מה אתם עושים כש-
קניתם מוצר, אתם מגלים בו עובש, מתקשרים למפעל המייצר, שם אומרים לכם שעקב ריבוי תלונות הם לא שולחים פיצוי לכל אחד. במקום, יש לשלוח להם את המוצר בדואר ואם הם יראו לנכון, הם יתנו את הפיצוי. אותי זה עיצבן. לא מספיק שאני מוציאה כסף על המוצר, אני עוד צריכה לשלם על המשלוח? ככה נוהגת חברה שמכבדת את עצמה או שזה יכול לקרות רק בארצנו הקטנטונת וחסרת האמון באנשים?
קניתם מוצר, אתם מגלים בו עובש, מתקשרים למפעל המייצר, שם אומרים לכם שעקב ריבוי תלונות הם לא שולחים פיצוי לכל אחד. במקום, יש לשלוח להם את המוצר בדואר ואם הם יראו לנכון, הם יתנו את הפיצוי. אותי זה עיצבן. לא מספיק שאני מוציאה כסף על המוצר, אני עוד צריכה לשלם על המשלוח? ככה נוהגת חברה שמכבדת את עצמה או שזה יכול לקרות רק בארצנו הקטנטונת וחסרת האמון באנשים?