מה אתם חושבים על

כל דבר צריך לקחת בפרופורציות

תמיד כפר סבא הייתה תחת איום. כמו שגם שאר הארץ תמיד תחת איום. חשוב לזכור לקחת הכל בפרופורציות ולא ליפול שולל אחר ספינים שעושים במערכת הביטחון או בפוליטיקה. חבל לי לראות (ולמען האמת גם די עצוב) שבשנת 2005 עדיין משתמשים בפחד של האנשים כדי להניע אותם. קיוויתי שאופן השכנוע הזה כבר חלף מהעולם (כבר עברו שישים שנה מהיטלר ועוד מאתיים שנה מנפוליאון). אין משהו שנוא עלי מלהשתמש בפחד של האנשים למען צרכים אישים. מצד שני אסור להיות אדישים נוכח הסכנות שעורבות לנו. במילה אחת - מודעות זו לא מילה גסה
* גילוי נאות- לא קראתי את הכתבה.
 
אז אני כן קראתי את הכתבה

ואחרי שראיתי שוב השבוע את הסרט "לכשכש בכלב" (ככה קוראים לו נכון?) אני ממש ממש מסכימה איתך. שמענו- יכול ליפול עלינו קאסם, וכן צריך לעשות הכל בשביל לעזור לתושבים להתכונן לכך אבל לחץ ופחד לא יועילו.
 

shirazlovemor

New member
מפחיד אותי..מה להתנתק?!

וחוץ מזה יש שם הרבה כאלה שקוראים לנו התנחלות..חסרי השכלה..חושבים שאנחנו עוד יישוב מפוצץ בדוסים שעושים בלאגנים כפר סבא היא בכלל מעבר לקו הירוק ויש שם הרבה קקות שמדברים ממש לא יפה..."צריך להעיף את כל תושבי כפר סבא לקרווילות בנגב" ."למה מי הם המתנחלים האלה" כוסאמא שלהם S:
 

nofar17

New member
בלה בלה בלה

הרבה דיבורים. אם באמת אכפת לממשלה שיעשו משהו.
 

Super Chuly

New member
דעתי

אני לא אשקר- זה מאוד מפחיד, אבל כמו שכבר נאמר- איום על כפר סבא עם קסאמים תמיד היה וכנראה שגם יהיה לעוד די הרבה זמן. באמת שאין טעם בלחץ או פאניקה וכן יש מקום להתכוננות נכונה והכרה בנושא. הרבה אין לנו מה לעשות חוץ מזה- אנחנו לא יכולים לנטרל אתצ הקסאמים בכוחות עצמינו, וכל הכבוד לכוחות שמטפלים בנושא, למרות שגם הם באיזשהו מקום- מוגבלים. נותר לנו, לדעתי, רק לקוות שהמצב לא יביא לנפילת קסאמים על כפ"ס ליהי :)
 
לא תרחיש כזה סביר..

התושבים בכלכיליה ברובם הגדול מאד ירצו למנוע ירי קסאימים בכל מחיר על כפר סבא, להם יש בהחלט מה להפסיד , יש שם כלכלה סבירה וסטטוס קוו שמתאים ל2 הצדדים , זה לא כמו ברצועה.
 
יותקנו מערכות התרעה לפני כל ירי טיל

קאסם בכפר סבא, כך יש דיווח במקומון כפר סבא באינטרנט.
 

chuti

New member
שטויות

כל הערים הערביות אין להם מקום לשגר.. ואם יש אז אנחנו יכולים לפוצץ אותם...מה הם ערים קטנות...הם לא כמו הערים בעזה... זה שונה... טיל אחד וחצי מקלקיליה לא קיימת
 
למעלה