוליזם בבית..דפוס לא תקין של משפחה
יש הרבה " נורמליים" ( מה זה נורמלי גם פסיכיאטרים תוהים..ראיתי בהרצאות בעיקר על הפרעות..איפה הגבול שאומר זה נורמלי וזה לא..) שמתקשים בזוגיות לראיה מתגרשים הרבה..זה תלוי חינוך .
כלומר לא בהכרח מצב נפשי או נכות אחרת ..הפקטור המשמעותי. במילים אחרות מצב נפשי לא יכול להיות תירוץ לגבי עצמינו..זוגיות אפשרית מגיע לנו ורצוי לנו.
מה שכן את צודקת שזה אתגר עצמי בולט יותר בנפגעי נפש או נכים וחלק מהעבודה שצריכים לעשות היא להגיע ליכולת לזוגיות יותר טובה או בכלל לזוגיות...
&nbsp
אני לא חושב שלהתמודד קודם לבד זה בהכרח נכון..אם מחר תכירי מישהו שמוצא חן בעינייך? שאת מוצאת חן בעיניו..לוותר על זה? מי קבע שהוא לא יקבל את ההפרעה מראש? יראה דברים שאת לא רואה בך ..יתמוך ויעזור לשפר ? זה יכול להיות יחד עם השיקום בהחלט..אגב זה למי שיש סל שיקום ומדריך או מדריכה הם בהחלט יכולים להיות שם בתהליך של הזוגיות..ולעזור ..גם פסיכולוג יכול לעזור בזה..לדעתי רצוי יותר סל השיקום למי שמגיע ומקבל.
&nbsp
לגבי אם להיות אם נורמלי או שרוט או אנסח אחרת עם דומה לי במצב ..אני די חושב ככה שמי שבמצב שלי עם נכות יותר קל לו לקבל נכות אחרת..דומה מתאים לדומה. ולכן בין היתר חיפשתי קבוצות נכים ..להכיר שם בת זוג. מצד שני מדריכת השיקום שהייתה לי טענה שזה ממש לא נכון...אמרה לי מי שתראה אותך כמו שאתה והרעיפה מחמאות :) אם היא נכה או לא היא תקבל אותך..אתה יכול זוגיות בריאה לגמרי....יש גם משהו במה שהיא אומרת..
אז אני מניח שצריך להשאיר ראש פתוח לכל אפשרות...ולהתפלל שאלוקים ישלח מצידו את הזיווג..
בכלל עולה לי מחשבה שאני יכולים להיות בזוגיות יותר טובה..מאחרים דווקא בגלל התובנות שלנו על הנפש...בעיקר למי שמתקדם בשיקום העצמי .
&nbsp
שתהיה לכולנו אהבה כל השנה כל רגע כל הזמן לעצמינו גם לך טאו וכל מה שביקשת
שבוע טוב :)
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה