מה אתם חושבים על קרל?

idodo35

New member
מה אתם חושבים על קרל?

הדמות בקומיקס אדירה. הוא התחיל כילד מעצבן שמופיע גם בקומיקס ולאחר כל מה שהוא עבר הוא התפתח בצורה אמינה לדמות אדירה שהרבה קוראים (אם לא אני באופן אישי) מגדירים כדמות האהובה עליהם.
בסדרה... ממה שראיתי הוא התחיל ממש ממש ממש מעצבן וחסר תועלת (כמו שדיי מצופה מילד) אבל הוא פשוט המשיך להיות משמים וחסר תועלת עד שבום! אחרי המוות של אמו הוא פתאום נורא רציני ומנסה לדאוג לאחותו הקטנה ולשאר הקבוצה וזה פשוט לא מרגיש ריאליסטי...
סך הכל התקדמות מהדמות המעצבנת שהוא היה בעונה הראשונה אבל עדיין לא הגיע לדמות המפותחת והאדירה שנמצאת בקומיקס...
מה אתם חושבים?
 

redsnowhite

New member
לא קראתי את הקומיקס אומנם, אבל..

אני כן חושבת שההתפתחות של קארל אמינה.
הדמות שלו התחילה לחוות את גיל ההתבגרות קצת מוקדם יותר ממה שאנחנו בד"כ חווים את זה, וכל זה הודות לכל המצב שלהם שם וכמתבגר הוא היה מאוד מעצבן, בדיוק כמו רוב המתבגרים.
כל ההתנהגות שלו גרמה לו להבין, לדעתי, שלמעשים שלו יש השלכות, כמו לדוגמא שהוא שיחק באגם ההוא עם הוואקר שלאחר מכן גרם למותו של דייל ואז המוות של אמא שלו שהגיע לו בבום, שהוא אפילו נאלץ לירות בראשה.
אני חושבת שמקרים כאלו, בייחוד המקרה עם אמא שלו, זה משנה את הבן אדם המון. זה מאוד ריאליסטי כי זו אמא שלו, כי הוא איבד אותה בגיל מאוד צעיר ולא רק אותה, הוא חווה הרבה מוות של אנשים קרובים אליו וכל זה, בגיל מאוד מאוד צעיר. הוא ירה לאמא שלו בראש! אם זה לא משנה בן אדם בבום, אין לי מושג מה כן..

המעבר שלו והשינוי שלו היו מאוד אמינים בעיניי כי הטראומות שהוא חווה הן עצומות. אנחנו לא רגילים לראות התבגרות כל כך מהירה, אבל אנחנו חיים בעולם שונה וחווים חוויות שונות ממה שהוא חווה..

פעם לא סבלתי אותו והוא מבחינתי היה קארל הנאג'ס, היום הוא הרבה יותר נורמלי וסביל בעיניי.
 

idodo35

New member
הבעיה היא..

שכשקארל יורה בלורי הוא עושה את זה במעין השלמה שלדעתי הוא לא אמור לפתח בשלב הזה. כמובן שחיים כאלה גורמים לך להתבגר מאד מהר ואפילו בבום אבל זה שהוא בשלב ההוא היה כבר מוכן לירות בלורי היה דיי לא אמין לדעתי...
בקומיקס לורי נהרגת על ידי הגובנור יחד עם ג'ודית (התינוקת) ואחרי שריק וקרל מופרדים מהקבוצה ריק נכנס למצב של דיכאון וכמעט מת. קרל צריך להתמודד מול העובדה שיכול להיות שהוא יאלץ להמשיך לגמרי לבדו בעולם בלי אימו שמתה ובלי אביו שגוסס. החוויה הזו בנוסף לכל שאר הבלאגן גורם לי להאמין שהילד הקטן והמעצבן יכול להפוך לדמות המדהימה אליה הוא הפך וכאשר הוא כן הורג מישהו מהקבוצה (היו תאומים ילדים שבשלב מסויים אחד מהם הרג את השני והיה דילמה מה לעשות איתו כי הוא מסוכן ולא מבין את המשמעות של מוות. באמצע הלילה קרל פשוט קם ויורה בו בלי שאף אחד יודע...) זה מרגיש אמין...
בסדרה אני לא ממש קניתי את זה... זה פשוט הרגיש כאילו שמותה של לורי היה צריך להיות רגע המשבר שממנו הוא לומד ומתפתח למי שהוא בהמשך...
 

redsnowhite

New member
אני לא חושבת שכשהוא ירה בה

הוא באמת הבין במאה אחוז מה זה אומר. לירות בה. זה היה מאוד אוטומטי בעיניי, כמו עם כל השאר שכזה.
אוקיי, היא עומדת למות, כדי שלא תהפוך לוואקר, יורים בה, כמו עם כולם. עשה בלי יותר מדי לחשוב, כמו כל המהלכים שלו עד אותו רגע, הוא אף פעם לא באמת חשב לפני המעשים שלו והיה מאוד אימפולסיבי.
ורק אחר כך, אחר כך בא הבום של "יריתי באמא שלי" ו"אמא שלי מתה"
, פה הגיע הבום של הכאב, הזעזוע והטראומה ועם זאת גם החיות שקיימת בג'ודית, לידה של אדם חדש שלא יכול לדאוג לעצמו בעצמו אלא צריך שיעשו זאת בשבילו ופה - פה כבר אין ברירה, חייבים להתבגר או שגם אותה הוא יאבד.

למה בקומיקס התאום הרג את התאום שלו?

הקומיקס נשמע מאוד מעניין אבל אני לא רוצה לספיילר לעצמי בטעות להמשך של הסדרה.
 

idodo35

New member
התאומים...

הקטע היה שהם היו תאומים זהים ושני ההורים שלהם מתו (הם הופיעו גם בסדרה ואמא שלהם מתה ואז גם אבא שלהם) והם אומצו על ידי דייל ואנדריאה (בקומיקס דייל חיי הרבה יותר זמן ויש לו מערכת יחסים ממש יפה עם אנדריאה...) יום אחד תאום אחד רואה את השני מתעסק עם חתול מת וההוא אומר לו שלא יגלה לאנדריאה ודייל... אחרי שמגלים שהוא רצח את אחיו (הוא הוציא לו את הקרביים בסכין) הוא אומר שזה בסדר כי גם ככה הוא עוד מעט יחזור...
בכל מקרה לגבי קרל. זה לא אינסטינקט כי הוא לא פשוט בום יורה בה לוקח לו זמן והוא אפילו לא מרשה למגי לעשות את זה בשבילו. שוב זה משהו שהייתי רואה את קרל עושה בשלב הזה בקומיקס בו הוא רואה עצמו כאיש חזק שצריך להסתמך על עצמו וכו וכו. אבל בשביל קרל הילד? קרל הקטן בסדרה? לעשות את זה פשוט לא היה הגיוני לדעתי...
 

redsnowhite

New member
וואו


חבל שלא הוסיפו את זה לסדרה גם כן, זה בעיניי היה מוסיף עניין מדהים להכל. וואו!

זה עדיין לא היה מחשבתי במיוחד, זה היה די אימפולסיבי, אם לא היה אימפולסיבי היה לוקח לו יותר זמן לחשוב על זה, אם לעשות את זה בכלל או לא, בעיניי זה היה מאוד 'רובוטי'..
 

idodo35

New member
לא ממש מסכים...

ראה טענה קודמת...
ותאמין לי התאומים זה אחד הדברים שדווקא פחות חבל שלא הוסיפו (לא שזה לא קטע אדיר אבל פשוט יש רשימה ארוכה של דברים אחרים יותר חשובים שחבל שהורידו...)
 
אני חושבת שבחלק "אשם" הילד-שחקן שמגלם אותו

אני לא בטוחה שהליהוק של צ'אנדלר ריגס היה נכון. באופן כללי החלק הכי קשה בליהוק סרטים וסדרות הוא של ילדים, ולא תמיד מוצאים את הילד שמתאים ב- 100% לתפקיד.
אני חושבת שהוא עושה את ככל יכולתו במסגרת מה שניתן לו, אבל לדעתי יש לו חלק ניכר בכך שדמותו של קרל לא הכי אהודה בסידרה.
 

idodo35

New member
לא מחפש אשמים...

רק שואל מה דעתך על הדמות כפי שהיא מוצגת
 
למעלה